Gå til innhold

Dirtyminded og pushy fyr, treng råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å snakk med en mann ifra Happen. Fikk match der. Han er 37 år, og jeg 25. han virket oppegående normal. Ikke møttes enda. Men snakket sammen siden lørdag. Nå er praten videre på snap. Skulle møtes ikveld, men jeg var sliten etter forelesning. Men har fått inntrykk av at han er en ganske så pushy og dirty av seg. Kl 18.00 ble vi enige om igår!  Men jeg sa ifra idag kl 13.00 at jeg vat sliten. At det mått bli en annen gang. Da ble han litt sur: du avbryter vår date, jeg har satt av hele kvelden til deg, dårlig gjort av deg. Så sa han videre: hvor lenge tenkte du at vi skulle henge sammen om vi møtes ikveld? Så sa jeg: tenkte sånn ca 1-2 timer. Så sa han:  nei det går ikke. Mine dates må  vare minst i 3 timer. Ikke mindre enn det. Ble satt over hans reaksjon. Videre så sender han melding senere: når vi møtes, så skal jeg massere r**** di, og du skal s*** meg. Ble sykt satt ut. Virker ustabil mef sånne kommentarer og kontrollerende.  Så svarer han: slutt å vær så dirty, jeg liker ikke å suge. Så sa han: du er den eneste som ikke liker å suge.

Anonymkode: d9420...f75

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtt en som er kåt og bare ønsker sex

Anonymkode: bce1e...2ea

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis du ikke liker sånn prat så er det bare å kutte han ut, kan ikke være så vanskelig vel. Dere har kun snakket sammen i noen dager. Selv blokkerer jeg alle som begynner sånn, dirtytalk og kun sex-fokus gidder jeg ikke. Jeg er tydelig på at jeg er interessert i noe seriøst. I et etablert forhold derimot så kan sånn prat være pirrende.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Dirtyminded og pushy? En godt voksen mann på 37 som skriver på denne måten til ei han ennå ikke har møtt, kan neppe være mentalt frisk.

Anonymkode: e2895...cf8

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvorfor ikke bare si at du mistet interessen, sextalk før en har møttes er turn of for din del, og at det kan tenkes at dere er ute etter forskjellige ting? 

Anonymkode: 04c44...ef0

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Blokker og slett. Han der ville ikke jeg hatt etter meg. 

Anonymkode: cf0f1...58a

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Han der hadde jeg aldri villet møtt - eller fortsatt å prate med.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For ditt eget beste så burde du droppe å møte han, og heller bruke tiden din på noe mer fornuftig. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begynt å snakk med en mann ifra Happen. Fikk match der. Han er 37 år, og jeg 25. han virket oppegående normal. Ikke møttes enda. Men snakket sammen siden lørdag. Nå er praten videre på snap. Skulle møtes ikveld, men jeg var sliten etter forelesning. Men har fått inntrykk av at han er en ganske så pushy og dirty av seg. Kl 18.00 ble vi enige om igår!  Men jeg sa ifra idag kl 13.00 at jeg vat sliten. At det mått bli en annen gang. Da ble han litt sur: du avbryter vår date, jeg har satt av hele kvelden til deg, dårlig gjort av deg. Så sa han videre: hvor lenge tenkte du at vi skulle henge sammen om vi møtes ikveld? Så sa jeg: tenkte sånn ca 1-2 timer. Så sa han:  nei det går ikke. Mine dates må  vare minst i 3 timer. Ikke mindre enn det. Ble satt over hans reaksjon. Videre så sender han melding senere: når vi møtes, så skal jeg massere r**** di, og du skal s*** meg. Ble sykt satt ut. Virker ustabil mef sånne kommentarer og kontrollerende.  Så svarer han: slutt å vær så dirty, jeg liker ikke å suge. Så sa han: du er den eneste som ikke liker å suge.

"Da trenger du å møte noen andre enn meg!" hadde jeg svart på den der og så sagt hadetpåbadet og sluttet å ha noe kontakt med han, slettet og blokkert. 

Sånn. Vær så god neste. 

Anonymkode: 93457...dc5

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må slutte å vasse i kloakken. 

Anonymkode: 529f0...ce9

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er en del hysteri og overdrevne DUMP HAM-meninger her på forumet, men i dette tilfelle har damene her helt rett. Han der høres ikke ut som noe bra å involvere seg med.

Anonymkode: a15b8...653

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dirtyminded og pushy? En godt voksen mann på 37 som skriver på denne måten til ei han ennå ikke har møtt, kan neppe være mentalt frisk.

Herregud du kan ikke vært mye på dating apper. Mannfolk i alle aldre er slik. Det er flere av de som penser inn på sex prat enn de som klarer å føre en normal samtale.

kvinne 54

Anonymkode: bce1e...2ea

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Liker du det ikke så er det vel bare å kutte/blokke han ut?

Anonymkode: 36f76...cc4

• Nyttig 1
Skrevet

Sier det samme som de andre her: Han der er ikke noe å samle på.

Det er nå så at han bare ønsker sex og ikke forhold, men måten han går fram på er i så fall fullstendig turnoff. Og det verste av alt er at han prøver å trykke deg ned, fordi du ikke synes om opplegget hans. Stygt og respektløst gjort av ham, men da vet du i hvert fall hvordan han er.

Her er det bare å blokkere, slette og gå videre, det finnes bra menn der ute.

Anonymkode: 6e281...5c7

• Liker 3
Skrevet

Han er vel en av dem som syns norske damer er så kjipe og vanskelige, ikke skjønner han hvorfor han er single heller........

Anonymkode: ba342...ef1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Snakket med menn i alle aldre som er sånn. Eldste var 70. Rett på drøy sexprat. Grøss

• Liker 2
Skrevet
Pingvinen skrev (7 timer siden):

Snakket med menn i alle aldre som er sånn. Eldste var 70. Rett på drøy sexprat. Grøss

Ja, psykisk sykdom kjenner ingen aldersgrenser.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, psykisk sykdom kjenner ingen aldersgrenser.

Kall det gjerne psykisk sykdom. Men for det første så har TS slutta å svare i denne tråden, og for det andre så har denne mannen på 37 ikke gjort noe galt.

Det dere kvinner ikke skjønner er at menn etterhvert lærer seg hva som fungerer og ikke. Det er litt som tinder. Man lærer seg etterhvert at det ikke er vits å bruke tid på kravstore kvinnfolk, så man sveiper til høyre på alt som er. På samme måte er det også for dumt å være den fyren som ikke setter inn aksjer tidlig. Hvis man ikke gjør det klart ovenfor dama hva man vil ha, så vil hun bruke deg i en stund fremover og friendzone deg. 

Er også samme greia når det kommer til å ha vennskap med kvinnfolk når man blir eldre. I tenårene er man naiv, i 20 årene blir man brukt, og i 30 årene lærer man at vennskap med kvinner er en ensidig greie. På samme måte lærer endel menn at det er best å bare skyte mot mål og håpe man scorer. 50% av gangene fungerer det 100%.

Kall det gjerne psykisk sykdom, men det er mer enn nok med psykisk sykdom blant kvinnfolka her inne også, om jeg skal bruke din Sovjetliknende tendens og stemple alt man ikke liker som sykdom 😂

Anonymkode: 898ea...fa9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kall det gjerne psykisk sykdom. Men for det første så har TS slutta å svare i denne tråden, og for det andre så har denne mannen på 37 ikke gjort noe galt.

Det dere kvinner ikke skjønner er at menn etterhvert lærer seg hva som fungerer og ikke. Det er litt som tinder. Man lærer seg etterhvert at det ikke er vits å bruke tid på kravstore kvinnfolk, så man sveiper til høyre på alt som er. På samme måte er det også for dumt å være den fyren som ikke setter inn aksjer tidlig. Hvis man ikke gjør det klart ovenfor dama hva man vil ha, så vil hun bruke deg i en stund fremover og friendzone deg. 

Er også samme greia når det kommer til å ha vennskap med kvinnfolk når man blir eldre. I tenårene er man naiv, i 20 årene blir man brukt, og i 30 årene lærer man at vennskap med kvinner er en ensidig greie. På samme måte lærer endel menn at det er best å bare skyte mot mål og håpe man scorer. 50% av gangene fungerer det 100%.

Kall det gjerne psykisk sykdom, men det er mer enn nok med psykisk sykdom blant kvinnfolka her inne også, om jeg skal bruke din Sovjetliknende tendens og stemple alt man ikke liker som sykdom 😂

Synes tvert om, at man ikke skal kalle det noen psykisk sykdom. Ellers er jeg enig med deg. 

Jeg har selv vært en player i livet,  og prøvd ut utallige triks for å få damene til sengs. Enkelte ganger, hvor jeg ikke hadde annen interesse enn å komme i i trusa på kvinnen(så henne ikke mer interessant enn det) så var jeg mer direkte, gjerne ufin direkte, men med et smil.

Eks. Jeg kunne sitte på en bar, og sent på kvelden kunne jeg gå til en kvinne og fortelle  hva jeg ønsket å gjøre med henne. Ingen smalltalk, ingen kurtisering, kun fortelle hvor grov sex jeg ønsket å ha med henne. I de aller fleste tilfeller fikk man alltid med seg en kvinne som ønsket en slik kvinne natt..

Tror det har med å gjøre at de fleste kvinner drømmer og fantaserer om å ha en slik natt en gang i livet. Uhemmet vill grov kinksex. 

De Kvinner jeg har ønsket noe mer med har jeg ikke behandlet på den måten. 

Anonymkode: cd97b...444

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Synes tvert om, at man ikke skal kalle det noen psykisk sykdom. Ellers er jeg enig med deg. 

Jeg har selv vært en player i livet,  og prøvd ut utallige triks for å få damene til sengs. Enkelte ganger, hvor jeg ikke hadde annen interesse enn å komme i i trusa på kvinnen(så henne ikke mer interessant enn det) så var jeg mer direkte, gjerne ufin direkte, men med et smil.

Eks. Jeg kunne sitte på en bar, og sent på kvelden kunne jeg gå til en kvinne og fortelle  hva jeg ønsket å gjøre med henne. Ingen smalltalk, ingen kurtisering, kun fortelle hvor grov sex jeg ønsket å ha med henne. I de aller fleste tilfeller fikk man alltid med seg en kvinne som ønsket en slik kvinne natt..

Tror det har med å gjøre at de fleste kvinner drømmer og fantaserer om å ha en slik natt en gang i livet. Uhemmet vill grov kinksex. 

De Kvinner jeg har ønsket noe mer med har jeg ikke behandlet på den måten. 

Anonymkode: cd97b...444

Jepp man må se an dama, men at det faktisk går er det ingen tvil om.

Det handler bare om hvor selvsikker og attraktiv du oppfattes av dama. 

Grunnen til at kvinner gang på gang bringer skam over menn som er direkte og vil ha sex, er at de innerst inne vil ha makt over dem. Ved å si at menn som vil ha sex må slutte, og heller tilby mer enn sex, så vinner de på det rent ressursmessig. De kan også hvis de blir sammen med mannen gang på gang minne han om at sex ikke er viktig. Heller det enn å hele tiden måtte komme med unnskyldninger om at de har vondt i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...