Gå til innhold

Blodflekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et litt pinlig spørsmål.
Fikk mensen i dag og oppdaget nå at jeg har blodflekk ganske høyt oppe ( mer parallellt med tarmåpningen, evt litt høyere). Er litt bekymret for at det kommer blod fra tarmen også. Uff. Tåpelig spørsmål, jeg vet det. Men er det flere som har opplevd blodflekker høyt oppe ved mensen ? Har hatt ganske kraftig mens , men allikevel, det er litt rart. 

Anonymkode: 1a657...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er et litt pinlig spørsmål.
Fikk mensen i dag og oppdaget nå at jeg har blodflekk ganske høyt oppe ( mer parallellt med tarmåpningen, evt litt høyere). Er litt bekymret for at det kommer blod fra tarmen også. Uff. Tåpelig spørsmål, jeg vet det. Men er det flere som har opplevd blodflekker høyt oppe ved mensen ? Har hatt ganske kraftig mens , men allikevel, det er litt rart. 

Hvor så du flekken? På et bind? 
Jeg har ofte fått blod som har havnet langt bake på bindet, også🤷‍♀️ Så hvis det bare er det, så ville jeg ikke ha bekymret meg så mye. Men hvis du oppdager at det faktisk er fra tarmen det kommer fra, så bør du bestille en legetime

Anonymkode: eede0...8f6

Skrevet

Nei, det er veldig vanlig at blodet renner bakover spesielt når man ligger, men det kan også skje når man sitter når man bruker bind. 

Anonymkode: 4e896...9c0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor så du flekken? På et bind? 
Jeg har ofte fått blod som har havnet langt bake på bindet, også🤷‍♀️ Så hvis det bare er det, så ville jeg ikke ha bekymret meg så mye. Men hvis du oppdager at det faktisk er fra tarmen det kommer fra, så bør du bestille en legetime

Anonymkode: eede0...8f6

Det var bok rett bak bindet for blodflekken var i buksa.

Skrevet

Dette har jeg opplevd. Det kan renne når du beveger deg, f.eks. reiser deg opp eller setter deg. 

Anonymkode: d3861...71b

Skrevet

Her vil jeg si 99,9% sjanse for at det er mensen. Helt vanlig at det havner overalt om man er uheldig. 

Se det an til du er ferdig med mensen. Om du blør og får flekker i etterkant, så kan du jo vurdere lege. Hvertfall hvis det er mye, over tid. 

Anonymkode: bcb9c...5c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her vil jeg si 99,9% sjanse for at det er mensen. Helt vanlig at det havner overalt om man er uheldig. 

Se det an til du er ferdig med mensen. Om du blør og får flekker i etterkant, så kan du jo vurdere lege. Hvertfall hvis det er mye, over tid. 

Anonymkode: bcb9c...5c0

Takk, det er nok det. Ble bare litt overrasket. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette har jeg opplevd. Det kan renne når du beveger deg, f.eks. reiser deg opp eller setter deg. 

Anonymkode: d3861...71b

Takk, det er nok det som har skjedd.

Skrevet

Helt normalt. Tror de aller fleste damer har opplevd minst én gang i løpet av livet å få en "rose" i buksebaken. Mange har opplevd det flere ganger. Mensen moves in mysterious ways.

Anonymkode: 94ac5...6e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...