AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Del Skrevet 25. august 2022 Vi har en malt Tripp-trapp-stol, som har blitt malt fast i sporet sitt så vi ikke får regulert sittehøyden. Barnet mitt er 4 år, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe en ny Tripp-trapp, eller gå over til vanlig stol med pute. Hvor lenge brukte deres barn Tripp-trapp-stolen sin? Anonymkode: ba867...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. august 2022 #2 Del Skrevet 25. august 2022 i teorien kan en slik stol brukes hele livet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Del Skrevet 25. august 2022 Vi har nettopp justert høyden for vår 6-åring. Hun bruker begge deler. Anonymkode: 34c18...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Del Skrevet 25. august 2022 Siden valget står mellom å kjøpe en ny stol eller bruke en vanlig stol hadde jeg gått for å bruke vanlig stol. Treåringen her sitter på vanlig stol uten pute. Anonymkode: 8d0c2...66c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Del Skrevet 25. august 2022 Vi solgte vår trip trap rett før barnet ble 4 år, kjøpte heller en juniorstol i tre fra ikea siden den er mer smalere og passet bedre til bordet vårt. Anonymkode: e60c9...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Del Skrevet 25. august 2022 Må legge til at hun foretrekker å bruke Tripp trapp fremfor vanlig stol, så hvis det er vanlig å bruke den frem til de er opp i skolealder så tror jeg vi går for en ny. Det er bare det at jeg aner ikke hvor lenge det er vanlig å bruke dem, og når det blir flaut for dem. Anonymkode: ba867...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må legge til at hun foretrekker å bruke Tripp trapp fremfor vanlig stol, så hvis det er vanlig å bruke den frem til de er opp i skolealder så tror jeg vi går for en ny. Det er bare det at jeg aner ikke hvor lenge det er vanlig å bruke dem, og når det blir flaut for dem. Anonymkode: ba867...c84 Ts over her 🙂 Anonymkode: ba867...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Del Skrevet 25. august 2022 Da jeg var liten brukte jeg trip-trap til lekser de første årene på skolen. Satt stort sett ved kjøkkenbordet og gjorde lekser. Tenker at jeg skal prøve det samme for femåringen som nettopp har begynt på skolen. Kjøper ikke kontorstol til henne på en god stund, da den nok ville blitt mest brukt til lek. Hun sitter også ganske ofte på voksenstol ved bordet, spesielt når vi har besøk og får høre at trip-trap er for baby (mange som har småsøsken og de arver jo stolen). Hun sitter ikke så lenge og spiser, men jeg tenker at når hun skal sitte litt lenger i ro, så er ikke arbeidsstillingen optimal når hun sitter på voksenstol og må løfte armene/skuldrene noe (mulig spisebordet vårt er noe høyt, er en eldre arvet modell). Ikke at femåringer pleier å få belastningsskader akkurat, men hun sitter mye bedre på trip-trap. Anonymkode: ace1f...72d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Del Skrevet 25. august 2022 Meg over: Aner ikke hvorfor jeg stavet feil. Vet jo godt at det heter Tripp Trapp med to p'er 😄 Anonymkode: ace1f...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. august 2022 #10 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Må legge til at hun foretrekker å bruke Tripp trapp fremfor vanlig stol, så hvis det er vanlig å bruke den frem til de er opp i skolealder så tror jeg vi går for en ny. Det er bare det at jeg aner ikke hvor lenge det er vanlig å bruke dem, og når det blir flaut for dem. Anonymkode: ba867...c84 hvorfor må fu kjøpe ny når du bare kan regulere den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Del Skrevet 25. august 2022 Maleficenta skrev (2 minutter siden): hvorfor må fu kjøpe ny når du bare kan regulere den? Det er jo det jeg ikke kan siden den er malt fast. Det var liksom det som stod i hi Anonymkode: ba867...c84 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #12 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo det jeg ikke kan siden den er malt fast. Det var liksom det som stod i hi Anonymkode: ba867...c84 Men, du trenger ikke å være byggingeniør for å få løs plata selv om den er malt altså... Skru opp skruene, og bank plata løs. Så kan du heller male på nytt om du vil (Tips: mal stolen uten plata i). Anonymkode: e1b64...de1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 25. august 2022 #13 Del Skrevet 25. august 2022 Vår yngste elsket tripp trapp stolen og brukte den til han var 12 år. Nå sitter hans 7 åring på stolen når han er på besøk hos oss besteforeldre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men, du trenger ikke å være byggingeniør for å få løs plata selv om den er malt altså... Skru opp skruene, og bank plata løs. Så kan du heller male på nytt om du vil (Tips: mal stolen uten plata i). Anonymkode: e1b64...de1 Jeg gidder ikke det. Vil ha en som lett kan justeres. Skrur jeg den fra hverandre blir den stygg når malingen løsner. Eller takk for tips. Anonymkode: ba867...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Del Skrevet 25. august 2022 Pillarguri skrev (2 minutter siden): Vår yngste elsket tripp trapp stolen og brukte den til han var 12 år. Nå sitter hans 7 åring på stolen når han er på besøk hos oss besteforeldre. Kan jeg spørre hvorfor dere ikke har den hjemme? Anonymkode: ba867...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 25. august 2022 #16 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre hvorfor dere ikke har den hjemme? a Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Vi er besteforeldre og har fortsatt stolen hjemme hos oss. Min sønn er nå voksen og har egen familie hvor barna hans har hver sin tripp trapp stol hjemme hos seg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #17 Del Skrevet 25. august 2022 Pillarguri skrev (4 minutter siden): Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Vi er besteforeldre og har fortsatt stolen hjemme hos oss. Min sønn er nå voksen og har egen familie hvor barna hans har hver sin tripp trapp stol hjemme hos seg selv. Trodde du snakket om barn en og barn to ser jeg leste litt for raskt! Anonymkode: ba867...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. august 2022 #18 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg tror jeg brukte min ved spisebordet hvertfall til skolealder og deretter som skrivebordstol til jeg var ferdig på ungdomsskolen - den er jo regulerbar og god å sitte på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 25. august 2022 #19 Del Skrevet 25. august 2022 Begge min barn, en på sju og en på ti, bruker og foretrekker sine tripp-trapp-stoler framfor "vanlige" kjøkkenstoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 25. august 2022 #20 Del Skrevet 25. august 2022 Treåringen min vil ikke bruke den lenger, og sekspribgen sluttet for et par år siden. Det er jo lett å fikse den, bare løsne litt på skruene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå