Gå til innhold

Sint mor kjeftet på barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom datteren min hjem gråtende etter håndballtreningen. Hun hadde tydeligvis tatt en ball med seg hjem ved feiltagelse for noen måneder siden og skrevet sitt eget navn på ballen. Hun visste da ingenting om at denne ballen tilhørte en annen. Idag hadde da moren gått til min datter og skjelt henne ut for at hun hadde «stjålet» ballen på treningen. Da min datter kom hjem gråtende ringte jeg moren og spurte hvorfor hun kjeftet så mye og fikk da også høre hva som hadde skjedd fra deres side. Hun var fast bestemt på at ballen var blitt «stjålet» med vilje og beskyldte bare min datter. Jeg fikk ikke lagt inn et ord engang da hun bare kjeftet i vei. Bestemte meg for å lete etter ballene vi hadde i huset og fant ut at vi hadde to identiske baller, og en av disse hørte nok til den andre jenta. Vil nå skrive en melding til moren men usikker på hvordan jeg bør skrive dette. Nå har hun anklagd min datter for å være en tyv som stjeler, og i tillegg skjelt ut meg også. Alt dette var jo vare en misforståelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta bilde av de to ballene og send det til denne moren. Fortell at de er helt like og at det hele er en misforståelse. 
hvis denne moren ønsker å fortsett å være sur fordi et barn tok feil ball så får det være hennes problem. Foreldre kommer dessverre i mange former…

Anonymkode: b79d4...6ae

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Be moren om å merke den bedre til neste gang og send bilde av de to identiske ballene :) Avslutt med å fortelle at hun bør melde seg til både sinnemestringskurs og hvordan man skal kommunisere. 

Skriv gjerne at du blir å komme på besøk for en alvorsprat om hun kjefter på datteren din igjen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...