AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Hvor gode venner er noen som lar det gå månedsvis mellom praten, og hvor vedkommende sier ut av det blå, men dog mellom en av de gangene som man har begynt å snakke sammen igjen før det blir månedsvis mellom neste samtaleemne, «her er det masse forskjellig redbuller som du liker, hvilken vil du ha?» så hva er kvinneguiden sitt fasit? Anonymkode: 08fb2...24f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gode venner er noen som lar det gå månedsvis mellom praten, og hvor vedkommende sier ut av det blå, men dog mellom en av de gangene som man har begynt å snakke sammen igjen før det blir månedsvis mellom neste samtaleemne, «her er det masse forskjellig redbuller som du liker, hvilken vil du ha?» så hva er kvinneguiden sitt fasit? Anonymkode: 08fb2...24f HÆ? Anonymkode: ac089...20a 19
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Dette forstod jeg ingenting av
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): HÆ? Anonymkode: ac089...20a Altså er man gode venner da, eller kan man kalles bekjente? samboer og jeg er uenige. Han mener de bare er bekjente, mens jeg mener man er gode venner når man husker hva en liker og tilbyr seg å kjøpe det til vedkommende. Anonymkode: 08fb2...24f
Anim92 Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Jeg mener at gode venner kommer an på relasjonen og ikke hvor ofte man har kontakt. Jeg har folk jeg kan snakke med hver dag som er et sted mellom venner og bekjente, mens andre ordentlig gode venner snakker jeg med en gang i mnd eller noe. Men når vi da prater, er det som om det var i går. Ingen av dere har rett, det er en personlig oppfatning av vennskapet, tenker jeg. 8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Man trenger ikke å snakke sammen hver uke, bare fordi man er venner. Hverdagen går sin gang, den. Det kan ta flere uker mellom at jeg og diverse venner snakker sammen, men når vi først møtes/snakkes på telefon, er det akkurat som at det ikke har gått noen tid. Anonymkode: c2934...6b7 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Hvis det går månedsvis mellom hver gang man prater vil jeg ikke akkurat kalt det en god venn. Anonymkode: 1fa9d...236
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 Er det en veldig god venn av deg, så håper jeg han/hun forteller deg at et skrivekurs ikke hadde vært så dumt i ditt tilfelle. Anonymkode: 80369...82c 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså er man gode venner da, eller kan man kalles bekjente? samboer og jeg er uenige. Han mener de bare er bekjente, mens jeg mener man er gode venner når man husker hva en liker og tilbyr seg å kjøpe det til vedkommende. Anonymkode: 08fb2...24f Det er ikke derfor brukeren sier HÆ. Det er fordi det er vanskelig å forstå situasjonen du beskriver når du beskriver den så kaotisk. Anonymkode: 6dea3...268 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 Skjønner GODT at det er problemer med kommunikasjonen når man leser hovedinnlegget. Det er totalt uforståelig. Anonymkode: 862b6...f4f 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #11 Skrevet 24. august 2022 Jeg tror kanskje ts mener «prater» som i sender snap, meldinger e.l. At det så går et par måneder uten kontakt, så er den ene på utenlandstur og sender en melding og tilbyr å kjøpe med redbull til den andre. Ts sier vennene hennes tilbød å kjøpe redbull til henne. Mannen hennes sier at de er ikke venner når de har så sjelden kontakt. Ts sitt spørsmål i tråden er om man kan kalle disse venner eller ikke. Men herregud så dårlig du er til å skrive, ts, ikke rart det blir sjelden kontakt med sånt tåkeprat 🤣 Anonymkode: 6c414...349
Daria Skrevet 24. august 2022 #12 Skrevet 24. august 2022 Hvordan man definerer et vennskap er helt opp til de to det angår (men i min verden har det å huske andres drikkepreferanser lite med saken å gjøre). Jeg fikk uventet en melding forleden fra en jeg ikke har snakket med på flere år, men som jeg likevel definerer som venninne. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Skrevet 24. august 2022 Jeg vil si gode venner. Den ene tenker på den andre omkring noe den liker og tilbyr å kjøpe noe. Bekjente gjør ikke det. Men så klart, om det er mannfolk begge to, så kan man jo ikke helt vite hva man legger i begrepet «god venn». Anonymkode: 34db1...602 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Skrevet 24. august 2022 Hvis man er venner bør man få hverandre fra å drikke redbull. Anonymkode: 7d83f...f4b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis man er venner bør man få hverandre fra å drikke redbull. Anonymkode: 7d83f...f4b mye bedre enn å drikke seg fullstendig dritings på alkohol i alle fall... Anonymkode: 232e9...ce8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #16 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): mye bedre enn å drikke seg fullstendig dritings på alkohol i alle fall... Anonymkode: 232e9...ce8 Pest vs colera... Anonymkode: 7d83f...f4b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #17 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor gode venner er noen som lar det gå månedsvis mellom praten, og hvor vedkommende sier ut av det blå, men dog mellom en av de gangene som man har begynt å snakke sammen igjen før det blir månedsvis mellom neste samtaleemne, «her er det masse forskjellig redbuller som du liker, hvilken vil du ha?» så hva er kvinneguiden sitt fasit? Anonymkode: 08fb2...24f Hvordan skal vi vite det? Jeg har folk jeg ikke engang liker som jeg snakker med semi-daglig. Og en bestevenn som det på det meste går 6-12 måneder mellom samtalene med. Kvalitet er vennskap. Kvantitet er for det meste uten verdi. Hater du redbull? Derfor du er fornærma? Anonymkode: 84709...550 1
PM75 Skrevet 25. august 2022 #18 Skrevet 25. august 2022 Jeg har gode venner jeg prater ofte med og gode venner jeg prater sjelden med. Kvaliteten på kontakten er viktigere enn hyppigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå