AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Trenger litt råd dere; vi er i 40 årene, kjærester og veldig intime og kjærlige med hverandre. Problemet, om jeg kan kalle det for det, er at han ikke kommer ved vanlig samleie.. kan kan komme om jeg rir han, og suger eller bruker hender. Han tenner, blir veldig hard og kan holde på lenge.. men vanlig samleie holder ikke. Jeg er veldig seksuell av meg og har ikke opplevd dette før.. vet at jeg blir veldig våt og siden han har vært alene lenge og tatt saken i egne hender lurer jeg på om han har vent seg til et hardere grep for å si det sånn 🙈 Er dette uvanlig? Har noen gode tips å komme med? Kjenner jeg blir usikker på meg selv oppi det hele .. Anonymkode: a9247...25d
Gjest Less'is'more Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Hei. Hvis du blir veldig våt så blir det automatisk mindre friksjon. Jeg tenker at du ikke må overtenke dette. Ta med deg en håndduk og tørk deg jevnlig. Vær glad for at du blir våt. Han tenner jo tydelig på deg. Enjoy!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Jeg fikk mer og mer dette, etter hvert som jeg ble eldre. Kan holde på i evighet 😅 Så da må man bare gjøre de tingene som går mot utløsning, når det er tid til det Anonymkode: 02a37...24b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Dette er ikke så uvanlig, og ikke noe å bekymre seg om. Man endrer seg med alderen, og det tar lenger tid å komme for mange. Så lenge han kommer i det hele tatt, er det ikke noe å stresse med. Og du har ingen grunn til å bli usikker, for dette går ikke på kvinnen i det hele tatt. Kos dere, og nyt lang og deilig sex! Anonymkode: 6c787...c5e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Det har vært mange tråder om dette i det siste, og internettet er også fullt av informasjon om forsinket utløsning, og anorgasmiske menn. Det ligger tydeligvis til kvinner, å miste selvtilliten av det, men det er som regel helt andre årsaker enn henne. Anonymkode: fa5a5...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #6 Skrevet 25. august 2022 Helt naturlig for middeladrende menn. Antidepressiva (som jo en stor del av befolkningen bruker) forsterker problemet. Anonymkode: cba30...0c4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #7 Skrevet 25. august 2022 Røyk. Stress. Marihuana. Antipsykotikum. Antidepressiva. Kosthold. Trening. Alder. Alt spiller inn. Anonymkode: 2fd6d...908
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #8 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Røyk. Stress. Marihuana. Antipsykotikum. Antidepressiva. Kosthold. Trening. Alder. Alt spiller inn. Anonymkode: 2fd6d...908 Ser den. Han er litt overvektig og 49 år. Går en del på turer men har ikke verdens beste kosthold gjerne. Men han kommer jo, bare veldig sjeldent vaginalt.. derfor jeg har lett for å ta det personlig 🙈 Anonymkode: a9247...25d
mannfolket Skrevet 25. august 2022 #9 Skrevet 25. august 2022 6 hours ago, Less'is'more said: Hei. Hvis du blir veldig våt så blir det automatisk mindre friksjon. Jeg tenker at du ikke må overtenke dette. Ta med deg en håndduk og tørk deg jevnlig. Vær glad for at du blir våt. Han tenner jo tydelig på deg. Enjoy! Tror du ikke dama vil «overtenke» hvis hun skal tørke seg jevnlig under akten? Er det ikke bedre at han unngår å onanere og ha sex et par uker, for så å få penetrere henne etter et langt og pirrende forspill?
Gjest Less'is'more Skrevet 25. august 2022 #10 Skrevet 25. august 2022 mannfolket skrev (43 minutter siden): Tror du ikke dama vil «overtenke» hvis hun skal tørke seg jevnlig under akten? Er det ikke bedre at han unngår å onanere og ha sex et par uker, for så å få penetrere henne etter et langt og pirrende forspill? Ikke godt å vite hva andre "overtenker". Kommer langt på vei med åpenhet og kommunikasjon. Det var et velment råd fra meg. Hvorfor skal han unngå å onanere og ha sex et par uker? Blir det bedre friksjon? Blir hun mindre våt da?
mannfolket Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 (endret) 53 minutter siden, Less'is'more said: Ikke godt å vite hva andre "overtenker". Kommer langt på vei med åpenhet og kommunikasjon. Det var et velment råd fra meg. Hvorfor skal han unngå å onanere og ha sex et par uker? Blir det bedre friksjon? Blir hun mindre våt da? Sex handler om mer enn friksjon! Blir feil hvis våt dame er negativt, eller? Endret 25. august 2022 av mannfolket 1 1
Gjest Less'is'more Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 mannfolket skrev (Akkurat nå): Sex handler om mer enn friksjon! Blir hvis våt dame er negativt, eller? Takk for tålmodigheten ved at du svarer. Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 Less'is'more skrev (5 minutter siden): Takk for tålmodigheten ved at du svarer. Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. For min del hjelper det å ta en pause fra å runke i en periode da det dessverre har gjort meg muligens litt mindre følsom. Søk opp death grip i Google. Jeg prøver å slutte helt å onanere. Men har ikke vært så lett da min samboer har vært veldig mye bortreist i sommer. Så det var en aktiv bruker her inne som skrev at hun mente det ville hjelpe for han om han onanerer, å bruke glidemiddel og løse grep. Har ikke testet dette selv, men det gir mening. Har vurdert å kjøpe fleshlight til perioder jeg er alene. Men aner ikke om det vil gjøre situasjonen bedre eller verre. Uansett håper jeg det løser seg for dere. Jeg tenner på samboer og hun gjør ikke noe galt. Men jeg må innrømme at jeg synes det er skikkelig kjipt at jeg har dette problemet.... Anonymkode: 1aed6...863 1
Crazydoglady Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 Det handler definitivt ikke om deg. Og dere har jo alternativer som funker, så da tenker jeg at man får gjøre det som funker.😊 bytt stilling, hjelp til på andre måter, hva med stimulering av erogene soner mens han holder på? Hjelper det?😊
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 Etter jeg fylte 40 år så har jeg merket at jeg holder lengre. Dette kan komme av flere ting, men jeg tar fram noen. alder? friksjon (kona har endelig blitt åpen for sex leketøy) lite variert sex (mye er mitt ansvar) Kan si at jeg er trent, slank og har et sunt kosthold. Anonymkode: d31ef...677
h/k Skrevet 26. august 2022 #16 Skrevet 26. august 2022 Du kommer vel heller ikke av kun penetrering? Stress ned og ikke tenk på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå