Gå til innhold

Ungen klør noe intenst i underlivet 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker min datter klødde veldig en gang hun hadde uvi.. 

Anonymkode: 0688c...38b

Skrevet
On 8/25/2022 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

SOS??

Anonymkode: 8511b...267

On 8/25/2022 at 2:44 PM, AnonymBruker said:

Sos? Ts

Anonymkode: 9d853...c7b

SOS er en forkortelse for seksuelt overførbare sykdommer.

1 hour ago, Million said:

En tidligere nabo av meg hadde samme problemet selv, + begge hennes døtre. De klødde noe vanvittig i underlivet og mellom kjønnsleppene. Det viste seg at det skittbillige toalettpapiret de brukte var årsaken til kløen. Det gjaldt bare de kvinnelige medlemmene i familien, ikke sønn og far i huset, ettersom de mannlige ikke tørker seg i underlivet på samme måte som kvinner gjør når vi har tisset.

De byttet ut dopapiret til et skikkelig et av kvalitet, betalte heller litt mer, og kløen forsvant på magisk vis.

Jeg ville prøvd et annet toalettpapir var jeg deg, og sett om noe skjedde...

Jeg reagerer også slik med billig dopapir, og enda mer ved bruk av billige bind/truseinnlegg. Lenge siden jeg gikk over til bedre typer; det er dyrere men verdt det, siden jeg slipper kløe, svie, sår hud, utslett.

Anonymkode: e756c...4ae

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk ikke med meg at du allerede hadde fått en kur mot barnemark hos legen, men mulig jeg ikke leste godt nok. Isåfall er det ikke barnemark da, men noe annet, så jeg håper dere finner det ut.

Anonymkode: 731b2...6de

Takk. Ts.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Eller at det blir mye varme og fukt når hun har på bleie også klør hun. Legge en kompress mellom kjønnsleppene og få en krem/salve som hjelper? Slutte med bleie om natta og bruke bomullstruser. Eller Kanskje barnemark som har krøpet frem i vagina? De klør kun om natta, fordi de sover om dagen

Anonymkode: c4959...5a6

Siden hun bruker bleie enda ville jeg sagt meg enig med legen at det er sopp. Det blir fuktig og i lengden med bleien,etter mange års bruk,blir det for mye. Ta av bleien, det fins andre salver enn canesten enda den er god, tørk godt, ta i bruk truse.

Anonymkode: a025c...51d

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av signert helsepersonell, brukerangrep og avsporinger.

Perelandra, mod. 

Skrevet

er vel mest sannsynlig barnemark, eller så kan det være at du bruker såpe for eksempel

Anonymkode: 01c62...225

Skrevet

7-åringen min klødde veldig i underlivet en periode, og klødde seg åpenlyst ofte. Da jeg selv hadde time hos gynekolog fikk jeg tips om å smøre/vaske henne i underlivet med litt olje på en bomullspad. Gjorde dette i 10-12 dager to ganger daglig og hun ble bra. 

Anonymkode: d1773...1e1

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

7-åringen min klødde veldig i underlivet en periode, og klødde seg åpenlyst ofte. Da jeg selv hadde time hos gynekolog fikk jeg tips om å smøre/vaske henne i underlivet med litt olje på en bomullspad. Gjorde dette i 10-12 dager to ganger daglig og hun ble bra. 

Takk for tips!

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva slags olje brukte du?

Anonymkode: 8008d...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...