Friendss Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Han ønsker å møtes hele tiden, og det er koselig, men når han er på jobb ønsker han å ringes hele tiden og. Gjerne morgen, midt på dagen og ettermidag og kveld hvis det går. Jeg begynner å bli lei, orker ikke snakke i tlf hele tiden, og ønsker ikke å møtes hele tiden heller. Men jeg føler han blir furt når jeg har sagt ifra om at det blir for mye. Dette er blitt et irritasjonsmoment for meg. jeg er ofte på sosiale medier uten å svare han, fordi han svarer alltid med en gang. Jeg orker ikke å skrive hele dagen heller. Han er også veldig på kosing hele tiden og jeg kjenner meg fanget noen ganger, blir lei av at han tar på meg. så jeg blir sur og sier ifra om at det blir for mye. vil det dabbe av? Sammen snart 2 år, og det har blitt mer av det ettersom jeg trekker meg unna. orker ikke å møtes, ringes og skrives hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Hvordan formulerer du det til han når du forteller at det er for mye? Klarer du ta det opp med han utenfor situasjonen(e)? Jeg ville vært selv ganske såret om noen ble sint eller sur for at jeg viser kjærlighet til den jeg liker. Uansett om det er for mye eller for lite: man er ulike. Anonymkode: db589...7e1
Carrot Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 Kan du tenke deg en fremtid uten han? Virker det avskrekkende på deg eller er det egentlig helt ok? Han er den han er, du kan ikke endre han selv om du endrer deg - du må ta noen valg. Hva vil du ha i et forhold og er det forenelig emd det han ønsker?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Skrevet 25. august 2022 Dette høres ufattelig slitsomt ut. Ja, han krever aaaltfor mye, OG du begynner å bli lei. Ingen motsetning mellom disse to, tvert i mot så henger det sammen. Anonymkode: c944a...e96 1 1
Sannhetsøkende Skrevet 25. august 2022 #5 Skrevet 25. august 2022 Skjønner deg godt. Hadde blitt irritert selv hvis partner skulle kost og ringt meg hele tiden. Hvordan er han ellers? Blir han lett sjalu? Lett sint ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå