Gå til innhold

Toastmastere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som leier inn toastmastere; hvor mye pleier prisen å ligge på? Hvilke oppgaver har toastmasteren i løpet av dagen til den prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Jon Almås gjør det til 50 000.

Unnskyld at jeg tuller med deg. Vi bruker en god venn som er verdens mest fabelaktige toastmaster, så jeg kan dessverre ikke svare skikkelig.

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Hva gjør toastmastere,egentlig? Holder oversikten, gjør de ikke? Så vidt jeg kommer på så skal toastmastere;

*Holde orden på rekkefølgen på taler

*annonsere sanger

*annonsere pauser

*være litt småvittig innimellom..... ;)

fyll gjerne ut min noe korte liste....

Hva kan man ta beltalt for sånt,da? 1500?

ps: hvis du velger Jon Almaas, så melder jeg meg frivillig til å holde orden på han. :sjarmor:

Endret av lillelou
Skrevet

Jeg tenker at en toastmaster har kontroll på alt som skjer i løpet av middagen.

Noen velger også å la toastmaster å ta seg av programmet for hele festkvelden. Altså annonsere at folk skal sette seg til bords,brudevals, kakeskjæring etc.

Men aner ikke hva en proff tar for det. Jeg ville tippet at du kommer høyere enn 1500 hvis du skal ha en proff en.

Skrevet

Ok, litt klønete formulert fra min side, jeg vet utmerket godt hva en toastmaster gjør...

Det jeg ville frem til er hvilke oppgaver har vedkommende i forhold til pris? Hva gjør han for 1500kr? Hva gjør han dersom han skal ha 12000 for jobben? Osv...

Skrevet

Jeg tror du er heldig om du får en toastmaster til 1500 kr. De fleste som driver med dette tar ca det dobbelte. Regn med 2500-3500, for det stemmer nok bedre.

En toastmaster har en del arbeid før selve dagen også, og det er ikke bare de timene personen er på jobb den dagen som regnes med.

Skrevet

Han som skal ha 12.000 for jobben ,gjør alt det sedvanlige, samt en del småknask i tillegg..... :sjarmor::sjarmor::ler::ler::humpe::humpe:

Skrevet

Hmmm, han til 12000 kunne jo vært interessant, hørtes spenstig ut :sjarmor: ....Huff nei, bare tuller!

Her ligger prisene på 4500 og oppover. Hvis toasmasteren skal synge og spille blir prisen deretter.

Jaja, legger diskusjonen død nå.

Gjest lillelou
Skrevet

Heeeey...jeg kommer og Forstyrrer den døde diskusjonen, for jeg kom jo på en fyr i fra Haugesund som jo kan både snakke og spille...synth.....jeg vet ihvertfall at han har "Congratulations" på repertoiret.... ;):sjarmor:

Skrevet

Mener å huske han har rytmeboks også.... :-D...

Skrevet

Hvorfor betale noen til å være toastmaster.

Du/dere kjenner sikkert noen av gjestene som kan klare denne oppgaven.

Hva med en bror,søster, onkel, gudfar/mor, eller en nær venn av familien som har vært i mange bryllup før og vet hva en toastmaster skal gjøre.

Det viktigste er å velge en person dere vet ikke har "seneskrekk"

Informasjon om toastmasterens jobb er jo overalt på nettet så det burde ikke være noe problem. Dessuten kan jo med fordel noen av oppgavene fordeles på forlovere og andre gode venner.

Lykke til

Skrevet

hei vi har leid inn toastmaster og han tar 7500,- da har vi to møter med han på forhånd og på selve dagen så møter opp ved kirken og er med helt til kl 01 om natten,han skal også spille til dans om kvelden.

de proffe toastmaster vet hva de skal gjøre,men under møte med dere så finner dere sammen ut hvordan dere skal gjøre kvelden perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...