Gå til innhold

Sexhibition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært på Sexhibition før Corona? Er det harry. Kan man gå i vanlig klær😄

Anonymkode: 896a5...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på noen sexibition messer for en del år tilbake.

Som sagt så er det i bunn og grunn en messe så helt normale klær 😅

Harry... Tjaa, både og.

• Liker 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Ja var der første gang i 2011. Da var jeg yngre og de to damene fra USA som hadde show på scenen leverte kan man trygt si! I tillegg var en nordmann i kilt som likte å bli tråkka og slått på ballene på scenen med de etterpå.. Herregud for en bra underholdning! I tillegg er det amatør og proffe om hverandre.

Jeg hadde vanlige klær, drakk heller ikke der. Var meget spennende. Mulig jeg drar en gang med en make-kan potensielt bli kåt der.

Skrevet

Om det er harry? Jepp. Blodharry.

Skrevet

Kan absolutt gå i vanlige klær,det er det det er mest av. Der er det folk i alle aldre. Den eldste jeg så der sist kom med rullator! Masse ting du kan få kjøpt. Var strippeshow med både mannlige og kvinnelige strippere. Wet t-shirt konkurranse hvor man kunne vinne premier. Er lite piskeshow var det også ja... Det er barer hvor du kan kjøpe drikke og en takterrasse du kan lufte deg. Husk at mange som er der er ganske fordomsfrie,så man blir fort invitert med på ting,men aldri opplevd at noen har vært ubehagelige. Bare gøy! Jeg var der med mannen min btw.

Anonymkode: 8a467...067

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...