Gå til innhold

Skal ha sex for første gang med ei jente som har hatt sex mange ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex før men nå skal jeg endelig ha det med ei litt eldre jente. Hvordan gjør jeg det riktig og er redd jeg ikke holder ut lenge med sex. Hva bør jeg gjøre for å tilfredsstille ho best mulig og så ho ikke blir skuffet av hvor dårlig jeg er, alle tips tas mot med stor takknemlighet 

Anonymkode: f9051...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri hatt sex før men nå skal jeg endelig ha det med ei litt eldre jente. Hvordan gjør jeg det riktig og er redd jeg ikke holder ut lenge med sex. Hva bør jeg gjøre for å tilfredsstille ho best mulig og så ho ikke blir skuffet av hvor dårlig jeg er, alle tips tas mot med stor takknemlighet 

Anonymkode: f9051...c92

Vær ærlig! Forbered henne på at første ladning kommer umiddelbart. Ta en kort pause og elsk slik hun ønsker etterpå. Lykke til og nyt kvinnen! 

• Liker 2
Skrevet

Se om du liker personligheten, selvfølgelig tror jeg du sikkert gjør det. Men sårer mer om du faller for feil person. Uansett så lenge du har funnet den rette så er det flott ❤️

Skrevet

Hvor gammel er du ts? 

Anonymkode: a8d7e...9a6

Skrevet
mannfolket skrev (På 24.8.2022 den 22.18):

Vær ærlig! Forbered henne på at første ladning kommer umiddelbart. Ta en kort pause og elsk slik hun ønsker etterpå. Lykke til og nyt kvinnen! 

Ikke nødvendigvis.  Min første gang var ikke sånn. 

Anonymkode: c1364...3e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke nødvendigvis.  Min første gang var ikke sånn. 

Anonymkode: c1364...3e4

Samme her. Jeg klarte ikke komme første gangen da jeg hadde sex. 

Anonymkode: ed00c...44b

Skrevet

Ta det med ro og la henne styre. Vær ærlig om at du er jomfru, er uerfaren og lærevillig for å tilfredsstille henne på best mulig måte. Spør henne hva hun liker best og du vil kjenne at hun nyter det. Liker hun det ikke viker hun litt unna i kroppsspråket. Hun vil ta «opplæringa» av deg om du er ydmyk og spør.

Jeg har gjort dette med noen unge menn. Lært de opp og deretter fortsatt videre til neste 😍

Anonymkode: 80d1b...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...