Gå til innhold

Finner tilbake til hverandre igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort og godt begynte med å prate med en kjempe kjekk fyr. Begynte å like han før jeg hadde møtt han. Vi møttes etter 3 uker ca. Han var mye kjekkere irl enn på tinder. Tok en drink, klinte, var et av de  beste kyssene. Han kjørte meg hjem. Men han ble ganske kald i ettertid, han tok lite insj. Jeg spurte flere ganger om å møtes, men han hadde aldri tid pga politijobben hans. Så følte han holdt meg på vent. Og jeg ble litt oppgitt så sa til han: jeg orker ikke å vente 2-3 mnd for at du skal finne tid. Klarte ikke å la være å ta kontakt med han. Etter 3 mnd tok jeg kontakt med han i fylla, så fortsatte vi å prate igjeen, masse snapper av han på nattvakt i uniform,. Etter 1 måned ble vi enige om at aldersforskjellen vår er for stor mellom oss 14 år, jeg er 22 og han 36, så vi avsluttet det, han var sånnn: tar det som det kommer, men vil møte deg igjen syns du er veldig pen osv. Og nå 4 mnd etterpå har jeg matchet med han på tinder. Han hadde høyresveipet på meg. Og han skreiv til meg dette: wow😍. Ble overraska, hva ønsker denne fyren? Virker som at han går etter veldig unge jenter.... selvom han ikke vil innrømme det. Er det blitt så vanlig at single politimenn nærmere 40,titter på unge, vakre kvinner? Jeg ble ganske fort betatt av denne fyren og han sa: du er den peneste jenta jg har møtt. Så ble sykt sjarmert, er en fyr jeg aldri klarte å glemme av en eller annen grunn

Anonymkode: 9aacc...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ekkel ut.

Anonymkode: 377fe...8c3

• Liker 2
Skrevet

Æsj, høres ut som en player som utnytter at en del kvinner blir kåte av uniformen.

Anonymkode: 9fb32...76c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...