AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Kjenner et par som jeg finner svært merkelig at de ikke har et eneste bilde av hverandre på sosiale medier. han er ikke glad i å legge ut ilder generelt og har tatt pause fra for eksempel Instagram, men hun er litt motsatt, kan legge ut noe en gang hvert halvår… men disse har vært sammen i 2-3 år og samboere i ett, fortsatt ikke et spor av at de er sammen på sosiale medier. han virker flau over henne da jeg måtte draaa det ut av han hvem hun var og til slutt sa jeg «få se et bilde da» og da svarte han «har ikke bilde her og nå, men okei dette da» også var det et bilde av henne som stod i speilet hvor man ikke så ansiktet hennes engang.. hun er også rødtopp og han spøkte med at barna eventuelt ville bli rødtoppen og det var negativt ladet. kjenner dere også folk som ikke har vist at de er et par? Anonymkode: 8c704...ca7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Sosiale medier er ikke livet. Jeg forstår at det for mange kan føles litt sånn for en del unge mennesker, men livet er bedre hvis man ikke er så opphengt i at ting må legges ut og få likes. Anonymkode: 76d47...ac5 8
Vhgj Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Kanskje de bryr seg mer om å bruke tid med hverandre... Herregud, ikke alle bryr seg om idiotiske sosiale medier. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 Jeg er enig. men hverken «i er forhold» på Facebook, da føles det litt skjult. Snakk om et par i starten av 30-årene.. Anonymkode: 8c704...ca7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Hvorfor bryr du deg, håper du du har sjans? Anonymkode: 41cff...f52 1 1
Jaytee Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Jeg har et vennepar som ikke deler noe som helst av forholdet sitt på sosiale medier, så med mindre man kjenner dem, så kan man faktisk ikke finne et eneste spor om at dem er et par på sosiale medier. Det vil ikke si at de har et «dårligere» forhold til hverandre, eller at den ene eller andre parten er flau for å vise verden at de er sammen. Noen ønsker rett og slett å holde en lav profil og være private av seg. Tenker at det burde være lov i 2022 når alt skal deles og vises. 2 2
Jdz Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Tror ikke det finnes bilder av meg og samboer på sosiale medier heller. Hun bruker ikke selv og da blir det feil om jeg skulle begynne å legge ut bilder av henne. Og hvem i all verden skulle ha interesse av å se bilder av meg eller oss på Instagram? De vi kjenner som kunne hatt interesse av å se oss er hjertelig velkommen på besøk i stedet. Alt er bedre live 😊 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 Vi er også slik, vi deler ikke så mye på sosiale medier. Dette er fordi vi har det fint og føler ikke vi trenger å «leke flott familie» på sosiale medier. Ofte er det jo de som må konstant legge ut noe som at de er et par, har fått barn og div hele tiden som egentlig kanskje ikke har det så bra. Vi snakker heller ikke om hverandre om så mye heller til andre, det er ikke fordi vi er flau over hverandre men fordi vi liker å holde oss mer tilbake med det private - hører jo av andre venninner osv når de får høre noe så slenger de jo med leppa, og vi som par og en liten familie ønsker ikke å være et tema rundt andre. Anonymkode: 3308b...962 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er enig. men hverken «i er forhold» på Facebook, da føles det litt skjult. Snakk om et par i starten av 30-årene.. Anonymkode: 8c704...ca7 Tviler på at det er mange i starten av 30-årene på Facebook. Er i 40-årene selv og har inntrykk av at de som er aktive på Facebook mer er mine foreldres generasjon, samt folk med sterke meninger om bompenger og innvandring. Kjente vet jo sikkert sivilstatusen deres allerede og ukjente har verken interesse av eller noe med deres samlivsform å gjøre, så hva er egentlig problemet? Anonymkode: 96f27...de5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 år og vi venter barn. Det er ingen spor av at vi er sammen på noen sosiale medier. Vi bruker dem svært lite, og da kun til naturbilder, feriebilder (uten personer) osv. Anonymkode: aa876...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #11 Skrevet 24. august 2022 Vi er også ikke synlig som par på sosiale medier. Da slipper jeg at alle skal spionere på oss. Anonymkode: 0efeb...bd3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Skrevet 24. august 2022 Det er vel snart bare folk over 40 på Facebook uansett, men jeg vet hvertfall om ganske mange, i alle aldersgrupper, som ikke legger ut ting eller oppdaterer om forhold. Kjenner selv jeg er lei både Facebook og Instagram og Tiktok har jeg ikke meldt meg inn på engang. Bruker stort sett Snap og litt Messenger og sms til kommunikasjon. Har under 40 kontakter på Snap, gidder aldri å legge til noen. Anonymkode: de4f1...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Skrevet 24. august 2022 Vi har vært sammen i 9 år. Tror ikke det er mulig å finne ut av dette på noen sosiale medier. Det nærmeste er at vi er venner på Facebook (som jeg ikke har brukt på flere år.) Bruker ingen andre sosiale medier. Ingen bilder av hverandre noe steder. Er 29 og 32 år. Anonymkode: 627be...243
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 Vi deler ingenting av vårt privatliv. Står ikke som i et forhold med hverandre en gang, etter 15 år. Om vi en sjelden gang legger ut noe er det helt nøytrale bilder av landskap og slikt. Og...om noen hadde prøvd å "dra ut av meg informasjon", eller enda særere, bedt om å se bilde, så hadde jeg også reagert ganske rart. For det er bare merkelig oppførsel. Anonymkode: 6cf56...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå