Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

crushet mitt ble syk forrige uke og innlagt på sykehuset, viste seg at han hadde nyresvikt. Han har vært så rar mot meg siden da, føler han ignorer meg. 

Han ble skrevet ut igår og jeg spurte når vi skulle møtes fordi jeg savner han. Fikk til svar at han måtte se Ann formen. Bare har dårlig magefølelse! Kan være jeg overtenker også nå. Han pleide alltid å svare på snappene jeg sendte, men wr blitt mindre av de nå. 

kan det ha noe med at han bare er sliten? Lå på sykehuset fra torsdsg forrige uke til tirsdag denne uken. 

Anonymkode: f1928...64f

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Han har vært på sykehus, ha litt medfølelse da, ikke vær så egoistisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei

crushet mitt ble syk forrige uke og innlagt på sykehuset, viste seg at han hadde nyresvikt. Han har vært så rar mot meg siden da, føler han ignorer meg. 

Han ble skrevet ut igår og jeg spurte når vi skulle møtes fordi jeg savner han. Fikk til svar at han måtte se Ann formen. Bare har dårlig magefølelse! Kan være jeg overtenker også nå. Han pleide alltid å svare på snappene jeg sendte, men wr blitt mindre av de nå. 

kan det ha noe med at han bare er sliten? Lå på sykehuset fra torsdsg forrige uke til tirsdag denne uken. 

Wow! Er du seriøs?

Så klart er han sliten og utmattet!

Anonymkode: 5d538...ae8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud. Unnskyld meg, men skjerp deg litt. Hvordan kam du få dette til å handle om deg?

Anonymkode: eca60...5f1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Herregud gi nå fyren litt pusterom. 

Anonymkode: 06f7c...f0d

• Nyttig 3
Skrevet

Nyresvikt?! Akutt eller kronisk? Jeg ble innlagt med akutt i 3 uker. Det der er alvorlig shit! Gi han tid, men ikke lås deg fast i han 

Anonymkode: 8ba79...b78

• Nyttig 1
Skrevet

Tenk å ikke prioritere den lille prinsessa si når man endelig har kommet ut fra sykehuset grunnet nyresvikt. 

Du bør dumpe han, blokkere han, og kontakte alle tidligere ekser for å snakke dritt om han. 

Det er det eneste rette og riktige å gjøre. 

Anonymkode: e3c91...9df

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nyresvikt?! Akutt eller kronisk? Jeg ble innlagt med akutt i 3 uker. Det der er alvorlig shit! Gi han tid, men ikke lås deg fast i han 

Akutt. Hva mener du ikke låse meg fast ? Jeg er veldig glad i han.

Skrevet

Er ikke trolletråd er ingen.

Anonymkode: 36023...2ec

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Akutt. Hva mener du ikke låse meg fast ? Jeg er veldig glad i han.

Ut etter 1 uke med akutt nyresvikt? Enten så lyver du eller han. 
Han er et crush, skriver du, ikke kjæreste. Du har dårlig magefølelse og er usikker på han, derfor bør du ikke innstille deg kun på han. Du kan bli skuffet

Skrevet

Du ville også vært annerledes hvis nyrene dine hadde sluttet å virke

Anonymkode: 0acc5...8d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tenk å ikke prioritere den lille prinsessa si når man endelig har kommet ut fra sykehuset grunnet nyresvikt. 

Du bør dumpe han, blokkere han, og kontakte alle tidligere ekser for å snakke dritt om han. 

Det er det eneste rette og riktige å gjøre. 

Anonymkode: e3c91...9df

:fnise:  

Anonymkode: 79422...86b

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt kan han være sliten, hadde vell vært rart om ikke tenker jeg. Og viss dere i tillegg er veldig ferske i ett forhold eller ikke et forhold i det hele tatt enda? Så er det absolutt ikke rart at han vil være litt alene. Fordi han er sliten, fordi det blir ekstra slitsomt å skulle pleie en ny relasjon i den tilstanden, fordi han ikke ønsker å starte en ny relasjon med å bli sett på som pleietrengende eller en byrde eller hva som helst. Men uansett hva det er så er det jo ikke så mye du kan gjøre med det annet enn å la han få tid, utenom at du bare avslutter å går videre, men det er jo litt bedritent å gjøre i en sånn situasjon hvor det definitivt og mest sannsynlig er gode grunner til at han pleier seg selv og ikke engasjerer seg så mye i andre/deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er ikke trolletråd er ingen.

Anonymkode: 36023...2ec

Nydelig norsk 

Anonymkode: 0acc5...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...