AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #1 Skrevet 25. august 2022 Ei dame jeg kjenner (ikke venninne) har vært helt jævlig mot meg det siste året. Vil ikke utlevere hva hun har gjort. Men ryktespredning og drama.. Fikk vite i helga at mannen hennes har vært utro (igjen) kastet henne ut, og at hun har flyttet inn i ei nedslitt leilighet.. de holdt på å bygge hus, han er rik og nå sitter hun der med assistent jobben sin alene og med lite penger. Karma tar alle! Jeg hater henne, og hun er et grusomt menneske. Endelig smeller det tilbake! Lov å smile litt da Anonymkode: d30bd...f31 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #2 Skrevet 25. august 2022 Jeg forstår det, men du er jo ikke en hyggelig person heller. Dersom du tror på carma så burde du ikke feire andres ulykke. Kanskje det "smeller" litt på deg også? Anonymkode: 27e50...d10 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg forstår det, men du er jo ikke en hyggelig person heller. Dersom du tror på carma så burde du ikke feire andres ulykke. Kanskje det "smeller" litt på deg også? Anonymkode: 27e50...d10 Jeg er en meget hyggelig person. Dette er ei dame som har skadet et familiemedlem av meg. Hun fortjener å ha det jævlig Anonymkode: d30bd...f31
Portia Catonis Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en meget hyggelig person. Dette er ei dame som har skadet et familiemedlem av meg. Hun fortjener å ha det jævlig Anonymkode: d30bd...f31 Skulle likt å høre den andre siden av historien her… 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 Portia Catonis skrev (13 timer siden): Skulle likt å høre den andre siden av historien her… Det får du dessverre ikke da hun ikke kan svare for seg her.. Hun er slem mot mange, setter ut rykter, lager drama, har barn som mobber andre barn og dum som et brød. ingen liker slike mennesker. Den eneste vennen hun har igjen er ei ufør taper som ingen liker Anonymkode: d30bd...f31
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #6 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 16.47): Jeg er en meget hyggelig person. Dette er ei dame som har skadet et familiemedlem av meg. Hun fortjener å ha det jævlig Anonymkode: d30bd...f31 Tenk det i ditt stille sinn. Ikke si det til noen eller skriv det på internett. Anonymkode: 7696d...11d 2
Portia Catonis Skrevet 26. august 2022 #7 Skrevet 26. august 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Det får du dessverre ikke da hun ikke kan svare for seg her.. Hun er slem mot mange, setter ut rykter, lager drama, har barn som mobber andre barn og dum som et brød. ingen liker slike mennesker. Den eneste vennen hun har igjen er ei ufør taper som ingen liker Anonymkode: d30bd...f31 Du virker som du er en som lager en god del drama selv. 2 1
bustelise Skrevet 26. august 2022 #8 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 3.49): Ei dame jeg kjenner (ikke venninne) har vært helt jævlig mot meg det siste året. Vil ikke utlevere hva hun har gjort. Men ryktespredning og drama.. Fikk vite i helga at mannen hennes har vært utro (igjen) kastet henne ut, og at hun har flyttet inn i ei nedslitt leilighet.. de holdt på å bygge hus, han er rik og nå sitter hun der med assistent jobben sin alene og med lite penger. Karma tar alle! Jeg hater henne, og hun er et grusomt menneske. Endelig smeller det tilbake! Lov å smile litt da Anonymkode: d30bd...f31 Hvordan har du det da? Sånn ellers? 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #9 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Den eneste vennen hun har igjen er ei ufør taper som ingen liker Såpass ja, TS. Pass deg for karma selv, du. Anonymkode: 1d394...fee 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 Skadefryd er ekte fryd 😇 Anonymkode: 597fe...e0c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #11 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenk det i ditt stille sinn. Ikke si det til noen eller skriv det på internett. Anonymkode: 7696d...11d Dette. Anonymkode: 186d7...f05 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #12 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 16.47): Jeg er en meget hyggelig person. Dette er ei dame som har skadet et familiemedlem av meg. Hun fortjener å ha det jævlig Anonymkode: d30bd...f31 Jeg tenker det er litt lov innimellom jeg, å få ha litt skadefryd. Det betyr jo ikke nødvendigvis at man ønsker noe vondt. Mye kjøpere når ting skjer mot folk som iallefall ikke har fortjent dritt. Skadefryd handler jo om at mam syntes at drittten er passelig på folk som lager mye dritt for andre selv. Av og til får jeg litt skadefryd jeg også. Selv jeg ikke unner personen det gjelder spesielt noe vondt. Anonymkode: 93c1b...c9f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #13 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det er litt lov innimellom jeg, å få ha litt skadefryd. Det betyr jo ikke nødvendigvis at man ønsker noe vondt. Mye kjøpere når ting skjer mot folk som iallefall ikke har fortjent dritt. Skadefryd handler jo om at mam syntes at drittten er passelig på folk som lager mye dritt for andre selv. Av og til får jeg litt skadefryd jeg også. Selv jeg ikke unner personen det gjelder spesielt noe vondt. Anonymkode: 93c1b...c9f Kjøpere=kjipere Anonymkode: 93c1b...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå