Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at folk av og til diskuterer om det er greit å gjøre hva man vil hvis man har tatt en pause i forholdet. Tenker man det er greit, eller kan man eventuelt avtale "spilleregler" som man må følge til der er avklart om det er helt slutt? Selv tenker jeg at pause er å tilbringe litt tid fra hverandre for å kjenne på følelsene. At man sammen må avtale hva som gjelder i denne perioden til alt er avklart. 

Anonymkode: a67ab...a18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pause er et annet ord for å gjøre det slutt. 
Pause er bare tull, spør du meg. 
Å lage «spilleregler» som allikevel blir brutt…..  ??

For å svare på spørsmålet ditt: 

Det er ikke greit å gjøre som man vil, eller lage spilleregler . Enten er man sammen eller så er man ikke det. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker at hvis man har pause for å kjenne litt på hvor man står, med tanke på å kanskje bli sammen igjen hvis det kjennes rett, da er det jævlig dumt å løpe ut og ligge med andre. Det er det vel mange som gjør, men det er dumt dersom man faktisk blir sammen igjen.

Anonymkode: 2350a...d13

• Liker 2
Skrevet

Spilleregler. Definitivt. 

Anonymkode: 00320...72b

Skrevet

Hvis kjæresten vil ha pause for å finne ut om det er noe annet og bedre der ute kan han glemme å komme tilbake.

Anonymkode: 852ce...e09

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg ser at folk av og til diskuterer om det er greit å gjøre hva man vil hvis man har tatt en pause i forholdet. Tenker man det er greit, eller kan man eventuelt avtale "spilleregler" som man må følge til der er avklart om det er helt slutt? Selv tenker jeg at pause er å tilbringe litt tid fra hverandre for å kjenne på følelsene. At man sammen må avtale hva som gjelder i denne perioden til alt er avklart. 

Veldig induviduelt. Veldig greit å snakke sammen om det før den ene gjør noe som ikke kan tas tilbake senere! (utroskap). Hos hoss hadde pause vært å tenke over vårt forhold og ikke gå videre eller rote med andre! Slår vi opp er vi ferdig! 

For andre kan det være pause er slutt. Det må dere sammen finne ut! Hva dere tenker!

Anonymkode: 8aedd...665

• Liker 1
Skrevet
Crobern skrev (34 minutter siden):

Pause er et annet ord for å gjøre det slutt. 
Pause er bare tull, spør du meg. 
Å lage «spilleregler» som allikevel blir brutt…..  ??

For å svare på spørsmålet ditt: 

Det er ikke greit å gjøre som man vil, eller lage spilleregler . Enten er man sammen eller så er man ikke det. 

Jeg gikk inn i denne tråden for å si akkurat det samme. 

Et forhold er ikke som en arbeidsplass, der man kan ha ferie, eller kanskje noen måneders permisjon. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Spilleregler er en forutsetning.

Anonymkode: 73773...1b8

Skrevet

Jeg er i samme situasjon akkurat selv. Min eks eller hva jeg skal kalle han sier han vil ha en pause fordi han trenger å puste litt, og kjenne på følelsene. Driver å leter etter bolig nå. Han ville at vi ikke skulle date eller ligge med noen andre til vi har funnet ut av ting. Plutselig vil han på film og middag til en kvinnelig kollega som har siklet på han i lang tid. Jeg satt foten ned og sa at jeg finner meg ikke i det så lenge du bor under mitt tak. Du kan gjøre hva du vil når du har flyttet sa jeg, men hvis du dater eller ligger rundt når vi har pause så vil ikke jeg ha deg tilbake. Så får vi se hva han velger...

Anonymkode: 1f507...9ed

• Liker 4
Skrevet

Tenker alltid på Ross og Rachel når pause i forhold diskuteres: WE WERE ON A BREAAAAK!!!!😂

Skrevet

Hva inneberer å  Time out  i forholdet ?  

Anonymkode: a2827...ab3

Skrevet

Vi gjorde ikke hva vi ville. Ble sammen igjen to år senere

Anonymkode: f6d4a...afd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva inneberer å  Time out  i forholdet ?  

Anonymkode: a2827...ab3

Å ta en pause og tenke over forholdet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du fortelle litt mer? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så i to år lot du et forhold du strengt tatt ikke var i, styre hva du kunne gjøre? Jeg skjønner ikke helt konseptet...

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
ti10 skrev (18 minutter siden):

Tenker alltid på Ross og Rachel når pause i forhold diskuteres: WE WERE ON A BREAAAAK!!!!😂

Jeg også, det var det første jeg "hørte" inni hodet da jeg leste overskriften og innlegget. Ross sin stemme og det ropet der! 😂

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Vil tro det fungerer best å ha noen spilleregler - som at man ikke skal ligge med/ha et forhold til andre.

Skrevet

Nei, det er egentlig slutt, men ingen av partene vil innrømme det.

Anonymkode: 0952d...324

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

giphy.gif?cid=790b7611d51f86c31f86304212

Anonymkode: 25780...04e

• Liker 2
Skrevet

nhWSG5ByUKCdjVo5QuoS.thumb.jpg.2e4c0d36583182df9071c502550a845f.jpg

Anonymkode: b3eeb...521

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...