AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Hei! 😊 Hvordan er det å jobbe i en avis? Hva likte du best, og hva var mest utfordrende? Jeg jobber som frilanser, men ønsker meg fulltidsstilling som skribent/ journalist. Har skrevet flere saker for store publikasjoner, men føler meg likevel usikker på om jeg mestrer å skulle jobbe i en avis. Tidligere har jeg jo valgt mine egne saker som jeg har pitchet inn - i en avis må jeg ta alle oppdrag som kommer inn - alt fra ulykker, barnevernssaker og intervjue folk i kommunestyret osv. (Vil jeg anta). Det er ikke dét jeg brenner for, og jeg føler meg usikker. Fortell om deres erfaringer 😊🌸Takk! Anonymkode: 5a261...b08
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Test det ut selv, og ta deg for eksempel jobb som sommervikar i en avis. Da ser du om dette er noe du vil trives med. Men at du må være allsidig for å kunne jobbe i en avis, det stemmer. Anonymkode: 07140...5e7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 1.50): Test det ut selv, og ta deg for eksempel jobb som sommervikar i en avis. Da ser du om dette er noe du vil trives med. Men at du må være allsidig for å kunne jobbe i en avis, det stemmer. Anonymkode: 07140...5e7 Takk for svar, men jeg kan dessverre ikke «bare ta meg et sommervikariat i en avsi». Har hus, familie og regninger. Men kanskje jeg kan sende en åpen søknad? Anonymkode: 5a261...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå