Gå til innhold

Favortittkategori på film!

Gjest anonym

Favorittkategori på film!  

1. 1. Favorittkategori på film!

• Drama
      4
    • Ser alle nye filmer, uavhengig av kategori, så lenge den har fått bra terningkast i VG!
      1
    • Action
      4
    • Skrekk
      1
    • Thriller
      11
    • Komedie
      15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg liker stort sett bare skrekkfilmer og thrillere.

Enkelte komedier kan også passere, men synes at det blir for mye likt i den sjangeren.

Favoritten er Stephen King, men jeg er stort sett altetende når det gjelder grøss og spenning. Unntaket er når ting blir FOR usannsynlig og grisete (splatterfilmer).

Hvis jeg er i humør til det ser jeg også sippefilmer/dramaer a la onsdagsfilmen, men liker dem ikke spesielt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eigentleg føretrekk eg SF/Fantasy - men elles er no komedie hyggeleg då. Og action.

Jaja, alt går, så lenge det er gode filmar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser som regel bare på thrillere og action. Blod og gøgg og sånt er meg :ler:

Og jeg elsker filmer med biler :sjarmor: jo fortere og råere, jo bedre!

Det verste jeg vet er romantiske komedier.. men det hender jeg ser "vanlige" komedier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser som oftest drama, men av og til skrekk (sammen med noen, da :o ) og komedie - skygger dog etiketten "ellevill komedie". Ser forresten også gjerne på både barne- og ungdomsfilmer! Gleder meg veldig til Harry Potter 2 kommer i november!

Elsker film! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger egentlig til drama jeg! Filmer som berører meg, får meg til å gråte. Men ellers elsker jeg gode thrillere som f.es. Seven. Skrekk er ikke helt meg, for det er alt for mange dårlige filmer. Så Poltergeist her om dagen og syns den var helt tåpelig. Det samme syns jeg om Exorstisten. Oppskrytt!

Jaja.. Drama er greia for meg i hvert fall - litt kliss er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Action er min favorittkategori hvis jeg måtte velge.

Jeg ser egentlig alle filmer jeg. Men de trenger ikke få godt terningkast i VG for at jeg skal gidde å se de på kino :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste filmer er Dirty dancing og Greasè, men siden "musikaler" ikke stod, valgte jeg Komedie!

"Dum Dummere" er og blir den morsomste komedien, på en galant 2. plass kommer "never been kissed" som også er en veldig sjarmerende komedie med Drew Barrymooe. Dessuten er det hollywood-kjærlighet-som-alltid-blir-bra-på-slutten...

Er en håpløs hollywood romantikker.. Og jeg er litt sånn som blander film og privatliv.. om dere skjønner ? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser helst thrillere....en god thriller med ingrediensene mord, etterforskning og rettsak er den absolutte favoritten...!!! 8)

En god dramafilm går også an.....og da spesielt hvis det er en film basert på en sann historie.... :)

Det går ofta måneder mellom hver gang jeg ser en komedie som er verdt pengene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

Siden man bare kunne velge èn, ble d 'Komedie', men jeg digger litt 'Skrekk' også... innen rimelighetens grenser. Men noe av d aller morsomste er 'Skrekk-komedier'.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare på, alt til sin tid. Sambo og jeg ser mye på film og er innom alle kategorier. Det jeg ikke liker så godt er science fiction og helt usannsynlige actionfilmer a la Matrix og James Bond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittkategori er filmer som IKKE kommer fra USA, og de er som oftest både humoristiske og alvorlige, og av og til groteske også.

Pleier for kort å kalle dem "utenlandske", hehe, i motsetning til Amerikanske :lol:

Kunne derfor ikke velge ett alternativ, men ville jo si min mening likevel, vet dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...