AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 For eksempel at partneren har sex med noen av samme kjønn selv om vedkommende er hetero, eller at de utfører seksuelle handlinger du vet at de ikke er villige til å gjøre i virkeligheten. Er det rart? Synes du det er greit om din partner gjør det? Er det greit så lenge vedkommende ikke deler fantasiene med deg? Anonymkode: ba2e6...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
so_what Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 Når spørsmålet er "Er det greit å fantasere om...?" er svaret alltid ja. Ingen andre styrer dine fantasier, og det er ingenting det ikke er lov å fantasere om. Noen vil sikkert reagere negativt på å bli fortalt om enkelte typer fantasier som involverer dem selv, men du må jo ikke dele absolutt alle fantasiene dine med andre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Del Skrevet 24. august 2022 Bare hvis du spør om samtykke først i fantasiene dine. Anonymkode: 8783c...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #4 Del Skrevet 25. august 2022 so_what skrev (13 timer siden): Når spørsmålet er "Er det greit å fantasere om...?" er svaret alltid ja. Ingen andre styrer dine fantasier, og det er ingenting det ikke er lov å fantasere om. Noen vil sikkert reagere negativt på å bli fortalt om enkelte typer fantasier som involverer dem selv, men du må jo ikke dele absolutt alle fantasiene dine med andre. Nei, man kan ikke styre hva man tenker. Jeg bare stusser litt over at han fantaserer om at jeg gjør ting som er uaktuelt for meg å gjøre i virkeligheten og at han forteller meg om det. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bare hvis du spør om samtykke først i fantasiene dine. Anonymkode: 8783c...d72 Ikke mine fantasier. Anonymkode: ba2e6...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #5 Del Skrevet 25. august 2022 Klart det er greit, deilig er det for begge også. Det skjerper appetitten og gjør sexen enda mer spennende, selv om fantasiene er hemmelige. Anonymkode: d81ad...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 25. august 2022 #6 Del Skrevet 25. august 2022 Det er helt greit å fantasere om det så lenge en ikke ender med å beskylde vedkommende for å ha vært utro, mase om eller tvinge den andre til å gjøre seksuelle tjenester som denne personen ikke ønsker å utføre. Om du ikke ønsker å høre om fantasiene så ber de personen om å holde de for seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #7 Del Skrevet 26. august 2022 Absolutt ikke. Det vil si, det finnes sikkert noen syke mennesker der ute som fantaserer om at jeg gjør noe jeg aldri har gitt samtykke til. Men at min partner skulle fantasere om at jeg gjør noe han vet jeg ikke ville samtykket til, er ikke greit en plass. Da er man syk altså. Som om jeg skulle fantasere om at han gjorde noe jeg vet han ikke liker, og så attpåtil tenne på det. Det sier så mye om at man ikke respekterer den man er i lag med, at man kun ser på han/hun som et kjøttstykke. Anonymkode: 405cb...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #8 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 12.53): Nei, man kan ikke styre hva man tenker. Jeg bare stusser litt over at han fantaserer om at jeg gjør ting som er uaktuelt for meg å gjøre i virkeligheten og at han forteller meg om det. Anonymkode: ba2e6...f95 Jo visst kan man styre hva man tenker. I alle fall når det er snakk om en fantasi. At du ikke ville hatt sex med samme kjønn i virkeligheten, betyr ikke at du ikke vil at han skal fantasere om det. Men om du ikke vil at han skal det, og han bare fortsetter, så er det ikke greit. Det er skadelig for deg. Anonymkode: 405cb...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 26. august 2022 #9 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo visst kan man styre hva man tenker. I alle fall når det er snakk om en fantasi. At du ikke ville hatt sex med samme kjønn i virkeligheten, betyr ikke at du ikke vil at han skal fantasere om det. Men om du ikke vil at han skal det, og han bare fortsetter, så er det ikke greit. Det er skadelig for deg. Anonymkode: 405cb...d6a Hvordan i all verden kan noe som bare eksisterer i TS sitt hode, skade TS? Etter min mening er det tillatt å fantasere om absolutt alt, så lenge det bare er en fantasi, men selv om fantasien omhandler en bestemt betyr ikke det at vedkommende må vite om det. Personlig mener jeg det bør være takhøyde for å dele seksuelle fantasier i et parforhold, selv om det ikke nødvendigvis er noe man selv eller partner ønsker å leve ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Del Skrevet 26. august 2022 Jdz skrev (4 minutter siden): Hvordan i all verden kan noe som bare eksisterer i TS sitt hode, skade TS? Det nekter jeg å tro at du ikke forstår hvis du legger godviljen til. Eller, forresten, glem det. Dette er stedet for manglende sosial kompetanse. Du får bare fortsette å ikke forstå. Anonymkode: 405cb...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #11 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det nekter jeg å tro at du ikke forstår hvis du legger godviljen til. Eller, forresten, glem det. Dette er stedet for manglende sosial kompetanse. Du får bare fortsette å ikke forstå. Anonymkode: 405cb...d6a Jeg forstår det heller ikke. Siden det åpenbart er mange av oss kunne du kanskje forklart hvordan TS tar skade av hva partneren tenker på? Hva om han ikke hadde sagt noe, hadde det vært skadelig da også? Anonymkode: f5ac1...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #12 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg forstår det heller ikke. Siden det åpenbart er mange av oss kunne du kanskje forklart hvordan TS tar skade av hva partneren tenker på? Hva om han ikke hadde sagt noe, hadde det vært skadelig da også? Anonymkode: f5ac1...99b Ja, det skadelige ligger jo i at han dypest sett ikke respekterer henne. Og det gjelder enten han forteller henne om det eller ikke. Jeg mener man bør fortelle hverandre alle ting, og samkjøre fantasiene, skape intimitet. Det å ha sex med en person og ikke fortelle hverandre fantasiene, blir for meg å bruke hverandre som runkeklut. Men om han ikke forteller det, så vil det jo skinne gjennom på andre områder. Har man ingen respekt for kjæresten, og kun ser på kjæresten som et sexobjekt, da er det et tidspørsmål før det kommer til syne. Anonymkode: 405cb...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 26. august 2022 #13 Del Skrevet 26. august 2022 Ja. Det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 26. august 2022 #14 Del Skrevet 26. august 2022 Ja det er greit å fantasere. Også om ting du ikke egentlig ønsker å gjøre I rl, eller partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #15 Del Skrevet 26. august 2022 Det er greit å fantasere om absolutt hva som helst…. Anonymkode: c130b...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå