AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 kjøper dere billig juice fra first price/ coop eller de dyre merkene som sunniva og ferskpresset? Anonymkode: 5abf5...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 Billig! Eplejuicen fra rema 100 er helt topp. Anonymkode: 53b85...567 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Del Skrevet 24. august 2022 Kun dyr juice, klarer ikke smaken av billig skvip. Anonymkode: 222e8...35a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Del Skrevet 24. august 2022 Kjøper de som ikke er fra konsentrat. Gjerne coop sin premium juice. Så den er vel dyr siden den ikke er fra konsentrat, men jeg mener det er verdt det. Anonymkode: 59900...a7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Del Skrevet 24. august 2022 Dyr, men drikker bare i helgene så det er greit for meg. Konsentrat før, men ikke nå lengre. Anonymkode: 64760...3ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Del Skrevet 24. august 2022 Drikker svært lite juice selv, men om jeg gjør, sånn til jul f eks, så kjøper jeg en litt dyrere. Til de gangene ungene vil ha juice har jeg billigere stående, stort sett Eldorado sin, kjøper opp et lite lager når det er 10 kr marked. Anonymkode: 01201...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. august 2022 #7 Del Skrevet 24. august 2022 Billigste eplejuice fra Coop. Den man må klippe i får å få åpnet. Nam! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Del Skrevet 24. august 2022 Har kjøleskapet fullt av 1,5 liter Sunniva appelsinjuice kjøpt på REMA til 24,90, hvilket gir en grei literpris, så jeg ser ikke helt behovet for mer juice med det første. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjøper de som ikke er fra konsentrat. Gjerne coop sin premium juice. Så den er vel dyr siden den ikke er fra konsentrat, men jeg mener det er verdt det. Anonymkode: 59900...a7a Som har økt voldsomt i pris etter at de fikk nytt design på pakningen, og det som tidligere het Coop juice har fått "premium" i navnet, men innholdet er det samme. Tidligere lå prisen på rundt kr.25, og så sent som ifjor høst var det tilbud med kr.30 for 2x1,5 liter. Vanlig pris hos Coop nå er ca. 42 for appelsin og 52 for eple. Anonymkode: 01a19...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 24. august 2022 #9 Del Skrevet 24. august 2022 Drikker ikke så ofte juice, men hvis jeg kjøper, bli det dyr. Ikke spesielt glad i juice fra konsentrat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Del Skrevet 24. august 2022 Eplejuice kjøper jeg billig, da jeg syns den stort sett er god uansett. Appelsinjuice syns jeg ofte er veldig sur, uten å være søt i tillegg, når den er fra billigmerker, så der går jeg for en av de dyre. Anonymkode: 6771f...c7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 24. august 2022 #11 Del Skrevet 24. august 2022 Aner ikke. Jeg ser på sukkerinnhold. Er det høyt kjøper jeg det ikke. Så da blir det nok de litt dyrere vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Del Skrevet 24. august 2022 Kjøper aldri fra konsentrat... Anonymkode: 096a4...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 Drikke ikke mye juice, så de få gangene jeg kjøper blir det Jacobs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2022 #14 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Jeg kjøper det jeg har lyst på av smak - det kan bli Eldorado en gang og Jacobs den neste. Forbruket er ikke så høyt at det utgjør noen stor forskjell i det lange løp. Endret 24. august 2022 av Daria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. august 2022 #15 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg bruker bare juice hvis jeg skal ha en Campari appelsinjuice, og da vil jeg ha skikkelig juice med fruktkjøtt. Den er sikkert dyr, men en gang eller to i året går det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har kjøleskapet fullt av 1,5 liter Sunniva appelsinjuice kjøpt på REMA til 24,90, hvilket gir en grei literpris, så jeg ser ikke helt behovet for mer juice med det første. Som har økt voldsomt i pris etter at de fikk nytt design på pakningen, og det som tidligere het Coop juice har fått "premium" i navnet, men innholdet er det samme. Tidligere lå prisen på rundt kr.25, og så sent som ifjor høst var det tilbud med kr.30 for 2x1,5 liter. Vanlig pris hos Coop nå er ca. 42 for appelsin og 52 for eple. Anonymkode: 01a19...742 Jeg er klar over prisen. Vi er bare to personer og har over snittet lønn, så vi tåler litt dyrere alternativer og hvis det blir så trangt økonomisk at jeg må vurdere juice til 30 eller 42 kr, lar jeg heller være å kjøpe juice i det hele tatt da det i grunn er unødvendig i det store og det hele når man har vann i springen. Men så lenge vi har god råd, drikker jeg appelsinjuice som ikke er fra konsentrat, og det blir kanskje 3 glass i uka med det. Anonymkode: 59900...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #17 Del Skrevet 24. august 2022 Drikker fra konsentrat og synes det smaker bedre enn en dyr juice kun for å flotte seg! Har hatt juice i mugge til frokostgjester, som ikke smakte at det var fra konsentrat 😅. Har råd til dyrere juice, men ser ikke behovet! Det er kun første glasset av «ekte» juice som smaker at det ikke er fra konsentrat - synes jeg! Anonymkode: 41eaa...e83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 24. august 2022 #18 Del Skrevet 24. august 2022 Dyr, klarer ikke drikke fra konsentrat. Mye sukker i juice da, så drikker maks en liter i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. august 2022 #19 Del Skrevet 24. august 2022 Kjøper first price appelsinjuice og eplejuice. Kjøper andre på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 24. august 2022 #20 Del Skrevet 24. august 2022 nisselue skrev (7 minutter siden): Aner ikke. Jeg ser på sukkerinnhold. Er det høyt kjøper jeg det ikke. Så da blir det nok de litt dyrere vil jeg tro. Juice er ikke tilsatt sukker. Du tenker nok på saft, nektar e.l. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå