AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Har inntryk av at dette gjelder mange. Kjæligheten er borte, de er venner og "kolleger" å bor sammen fordi de eier mange ting sammen, som hus, bil, møbler, hytte også videre. GÅr de fra hverandre får de vesentlig dårligere økonomi, så de velger å bo sammen som venner. Kanskje sover de på hvert sitt soverom, har sex med andre/åpent forhold også videre. Kun for å ikke selge unna alt de har for å få dårligere økonomi. Hva syns du om slike mennesker? Anonymkode: 04c33...5a6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Jeg synes veldig lite da jeg ikke blander meg opp i hvilke valg andre voksne mennesker gjør i sitt liv. Anonymkode: f69fd...1cb 11 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Kjenner flere som har den løsningen. Ikke rart med de prisene vi har. Anonymkode: 2960c...932 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Synes ingenting, det er nå opp til dem. Så lenge begge er innforstått med ordningen og en ikke sitter og lurer den andre så er det vel greit? Anonymkode: ab42a...759 5
tirben Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har inntryk av at dette gjelder mange. Kjæligheten er borte, de er venner og "kolleger" å bor sammen fordi de eier mange ting sammen, som hus, bil, møbler, hytte også videre. GÅr de fra hverandre får de vesentlig dårligere økonomi, så de velger å bo sammen som venner. Kanskje sover de på hvert sitt soverom, har sex med andre/åpent forhold også videre. Kun for å ikke selge unna alt de har for å få dårligere økonomi. Hva syns du om slike mennesker? Anonymkode: 04c33...5a6 Hvorfor skal noen "synes noe "om det?? Folk får styre livet sitt som det passer dem. Det bryr meg ikke. 6
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Tenker det er deres valg og noe jeg ikke har noe med.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Hvis de er enige og trives med det ser jeg ikke problemet. Hvis man har barn derimot kan det være skadelig å se foreldre aldri vise kjærlighet for hverandre. Hvis bare den ene parten ser det slik uten at den andre vet det, og likevel blir værende, er det forkastelig. Man kan leve hva slags liv man vil, så lenge man ikke lurer/skader andre. Anonymkode: 3d406...8d8 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes veldig lite da jeg ikke blander meg opp i hvilke valg andre voksne mennesker gjør i sitt liv. Anonymkode: f69fd...1cb Gjør du ikke det på KG heller? Anonymkode: 04c33...5a6 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #9 Skrevet 25. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Tenker det er deres valg og noe jeg ikke har noe med. Gjelder det på kg også? Anonymkode: 04c33...5a6 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #10 Skrevet 25. august 2022 Litt leit for deres del, men jeg tror nok det er ganske vanlig. Å forvente at samlivet skal være preget av stormende forelskelse, er uansett ikke særlig realistisk. Anonymkode: cf3bc...a3d 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 Sier som de fleste andre, hvorfor skal jeg synes noe om dem? Ville nok ikke gjort det selv, men det kan jo skje at økonomien tvinger det frem. Det er fryktelig dyrt å være eneboer i Norge. Og det snakkes sjelden om i valgkamper, da er det alltid barnefamilier som løftes frem som gruppen man frir til. Anonymkode: 98682...9da 2
Crazydoglady Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 Hva er det å synes noe om? Det påvirker jo ikke meg på noe som helst vis..🤷 men på generelt grunnlag vil jeg jo si at det er en smart løsning så lenge det funker for dem. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 Om de har barn syns jeg de har gjort ett godt valg. Så lenge de ikke krangler og det er god stemning så er det best for barna å vokse opp med samlet familie. Anonymkode: 81656...daf 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 Det er mange som lever i mer eller mindre platoniske forhold. Men om det bare er økonomien som skal holde de sammen, så tror jeg det er litt for lite. Det må finnes mer tilknytning enn så. Anonymkode: 6ed44...7f7 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 Jeg har ingen mening om hvordan andre velger å leve sitt liv så sant de ikke påvirker uskyldige negativt. Kunne sikkert gjort noe lignende selv dersom vi begge var fornøyde med den løsningen. Anonymkode: 5056e...633 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #16 Skrevet 25. august 2022 Kjenner ingen som har det sånn. De jeg kjenner som har hatt ikke- fungerende forhold, har blitt skilt til slutt. Men det er en prosess man skal gjennom før man tar det valget, naturlig nok. Anonymkode: 11476...994 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #17 Skrevet 25. august 2022 Å sånn er det mange som har det! Du aner ikke hvor mange ulykkelige menn (spesielt) jeg har snakket med, som gjerne vil bryte ut, som blir pga økonomi. Trist og vanskelig på en gang... Anonymkode: ec6af...99c 1 1
Majott Skrevet 25. august 2022 #18 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har inntryk av at dette gjelder mange. Kjæligheten er borte, de er venner og "kolleger" å bor sammen fordi de eier mange ting sammen, som hus, bil, møbler, hytte også videre. GÅr de fra hverandre får de vesentlig dårligere økonomi, så de velger å bo sammen som venner. Kanskje sover de på hvert sitt soverom, har sex med andre/åpent forhold også videre. Kun for å ikke selge unna alt de har for å få dårligere økonomi. Hva syns du om slike mennesker? Anonymkode: 04c33...5a6 Jeg vet ikke om det gjelder folk i min nærhet, men det tror jeg ikke. Selv har jeg et nært forhold til min mann etter 20 år, og vi har det fint sammen, med mye kjærlighet. Og det ser jeg også blant mine venner. Mulig det skjer med de som er yngre enn oss, med de vet jeg lite om.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #19 Skrevet 25. august 2022 Litt vanskelig å tolke hva som menes med at «kjærligheten er borte». Hvis det eksisterer et dypt og varmt vennskap, burde det være mer enn god nok basis for et lykkelig samliv om begge elsker barna, og ellers samarbeider konstruktivt for at felleskapet skal bli best mulig. Hvis forholdet mellom samlivspartnerne er kaldt - kanskje på grensen til fiendtlig - er det selvsagt ikke bra; særlig ikke for eventuelle barn. Anonymkode: 734f2...137 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #20 Skrevet 25. august 2022 Så lenge det ikke er barn i bildet er dette greit. Man trenger ikke spille lykkelig familie utad. Anonymkode: e2bc3...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå