Gå til innhold

Kjøper dere billig eller dyr juice?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/24/2022 at 10:36 PM, AnonymBruker said:

Drikker fra konsentrat og synes det smaker bedre enn en dyr juice kun for å flotte seg! Har hatt juice i mugge til frokostgjester, som ikke smakte at det var fra konsentrat 😅. Har råd til dyrere juice, men ser ikke behovet! Det er kun første glasset av «ekte» juice som smaker at det ikke er fra konsentrat - synes jeg! 

Anonymkode: 41eaa...e83

Hvis man vil «flotte seg», så gjør man det kanskje på andre måter enn å kjøpe juice. Eller?:fnise:. Da ville jeg heller gått for en dyr flaske vin:P.

Jeg kjøper ikke juice selv. Altfor mye sukker, og vitamininnholdet er sterkt overdrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/24/2022 at 9:36 PM, AnonymBruker said:

Drikker fra konsentrat og synes det smaker bedre enn en dyr juice kun for å flotte seg! Har hatt juice i mugge til frokostgjester, som ikke smakte at det var fra konsentrat 😅. Har råd til dyrere juice, men ser ikke behovet! Det er kun første glasset av «ekte» juice som smaker at det ikke er fra konsentrat - synes jeg! 

Anonymkode: 41eaa...e83

Du skriver at gjestene dine ikke klarer å smake forskjell om juicen kommer fra konsentrat eller ikke. Jeg tviler på at du klarer å smake forskjell på det første og andre glasset av juicen som ikke er fra konsentrat. 

Anonymkode: 9b65c...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...