Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så forferdelig alene, trist og faen., alt er bare vanskelig nå. 
jeg er 23 og fant ut om graviditeten når jeg avslutta forholdet. Skal prøve å fortelle litt mitt situasjon så kort som mulig. 

Ok, først jeg har ikke fullført videregående det driver jeg med nå. Det er komplisert for meg fordi jeg har slitet ganske mye psykisk siden jeg kan huske av forskjellig grunner. Fått dårlig hjelp, dårlig behandling og til slutt klikka det får meg og bare bestemte meg for å avslutte med all behandling og bli frisk på mitt måtte. Jeg ble så lei av å bli behandlet som en sykdom stederfor enn et menneske, jeg ble til slutt bare psykisk utfordring. 

det var noe av det beste jeg gjorde, søkte vgs osv. I de tidene har det gått opp og ned har vært komplisert å fullføre, siden jeg var i så mange år isolert i psykologi, tung depresjon, angst etc… klarte å fullføre vgs1, men nå har jeg det så vanskelig på grunn av graviditeten jeg har bestemt meg for å ta abort og det er så forferdelig vanskelig for meg. Har snakket med eksen, men føler ikke så mye støtte av han. Han driver mest å snakker om seg selv, sine ønsker blah blah.. har ikke noen venner å snakke med. Mine foreldrene er greiene, men er ikke så nær dem også av forskjellig grunner. Så jeg sitter ganske alene emosjonelt sett. Jeg vet at medisinsk abort er det beste for meg og det mest ansvarlig. Men det er ikke akkurat bare bare for meg heller, så ja vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget annet enn utblåsing og skrive med noen om det. 

Anonymkode: e66ff...fe7

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill samtale hos jordmor og ta det derifra. Det er hjelp å få 💜

Anonymkode: 093bf...f18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...