Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at vi betaler mye skatt for at staten/kommune skal levere service til oss.  Kommune må følge lover og politiske vedtak. 

Så på nyhetene det var en voksen mann som hadde klaget på at det ikke var rampe et sted slik at moren på rullestol ikke fikk adgang.  Det var et privat sted,  men moren hadde noen vedtak på tilretteleggelse. 

Slik gikk det flere måneder.  Han klaget og klaget. 

Jeg sier halo,  greit at kommune ikke gjør sin plikt og det er dumt, men moren din er gammel og lever bare en gang.   Du trenger bare litt treverk og spiker,  så kan rullestolen kjøres. 

Blir irritert 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ulovlig å bygge på privat tomt uten tillatelse, og det at ledelsen i det området ikke prioriterer handikap sier noe om deres syn på menneskeverd.

Jeg forstår forøvrig ikke hva tråden handler om. Klager du på at barn ikke tar vare på foreldrene sine? Klager du på ledelsen i kommunen? Eller akkurat det individet?

Anonymkode: a36e8...0bb

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ulovlig å bygge på privat tomt uten tillatelse, og det at ledelsen i det området ikke prioriterer handikap sier noe om deres syn på menneskeverd.

Jeg forstår forøvrig ikke hva tråden handler om. Klager du på at barn ikke tar vare på foreldrene sine? Klager du på ledelsen i kommunen? Eller akkurat det individet?

Anonymkode: a36e8...0bb

Det er ikke forbudt å bygge ramper på privat grunn. 

• Liker 1
Skrevet
Voksenmann skrev (2 timer siden):

Det er ikke forbudt å bygge ramper på privat grunn. 

men det er vel forbudt å bygge ramper på noen andre sin privaate grunn? 

hvordan ville du ha følt det hvis noen andre kom og bygde ett eller annet treverk på ditt eget område, som du overhodet ikke ønsket å sette opp der?             

Anonymkode: fffc8...799

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...