Gå til innhold

Hvor lenge bruke Tripp-trapp-stol?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg gidder ikke det. Vil ha en som lett kan justeres. Skrur jeg den fra hverandre blir den stygg når malingen løsner. Eller takk for tips.

Anonymkode: ba867...c84

Det må jo være mye billigere å skru fra hverandre, pusse litt og male opp, for så å skru sammen igjen, enn å kjøpe en ny som også må monteres sammen.

Anonymkode: 809f4...407

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på 9 som fortsatt sitter på tripp trapp. 

Du kan jo bare skjære løs plata med en kniv. 

Jeg hadde ikke gidda å kjøpe en ny tripptrapp til en unge på 4. Da får de heller bruke vanlig stol.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet. Jeg satt på min når jeg var  på besøk hos mor og far til mine egne barn ble store nok til å sitte på den🙈 

Mine har hver sine og sitter på de fortsatt, 11 og 7 år gamle. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det må jo være mye billigere å skru fra hverandre, pusse litt og male opp, for så å skru sammen igjen, enn å kjøpe en ny som også må monteres sammen.

Anonymkode: 809f4...407

Det gidder og orker jeg ikke, står midt oppi en masse stress og mas om dagen :) 

• Hjerte 1
Skrevet
-venter- skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet. Jeg satt på min når jeg var  på besøk hos mor og far til mine egne barn ble store nok til å sitte på den🙈 

Mine har hver sine og sitter på de fortsatt, 11 og 7 år gamle. 

Synes du svarte godt på spørsmålet, mtp at du ikke forstod det. Men du svarte på akkurat det jeg lurte på likevel 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du svarte godt på spørsmålet, mtp at du ikke forstod det. Men du svarte på akkurat det jeg lurte på likevel 😊

Jeg vet, jeg forsto nemlig spørsmålet utmerket godt, egentlig. 

poenget mitt var vel at aldri har vokst ut av Tripp-trappen selv. 

Skrevet

Takk for dere som deler erfaringer. Da blir det ny stol, og håper hun blir sittende noen år til 😊 

Så lenge det er «vanlig» å bruke stolen til opp i skoleårene så skal hun slippe å gå over til voksenstol. Det er vanskelig å sitte rolig og spise på den, det blir mye akrobatikk og uro på voksenstol.

Skrevet
-venter- skrev (1 minutt siden):

Jeg vet, jeg forsto nemlig spørsmålet utmerket godt, egentlig. 

poenget mitt var vel at aldri har vokst ut av Tripp-trappen selv. 

Haha, tar meg selv i å slenge meg nedpå Tripp trappen selv når jeg bare skal sitte ned litt 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, tar meg selv i å slenge meg nedpå Tripp trappen selv når jeg bare skal sitte ned litt 😄 

Godt vi er to😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

malt fast i sporet sitt så vi ikke får regulert sittehøyden

Bruk en tapetkniv til å skjære den løs i sporet. Det er lett. Har gjort det samme selv flere ganger i lignende situasjoner. 

Anonymkode: 93b7e...e49

Skrevet

Syvåringen sitter fortsatt på sin, mens eldste ville ha vanlig stol da han var åtte. Han ønsket seg høyere ryggstøtte, og syntes ikke tripptrappen var god å sitte på lenger da. 

Anonymkode: e48d7...872

Skrevet

Jeg brukte min til jeg var 8. Kunne brukt den lenger, men fikk et søsken da som den ble gitt videre til.

Mitt barn nektet å bruke sin lenger da han var 3. Ville sitte på "ordentlig" stol. 😛

Anonymkode: cd7ec...b86

Skrevet

Sønnen vår har sittet på vanlig stol ved middagsbordet siden han var 3. Han har tripptrapp i tillegg, men han foretrekker sitte på "voksenstol". Tripptrappen er kun i bruk på kjøkkenet, og det fordi vi ikke har nok vanlige stoler der inne. 

Så jeg hadde ikke kjøpt ny tripptrapp. 

Anonymkode: 64a5b...6f8

Skrevet

Mine bruker fortsatt tripp-trapp-stoler. De er 3 år, 5 år og 7 år. Sitter mye ved bordet når de tegner, perler, o.l. Sitter mye bedre på tripp-trapp enn vanlige stoler. 

Anonymkode: efebe...987

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 13.04):

Vi har en malt Tripp-trapp-stol, som har blitt malt fast i sporet sitt så vi ikke får regulert sittehøyden. Barnet mitt er 4 år, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe en ny Tripp-trapp, eller gå over til vanlig stol med pute. 
Hvor lenge brukte deres barn Tripp-trapp-stolen sin?

vi har forsatt tripp trapp stol, barnet er snart 10, bruker den av og til

Anonymkode: 22ff6...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...