Portia Catonis Skrevet 26. august 2022 #61 Del Skrevet 26. august 2022 On 8/24/2022 at 10:36 PM, AnonymBruker said: Drikker fra konsentrat og synes det smaker bedre enn en dyr juice kun for å flotte seg! Har hatt juice i mugge til frokostgjester, som ikke smakte at det var fra konsentrat 😅. Har råd til dyrere juice, men ser ikke behovet! Det er kun første glasset av «ekte» juice som smaker at det ikke er fra konsentrat - synes jeg! Anonymkode: 41eaa...e83 Hvis man vil «flotte seg», så gjør man det kanskje på andre måter enn å kjøpe juice. Eller?. Da ville jeg heller gått for en dyr flaske vin. Jeg kjøper ikke juice selv. Altfor mye sukker, og vitamininnholdet er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #62 Del Skrevet 26. august 2022 On 8/24/2022 at 9:36 PM, AnonymBruker said: Drikker fra konsentrat og synes det smaker bedre enn en dyr juice kun for å flotte seg! Har hatt juice i mugge til frokostgjester, som ikke smakte at det var fra konsentrat 😅. Har råd til dyrere juice, men ser ikke behovet! Det er kun første glasset av «ekte» juice som smaker at det ikke er fra konsentrat - synes jeg! Anonymkode: 41eaa...e83 Du skriver at gjestene dine ikke klarer å smake forskjell om juicen kommer fra konsentrat eller ikke. Jeg tviler på at du klarer å smake forskjell på det første og andre glasset av juicen som ikke er fra konsentrat. Anonymkode: 9b65c...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå