Gå til innhold

Samboeren min har sexbilder og videoer av andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum og snoket på samboeren min sin telefon. Jeg vet at det var dårlig gjort men jeg klarte ikke styre meg. Der fant jeg en egen mappe med masse nakenbilder, bilder hvor jenter masturberer og en video av at han «går ned» på en jente. Aner ikke når de er fra. De er helt sikkert fra før vi møttes men… Har tidligere funnet en video på dataen hans hvor han blir sugd + nakenbilder. Problemet nå er at jeg er redd for å ta det opp fordi det var JEG som egentlig gjorde noe galt ved å se på tlf hans. Hva skal jeg gjøre? Klarer ikke akkurat bare å glemme det heller. 

Anonymkode: 97d6e...715

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde dette vært meg, jeg hadde eksplodert! Nei, kanskje du ikke skulle ha gått på hans mobil, men det var det du gjorde - og glad er du vel nå for at du gjorde det!?  
Til hel**** ut med han. 
Mer respektløs tosk skal man lete lenge etter. 

Endret av Hallo12345
  • Liker 12
Skrevet

Æsj. Det er sikkert vanlig, men jeg hadde aldri samlet på nakenbilder av menn jeg ikke er sammen med. 

Tror du bare må glemme eller gjøre det slutt. Og det er kanskje like greit når du snoker på telefonen, synes det er verre enn å spare på bilder. Det ene er bare ekkelt, det andre er et grovt overtramp.

Anonymkode: 2a4f8...9bc

• Liker 3
Skrevet
Hallo12345 skrev (7 minutter siden):

Hadde dette vært meg, jeg hadde eksplodert! Nei, kanskje du ikke skulle ha gått på hans mobil, men det var det du gjorde - og glad er du vel nå for at du gjorde det!?  
Til hel**** ut med han. 
Mer respektløs tosk skal man lete lenge etter. 

Det er det jeg også tenker. Jeg har også spurt om han har mer enn det jeg fant på dataen og det er tvert nei. Så han lyver også. Respektløst av meg å se på tlf hans, MEN.. Bør vel kanskje ende forholdet når jeg ikke stoler på han uansett

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det jeg også tenker. Jeg har også spurt om han har mer enn det jeg fant på dataen og det er tvert nei. Så han lyver også. Respektløst av meg å se på tlf hans, MEN.. Bør vel kanskje ende forholdet når jeg ikke stoler på han uansett

Skjønner godt at du ikke stoler helt på han, magefølelsen din har nok sagt i fra. Joda, det er dumt å se på telefonen til andre. Men det er enda dummere å spare sånne videoer og bilder som du beskriver. Jeg hadde blitt rasende. 

Anonymkode: ca904...f1f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Æsj. Det er sikkert vanlig, men jeg hadde aldri samlet på nakenbilder av menn jeg ikke er sammen med. 

Tror du bare må glemme eller gjøre det slutt. Og det er kanskje like greit når du snoker på telefonen, synes det er verre enn å spare på bilder. Det ene er bare ekkelt, det andre er et grovt overtramp.

Jeg er helt enig i at det er et grovt overtramp og jeg takker for ærligheten. Stoler jo tydeligvis ikke på han når jeg ser på tlf hans og da er det kanskje like greit å slå opp. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig i at det er et grovt overtramp og jeg takker for ærligheten. Stoler jo tydeligvis ikke på han når jeg ser på tlf hans og da er det kanskje like greit å slå opp. 

Var kanskje litt krass, men jeg vet ikke om du vil være sammen med ham heller etter noe sånt? 

• Liker 1
Skrevet

Sammen med min i 8 år. Jeg hadde uggen følelse og snek for to uker siden jeg også. Masse bilder av eksen han var sammen med for 9 år siden. Sex bilder og nakenbilder… men det var ikke det verste. Han har skrevet meldinger med tre andre siste tiden. 
konfronterte han og han ble sint på meg såklart…. Overtramp er det vel. Men jeg fikk bekreftet magefølelsen min. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå videre… 

Anonymkode: 6c881...561

• Liker 1
  • Hjerte 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg var så dum og snoket på samboeren min sin telefon. Jeg vet at det var dårlig gjort men jeg klarte ikke styre meg. Der fant jeg en egen mappe med masse nakenbilder, bilder hvor jenter masturberer og en video av at han «går ned» på en jente. Aner ikke når de er fra. De er helt sikkert fra før vi møttes men… Har tidligere funnet en video på dataen hans hvor han blir sugd + nakenbilder. Problemet nå er at jeg er redd for å ta det opp fordi det var JEG som egentlig gjorde noe galt ved å se på tlf hans. Hva skal jeg gjøre? Klarer ikke akkurat bare å glemme det heller. 

Er det mange andre ting du ikke klarer å styre deg for? 

Anonymkode: b6465...3f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sammen med min i 8 år. Jeg hadde uggen følelse og snek for to uker siden jeg også. Masse bilder av eksen han var sammen med for 9 år siden. Sex bilder og nakenbilder… men det var ikke det verste. Han har skrevet meldinger med tre andre siste tiden. 
konfronterte han og han ble sint på meg såklart…. Overtramp er det vel. Men jeg fikk bekreftet magefølelsen min. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå videre… 

Det er vel det viktigste her?

Bestemme seg for hva man vil med å ta det opp?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det mange andre ting du ikke klarer å styre deg for? 

Anonymkode: b6465...3f3

Når jeg i innlegget skriver at jeg var dum som gjorde det og innrømmer at jeg har gjort noe veldig galt, så syns jeg du kan holde slike stikk for deg selv! 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Var kanskje litt krass, men jeg vet ikke om du vil være sammen med ham heller etter noe sånt? 

Krass og krass. Er jo enig med deg så 😄 Meldingen fra deg og en annen gjorde at jeg tok mot til meg og tok det opp. Så tusen takk ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde gått fra ham.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så trist at du opplevde dette. Jeg tok det opp med min til slutt, og han trøstet meg, beklaget veldig, slettet med en gang og tilbø meg å se mer gjennom tlf. Med mindre han er en mester i manipulasjon så tror jeg han mente det. Så foreløpig er vi good. Hadde han reagert slik som din gjorde hadde jeg tenkt litt mer på om forholdet er verdt det tror jeg. Men selv om vi har opplevd noe av det samme er det jo helt umulig å sette seg inn i den andres situasjon. Håper det løser deg for deg ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg tror dessverre flertallet av menn er sånn.

Anonymkode: cd09d...21d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har helt sikkert noen bilder av ekser ett eller annet sted, men jeg sitter ikke å ser på de de. Jeg har så masse bilder på telefonen og PCen at jeg vet heller ikke hvor bildene eventuelt er. Har forsøkt å slette nakenbilder av ekser når jeg har funnet, men har så utrolig masse bilder av alt mulig. Jeg kan ikke slette alle bilder fra et langt liv heller.  Jeg prøver heller å arkivere bilder etter hvert på PC eller bærbar harddisk slik at det ikke popper opp gamle minner. Nakenbilder ville jeg aldri ha latt de være åpenlys på telefonen uansett. Jeg låner av og til telefonen bort til venner og unger i familien, så det hadde vært virkelig flaut hvis noe slikt dukket opp. Hvis jeg får bilder av en jeg dater eller vi lager noe morsomt sammen ville jeg ha puttet det i en passordbeskyttet mappe.

Anonymkode: c5bb1...5c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gå fra ham!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så trist at du opplevde dette. Jeg tok det opp med min til slutt, og han trøstet meg, beklaget veldig, slettet med en gang og tilbø meg å se mer gjennom tlf. Med mindre han er en mester i manipulasjon så tror jeg han mente det. Så foreløpig er vi good. Hadde han reagert slik som din gjorde hadde jeg tenkt litt mer på om forholdet er verdt det tror jeg. Men selv om vi har opplevd noe av det samme er det jo helt umulig å sette seg inn i den andres situasjon. Håper det løser deg for deg ❤️

👍 Fint at du har en emosjonell moden kjæreste som håndterte det å bli konfrontert voksent.

Emosjonell modenhet handler om å ha en utviklet empati, og med evne å sette seg inn I hva en annen menneske føler, og hvorfor.

- Han beklaget 

- Han slettet

- Han tilbød deg å sjekke etter mer

Stakkars dem som antingen er så sårbare eller manipulative at dem ikke klarer slikt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er to ting alle må ha lært på KG:

1.Å gå inn på andres mobil er verre enn utroskap

2.Det er bare så naturlig å ha ekser som venner og bilder av de på SoMe er jo livet du har levd. Sex med den personen er jo også livet du har levd, og derfor helt naturlig å onanere til det. 

3.Er du uenig i punkt 1 og 2, så er du usikker på deg selv, har lav selvtillit, og du er generelt verre enn alle andre i verden. 

Anonymkode: 7a255...56d

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker det var lurt du snoka på mobilen hans, jeg. For en sleskete kødd, og han hadde selvfølgelig ikke vist deg bildene hvis du ikke hadde funnet dem sjøl.

Anonymkode: 6c83d...290

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...