Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hvordan jeg skal starte?

men det er en jeg anser som kompis, kjent han siden 7 klasse, men mistet kontakt da jeg var 19. har nå nylig tatt tilbake kontakten og vi snakker daglig, men problemet er at han i siste telefon samtale da følgende "du snakket aldri til meg da du var 16 eller 20, og nå er du villig til å gi fitta di, fordi du er ensom, ingen vil prate med deg". det stemmer at jeg ignorerte han da vi var yngre, men synes det er kjekt å ha kontakt med gamle venner. 

han var også en som kunne vært kjæresten min. ja jeg angrer jeg ikke kom tett nok før, men det er ikke fordi jeg er ensom liksom. hvordan kan jeg få han til å forstå at jeg kun er interessert i ha kontakt og ikke fordi jeg liksom har "livskrise"

k28

Anonymkode: 1705b...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke reaksjonen du skriver her vitner om at han er spesielt empatisk. Hvordan er relasjonen og tonen ellers? 

Anonymkode: 2bd7e...1cd

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

...det er en jeg anser som kompis, kjent han siden 7 klasse, men mistet kontakt da jeg var 19. har nå nylig tatt tilbake kontakten og vi snakker daglig, men problemet er at han i siste telefon samtale da følgende "du snakket aldri til meg da du var 16 eller 20, og nå er du villig til å gi fitta di, fordi du er ensom, ingen vil prate med deg". ...

k28

Anonymkode: 1705b...6db

Du ba vel denne "kompisen"dra til helvete? 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tror han du er "villig til å gi fitta di" til han?

Anonymkode: f36e2...550

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

det stemmer at jeg ignorerte han da vi var yngre, men synes det er kjekt å ha kontakt med gamle venner. 

Gamle venner, som du ignorerte, og ikke snakket med?  

Jeg ser for meg flere mulige måter jeg kunne ha reagert på:

Avvist deg med henvisning til fortiden. 

Tatt i mot fitta, og så avvist deg. 

Latet som vi ikke hadde en fortid, og prøvd å bli kjent fra scratch.  

Det hele hadde bunnet i hvor mye bitterhet som henger igjen fra ungdommen. Dette er år, der mange går og kjenner på en blodig urettferdighet, når det gjelder kjønnsmarkedet. Andre igjen, har akseptert biologien, og er i stand til å se at deres tid faktisk ikke kom før i slutten av tjueårene. 

Anonymkode: d1e2a...a46

Skrevet

Altså, noen som snakker slik til deg vil du ikke ha i livet ditt. Greit nok, du behandlet han kanskje dårlig i ungdomstiden, men da får han ta opp det på en ordentlig måte. 

Tror dere begge har godt av mindre kontakt 

Anonymkode: 8cc66...596

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde fortalt han rett ut at «og nå er jeg 28 år, og du kommer fremdeles ikke til og få denne fitta» - og slengt på røret. For en måte og snakke til en annen på. Don’t go there!

Anonymkode: 370a8...2d9

• Liker 4
Skrevet

er du ydmyket fordi han har rett eller fordi han var direkte grov og ufin? 
Den eneste posisjonen du er i er den som avgjør om du har selvrespekt eller ikke, dersom du fortsatt har kontakt med denne personen mangler du litt selvrespekt tenker jeg.. Greit så var du bitch som ung, og dette var kanskje bare en måte å hevne seg på - hvem vet, men du avgjør hva som evt ikke skjer videre her - og for meg vilel det vært noen form for vennskap med noen som snakker slik til meg.. Berettiget eller ikke, det er mange penere måter å si ting på, grove mennesker er ikke min greie.. 

Skrevet

Han kan jo ikke være kjæresten din når han snakker sånn! Han er ikke en bra fyr, og sier han ikke unnskyld så tyder det på at han ikke vill deg vell. Det er dumt du ignorerte han men du var en tenåring, du skal ikke la deg selv straff for det nå ❤️ 

Skrevet

Hva er problemet? Du ønsker vel ikke å ha noe kontakt med en så ekkel type?

Anonymkode: 02782...626

Skrevet

Så han er en ekkel incel? Du hadde ikke kontakt med han som ung og det burde du ikke ha nå heller. Han er en klassisk taper-mann som er bitter fordi ingen ville ha sex med han da han var 17 år. Jævlig kleint og mest sannsynlig har han en masse mentale problemer når han snakker sånn. Han der burde du bare kutte ut totalt. Jeg hadde dødd hadde en jeg fikk kontakt med snakket sånn til meg. Altså dødd av flauhet. 

Anonymkode: 94858...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...