AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Jeg lurer på det under. Grunnen er at jeg etter 5 år fremdeles får sommerfugler i magen. Etter 2 år som gift, og jeg mener dette er mitt livs kjærlighet . De få jeg har nevnt det for mener at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Derfor ville jeg høre hvordan det står til hos andre. 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? 5. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 73f86...c4c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 1. 4 år sammen 2. Ikke gift, men samboere og første barn på vei 3. Noen ganger, men ikke daglig. Han har nok sjeldent det, han er en mer pragmatisk type, og jeg vet han ikke er typen som blir stormende forelsket selv. Derfor holder jeg kanskje litt tilbake ubevisst? 4. Min definisjon av «livs kjærlighet» er kanskje ikke som din. Jeg har gjort han til mitt livs kjærlighet. Vi har stått og står i store stormer sammen og velger hverandre igjen og igjen av grunnleggende kjærlighet til hverandre, og overhodet ikke basert på forelskelse og vekslende følelser. Kjærlighet er også et valg. (Når de gode følelsene ligger som grunnlag så klart, mener ikke at ordene mine på dette punktet skal få absolutt alt og alle mennesker til å funke sammen om man bare ønsker 😅) Anonymkode: cf208...e09 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1. 4 år sammen 2. Ikke gift, men samboere og første barn på vei 3. Noen ganger, men ikke daglig. Han har nok sjeldent det, han er en mer pragmatisk type, og jeg vet han ikke er typen som blir stormende forelsket selv. Derfor holder jeg kanskje litt tilbake ubevisst? 4. Min definisjon av «livs kjærlighet» er kanskje ikke som din. Jeg har gjort han til mitt livs kjærlighet. Vi har stått og står i store stormer sammen og velger hverandre igjen og igjen av grunnleggende kjærlighet til hverandre, og overhodet ikke basert på forelskelse og vekslende følelser. Kjærlighet er også et valg. (Når de gode følelsene ligger som grunnlag så klart, mener ikke at ordene mine på dette punktet skal få absolutt alt og alle mennesker til å funke sammen om man bare ønsker 😅) Anonymkode: cf208...e09 Og jo, vi er 29-30 Anonymkode: cf208...e09
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? 5. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 73f86...c4c 1. Vi har vært sammen i 18 år 2. Vi er ikke gift, men har planer om å gifte oss ila et par år 3. Ja jeg får fortsatt sommerfugler i magen 4. Tja, kommer an på hva man legger i det. Jeg elsker han og håper forholdet varer livet ut. Men jeg er realist og vet at ikke alt varer evig. For alt jeg vet så kan det godt hende at vi går fra hverandre i framtiden, eller at han dør og jeg finner en ny å dele livet med. 5. Vi er 43 og 44 Anonymkode: b83b8...c30
Mardina Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg lurer på det under. Grunnen er at jeg etter 5 år fremdeles får sommerfugler i magen. Etter 2 år som gift, og jeg mener dette er mitt livs kjærlighet . De få jeg har nevnt det for mener at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Derfor ville jeg høre hvordan det står til hos andre. 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? 5. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 73f86...c4c 1. 7 år 2. Er ikke gift. 3. Ja, så absolutt 😍 4. Ja, han er det for meg 😍 5. Jeg er 43 og han er 52.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 1. Vært sammen i 11 år 2. Gift 6 av årene vi har vært sammen 3. Får ikke sommerfugler til det daglige for vi omgås og ser hverandre så og si hver dag. Hverdagen med 3 små gjør at livet utenfor familie blir begrenset. Om vi skulle være borte fra hverandre i noen dager får jeg sommerfugler i magen når vi treffes igjen. Merker at jeg har savnet han dypt. 4. Definitivt mitt livs kjærlighet. Uten tvil. 5. Vi er 38 og 29 år gamle. Anonymkode: 9204b...ae9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 1. 5 år. 2. Halvannet år. 3. Jepp, sommerfugler daglig. 4. Ja, helt klart mitt livs kjærlighet. Dette er noe helt eget. 5. 32 og 33. Anonymkode: 881c9...9c2
Blåjojo Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 1. Snart 5 år. 2. Gifter oss om noen uker. 3. Får ofte sommerfugler i magen. 4. Mitt livs kjærlighet ja. 5. Jeg er 47 og han er 42
Nassenøff Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 1.Sammen 24 2.Gift i 20 3.sommerfugl tiden er over 4.mitt livs kjærlighet 5. 44 og 50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 1. 10 år. 2. Ikke gift enda, men vi har begynt å snakke om det. 3. Ja, absolutt 🥰 Vi hadde noen år der vi ikke var så påkoblet hverandre, men det har blitt mye bedre og vi har det bedre enn noen gang. 4. Ja! 5. 30 og 31. Anonymkode: 4c9fa...512
Trolltunge Skrevet 24. august 2022 #11 Skrevet 24. august 2022 1. 20 år 2. 18 år 3. Ja det skjer. En gang i måneden kanskje. 4. Ja det vil jeg si. På godt og vondt. 5. 47 og 51
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 1. 19 år 2. 12 år 3. Ja, ofte om vi er på reise, eller gjør noe spesielt sammen. 4. Jeg har aldri trudd på "den eneste ene". Jeg tror det er mange der ute man er kompatibel med. Men jeg tror vi har noe helt spesielt da vi traff hverandre relativt unge, uten at noen hadde bagasje. Og at vi derfor har vokst sammen på en måte jeg nå som eldre aldri kunne opplevd med noen andre. 5. 40-årene. Anonymkode: b85d5...811
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer på det under. Grunnen er at jeg etter 5 år fremdeles får sommerfugler i magen. Etter 2 år som gift, og jeg mener dette er mitt livs kjærlighet . De få jeg har nevnt det for mener at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Derfor ville jeg høre hvordan det står til hos andre. 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? 5. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 73f86...c4c 1. Vært sammen i 12 år. 2. Gift i 5 år av disse. 3. JA. Kan ta meg selv i og se på han, få sommerfugler og smile. 4. Ja, definitivt. Tror man kan passe med mange, men dette er et annet nivå. 5. Midten/slutten av 30 Anonymkode: 0342b...8ea
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer på det under. Grunnen er at jeg etter 5 år fremdeles får sommerfugler i magen. Etter 2 år som gift, og jeg mener dette er mitt livs kjærlighet . De få jeg har nevnt det for mener at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Derfor ville jeg høre hvordan det står til hos andre. 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? 5. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 73f86...c4c Vi har vært sammen i 21 år Vi har vært gift i 19 år' Nei, jeg får ikke sommerfugler i magen, men han er min mann på alle tenkelige måter. Ja, vi har et godt sexliv, og ja, vi har det bra på stort sett alle tenkelige måter. Jeg har flere mitt livs kjærlighet. Ikke alle har blitt mannen jeg deler alt med. Anonymkode: 14930...c7e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #15 Skrevet 25. august 2022 Sammen i 25 år Gift i 21 år Nei, ikke sommerfugler, men en stabil og varm følelse av tilknytning og fellesskap. Jeg vet ikke hva uttrykket «mitt livs kjærlighet» betyr. Anonymkode: 9b7fd...2ec
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #16 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg lurer på det under. Grunnen er at jeg etter 5 år fremdeles får sommerfugler i magen. Etter 2 år som gift, og jeg mener dette er mitt livs kjærlighet . De få jeg har nevnt det for mener at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Derfor ville jeg høre hvordan det står til hos andre. 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? 5. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 73f86...c4c 1. 3 år 2. gift siden juni, så to mnd 3. jepp, hver dag 4. JA 5. han er 35 og jeg er 39 Anonymkode: 4487d...3dc
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #17 Skrevet 25. august 2022 32 år 30 gift Ja Ja Han 55, jeg 59 Anonymkode: 111eb...a2b
SPOCA Skrevet 25. august 2022 #18 Skrevet 25. august 2022 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 6, snart 7 måneder. Bodd sammen i 8 måneder. 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? Ja. 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? Uten tvil, ja. 5. Hvor gamle er dere? 35 (snart 36) og 37 år.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #19 Skrevet 25. august 2022 1. Vi har vært sammen i 19 år 2. Gift i 9 år. 3. Kjenner ikke noe særlig med sommerfugler lenger 4. Usikker på hva som legges i begrepet " ditt livs kjærlighet". Men det er mannen jeg ser for meg å bli gammel med, og ikke vil leve uten. Men hvis det innebærer at det skal kile i magen hver gang jeg ser han, eller at man føler et konstant behov for å være nær hverandre. Så da blir det nei. 5. Vi er 34 og 35 Anonymkode: e5975...af5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #20 Skrevet 25. august 2022 1. Hvor lenge har dere vært sammen? 8 år 2. Hvis dere er gift, hvor lenge har dere vært det? 3 år 3. Får du sommerfugler i magen noen ganger fremdeles ? Ja, det gjør jeg. Han er den flotteste, men også mest irriterende mannen jeg vet om 4. Er han/hun ditt livs kjærlighet ? Jeg tror vi kan passe sammen med flere. Han passer til den jeg er nå som godt voksen. Vi hadde ikke passet sammen som yngre. Anonymkode: 06e6d...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå