Gå til innhold

Knulle venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det lengste FF forholdet du har klart holde på før det blei følelser å styr ??

Hva hva var problemet til slutt?

Mitt lengste er 6 måner da fikk eg høre igjen att hun sa vi var kjærester.

Da avsluttet eg det.

M 40

Anonymkode: fd49a...8e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde elsker I et år, avsluttet det da jeg fant en som var interessert i et bdsm forhold med meg. 

Ingen følelser, ingen dramatikk. 

Skrevet

Har hatt et FF-forhold i over ett år nå. Hun skiller klart på kjærlighet og sex (og dater på si), og da er det ukomplisert. 
Andre har blitt avsluttet etter uker eller noen måneder, siden de fikk følelser.

Skrevet

Har hatt samme elsker i 12 år, ingen problemer med at noen av oss har fått følelser for den andre. 

Men så skal det sies at han er gift og jeg har samboer (dog i åpent forhold) 

Anonymkode: d2251...a18

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har hatt samme elsker i 12 år, ingen problemer med at noen av oss har fått følelser for den andre. 

Men så skal det sies at han er gift og jeg har samboer (dog i åpent forhold) 

Utruleg att noen som deg klarer å få slikt til å fungere 🙌

Men bruker dere alltid kondom nor dere er på besøk med FF?

Har dere noen kjøreregler med tanke på sæd rester å slikt?

Forteller dere kvarandre hvem FF er?

Setter pris på svar ❤️

Skrevet

Knulle venner eller knullevenner? 

Anonymkode: 29912...23d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hatt min i 6 år nå, han hadde kjæreste en kort tid,men fortsatte å møtes allikevel.

Anonymkode: 00d91...6b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hatt min i 6 år nå, han hadde kjæreste en kort tid,men fortsatte å møtes allikevel.

Anonymkode: 00d91...6b0

🤮

Anonymkode: f9d53...ee8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utruleg att noen som deg klarer å få slikt til å fungere 🙌

Men bruker dere alltid kondom nor dere er på besøk med FF?

Har dere noen kjøreregler med tanke på sæd rester å slikt?

Forteller dere kvarandre hvem FF er?

Setter pris på svar ❤️

Elskeren har sterilisert seg, det er mange år siden, så prevensjon er ikke en utfordring. 

Jeg og samboer har en avtale om at vi har lov om vi har lyst, så der er det ingenting som gir meg verken dårlig samvittighet eller angst for å bli oppdaget. Han vet at jeg ligger med en annen, men spør ikke noe om hvem han er.

Andre jeg har hatt sex med har alltid brukt kondom, i tillegg til at jeg går på ppille. Så ingen utfordringer med sæd-rester. (men lenge siden jeg har hatt noen utover den faste elskeren og selvsagt samboer)

• Hjerte 1
Skrevet

1 1/2 år. Hun møtte en mann og ble kjæreste med ham. Ellers har det jo vært noen FF'er jeg har møtt igjen etter noen år hvis vi begge har vært single på likt.

Gjest Glad mann
Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Elskeren har sterilisert seg, det er mange år siden, så prevensjon er ikke en utfordring. 

Jeg og samboer har en avtale om at vi har lov om vi har lyst, så der er det ingenting som gir meg verken dårlig samvittighet eller angst for å bli oppdaget. Han vet at jeg ligger med en annen, men spør ikke noe om hvem han er.

Andre jeg har hatt sex med har alltid brukt kondom, i tillegg til at jeg går på ppille. Så ingen utfordringer med sæd-rester. (men lenge siden jeg har hatt noen utover den faste elskeren og selvsagt samboer)

Men sier du til han att foreksempel

"det passer ikkje å gå ut med deg for eg skal møte han andre i kveld" ?

Eller holder du det litt diskre?

Spørsmålet om sæd rester var liksom om du kommer heim til samboeren og du er nylig "fyll opp" hva gjør du da? Hva sier du om han vil der å da?

Beklager dirkete spørsmål men eg mener ikke det på ein frekk måte,synst det er veldig interessert å høre fra deg🙌

Endret av Glad mann
Skrevet
Fisker skrev (9 timer siden):

Men sier du til han att foreksempel

"det passer ikkje å gå ut med deg for eg skal møte han andre i kveld" ?

Eller holder du det litt diskre?

Spørsmålet om sæd rester var liksom om du kommer heim til samboeren og du er nylig "fyll opp" hva gjør du da? Hva sier du om han vil der å da?

Beklager dirkete spørsmål men eg mener ikke det på ein frekk måte,synst det er veldig interessert å høre fra deg🙌

Møter stort sett elskeren når samboer enten er på jobb eller er bortreist, så vi holder det ganske diskrè. 

Men en gang samboer møtte sin elskerinne/date var jeg hjemme og ventet på han, visste hvor han var og hva han skulle. Ingen sjalusi fra min side. 

Har ved et par anledninger hatt sex med forskjellige partnere samme dag, (ikke rett etter hverandre) men akkurat sæd-rester har ikke vært et problem. 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Møter stort sett elskeren når samboer enten er på jobb eller er bortreist, så vi holder det ganske diskrè. 

Men en gang samboer møtte sin elskerinne/date var jeg hjemme og ventet på han, visste hvor han var og hva han skulle. Ingen sjalusi fra min side. 

Har ved et par anledninger hatt sex med forskjellige partnere samme dag, (ikke rett etter hverandre) men akkurat sæd-rester har ikke vært et problem. 

Bra dere får det til å fungere ☺️

Takk for svarene,det var interessant å høre hvordan det fungerer ❤️

Skrevet

Jeg tror ikke på å knulle venner sånn på generell basis. Én knullevenn får holde lenge, to til nød.

Skrevet

Har aldri opplevd at det har fungert over tid uten at det har blitt avvik i forventningene enten den eller den andre veien. Det er selvfølgelig mulig å få et slikt forhold til å fungere, men har egentlig konkludert med at det ikke er noe som ligger for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...