Coiljente Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Lurer fælt på når melkesprengen vil gi seg litt? Har fullammet lille helt fra starten (er nå 5,5 mnd), men har nå begynt å gi ca 1/2 porsjon grøt til dagen. Dermed blir det litt mindre amming. Men jeg sliter så innmari med melkespreng! Brystene blir helt harde, og det er ofte at de lekker. Spesielt det ene mer enn det andre (større produksjon i det ene brystet). Hender at jeg av og til må pumpe litt for å lette på trykket, feks når hun sover. Hvor lenge er det vanlig å ha melkespreng? Tenker jo at det hadde vært greit om det ga seg litt snart mtp jobb om ikke lenge, og ønsker å trappe litt mer ned på ammingen også etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Etter 1,5 år kanskje? Måtte hvert fall bruke ammeinnlegg i 2 år. Barnet begynte å spise annen mat i tillegg fra 6mnd. Spiste mye mat, men ville fortsatt ammes mye, dag og natt, mest natt da permisjonen var ferdig og jeg var borte på dagtid Anonymkode: 3c86c...ae4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Jeg sliter litt med det ennå. Min lille er 14 mndr. Har blitt bedre da. Anonymkode: 4a7f1...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå