AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Skrevet 24. august 2022 Jeg har hatt sommerjobb dette stedet og jobbet ca 1,5 måned. jeg har jobbet mye alene, men i pausen møter jeg kollegaene. De fleste er ikke glad i å snakke og det driter jeg i. Men det er den ene mannen jeg ennå ikke klarer å glemme. Det var noe ved han, smilet hans, ordene hans, måten han viste meg at jeg var verdt noe, måten han fikk meg til å føle meg verdifull og viktig. Han fikk meg til å føle meg spesiell. Jeg crushet noe sinnsykt på han, og har nå ikke vært på jobb i 2 uker, og ikke sett han i 3 uker. jeg trodde han bare var jobb crush, men hvorfor glemmer jeg han forsatt ikke? jeg har så lyst på han. jeg har prøvd å finne sosiale mediene hans før å, og fant Facebook. men la han ikke til i tilfelle det blir kleint på jobb. Men nå har jeg slutta, og han har også sin siste dag på jobb denne fredag. Det husker jeg han fortalte! Så han er også ferdig i tilfelle de innkaller meg der igjen. Så jeg er safe! problemet er at jeg føler meg usikker med signalene hans. I starten følte jeg at vi hadde en greie, og at han også likte meg like mye. Vi har hatt pause 3-4 ganger sammen. Hver gang vi hadde pause hadde han full fokus på meg, snakka med meg, øyekontakt og bare meg! men siste gangen da jeg hadde pause så snakka vi, også kom det en annen mann. Og da var han plutserlig bare på mobilen. Og virka så uinteressant. hvis jeg adder han så vil jeg selvsagt å skrive en melding. hva kan jeg skrive? han er utrolig søt og snill vet heller ikke om han er singel, men virker ikke sånn slik jeg har snakka med han og fått vite om livet hans. Anonymkode: de3d5...51d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #2 Skrevet 24. august 2022 Jeg bare kommer meg ikke over han! Jeg bare klarer ikke å slutte å tenke på hvordan han hadde behandlet meg hvis vi var noe mer. men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor han ikke addet meg? Eller prøvde å oppsøke meg? Kanskje han bare likte meg som kollega? jeg vil ikke drite meg ut, men jeg likte han virkelig. Han ga meg sjarm. Anonymkode: de3d5...51d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Skrevet 24. august 2022 Ikke add ham. Du glemmer ham hvis du vil. Det du driver med nå er å dyrke crushet. Adder du ham dyrker du crushet ytterligere. Gå videre, ikke bakover. Anonymkode: fa11a...389 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke add ham. Du glemmer ham hvis du vil. Det du driver med nå er å dyrke crushet. Adder du ham dyrker du crushet ytterligere. Gå videre, ikke bakover. Anonymkode: fa11a...389 Men hva er galt i hvis jeg prøver meg på han? Og skaper forhold med han. Hva er det værste som kan skje siden han har slutta på jobben? Og er det ingen sannsynlighet for at han liker meg hvis jeg adder han? hva hvis han også liker meg men bare ikke tar føreste steget fordi han tenker «whatever» siden jeg kun er en skinnene steib for han. mens for meg er han gull. og ja, jeg har skapt bildet av han i fantasien min. men det er mye som er ekte også. Som smilet hans, ordene hans, komplimentene han ga meg (om arbeidet), øyenene, måten han sa navnet mitt på!. Anonymkode: de3d5...51d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Skrevet 24. august 2022 Kjør på. Det er sånn kjærligheten funker! Anonymkode: 8f5a8...02e 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Skrevet 24. august 2022 Add han vel 😊 også venter du en stund og ser om han skriver noe til deg først. I mellomtiden kan du jo sjekke ut profilen hans å sjekke sivilstatus. mange som har truffet hverandre gjennom jobb. Er da bare kosli det 🤩 Anonymkode: 65f72...47d 2 1
Adrenalina1 Skrevet 24. august 2022 #7 Skrevet 24. august 2022 Herregud, kan dere ikke si legge til, i stedet for å adde. Høres så urolig teit ut. Det samme med andre engelske ord dere må blande inn i det norske språk.Spesielt når det finnes norske ord for det. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 Send han en melding på messenger og spør om han er singel. Å bli lagt til som venn sier ingenting. Anonymkode: 79c8f...04f 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 Er du singel? Anonymkode: d6658...107
Tough cookie Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 Hvis dere begge er single, er det bare å kjøre på! 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #11 Skrevet 25. august 2022 hvorfor skrive om hvordan skal snakke med en mann man kjenner eller jobber med? har du ikke menn rundt deg. non stop? tror det er noe mer i dette, hvor gamle er dere? Anonymkode: b3ed1...11d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #12 Skrevet 25. august 2022 Tough cookie skrev (20 timer siden): Hvis dere begge er single, er det bare å kjøre på! AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er du singel? Anonymkode: d6658...107 Jeg tror han er singel da jeg har snakka en del med han om hvor han bor og med hvem. han høres singel ut. Men kan ikke være sikker, men det finner man lett ut av når man viser interesse alt jeg vet er at jeg følte vi hadde noe. Og jeg følte det veldig. Mulig det bare er jeg som ble helt bedtatt av han så alt ved han ble helt fantastisk. Men jeg følte så mye rundt han og mens jeg snakka med han. og ene samtalen oppfattet jeg som flørting også. men det jeg ikke klarer å skjønne er hvorfor han aldri oppsøkte meg. jeg la til profilbildet på fb, by også slik at han enkelt kunne finne meg. Anonymkode: de3d5...51d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #13 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor skrive om hvordan skal snakke med en mann man kjenner eller jobber med? har du ikke menn rundt deg. non stop? tror det er noe mer i dette, hvor gamle er dere? Anonymkode: b3ed1...11d Joda, har vært i dating app, ute generelt. Og ja, mange fine menn. men han har alt vært så naturlig med, vi møtte første gang som normal i jobb sammenheng kort (vi jobbet ellers ikke sammen, men han skulle bare levere noe) , så snakka vi litt, så hadde vi pause sammen 2-3 ganger tilfeligvis sammen hvor vi snakka og ble kjent. Og nei vi snakka ikke om noe spesielt eller dype samtaler, men de samtalene vi hadde var for meg veldig søte. Det var bare så intens øyekontakt, smilet hans, det var alt for perfekt. jeg husker jeg sa til han at han har kjempe søt smil, og da svarte han nei jeg syntes du har, du har veldig smittsom smil. Og smilte og det tolket jeg som flørting. Men så ble det aldri noe mer «flørt» og igjen. Bare normal samtaler. Men hver gang jeg var alene med han ble jeg så nervøs og sjenert. Jeg blir gal av å tenke på han, ja jeg har tenkt mye på han og fantasert han i romantiske situasjoner i hodet mitt, hørt musikk og tenkt på han som har gjort meg mer forelska i han. Men det er noe annet det starta med. Men det er måten han er så omsorgsfull og spør hvordan det går hvor han viser han virkelig bryr seg. Ikke formel spørring. Jeg vet ikke.. jeg følte bare vi begge likte hverandre, men det kan hennde det bare er jeg som var helt gal. Jeg bare ser ut av vindu og tenker en natt ute med han hadde vært nydelig.. Anonymkode: de3d5...51d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #14 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Send han en melding på messenger og spør om han er singel. Å bli lagt til som venn sier ingenting. Anonymkode: 79c8f...04f Tenkte å legge til som venn, også vente til han skriver noe. Tenker hvis han er interessert skriver han vel noe, og det tror jeg han gjør! evt legge til + skrive en melding (da er sjansen større for at han ser varsel) av og til får man ikke varsel på fb når noen sender melding som man ikke er venn med. vil være direkte men ikke for direkte som å starte samtalen med «er du singel»😂 vil starte smooth hvordan det går osv, også spørre om snappen hans. Tenker hvis jeg spør om snap så er det jo tydelig jeg liker han? og derfra enten flørte litt, snappe litt også noen få dager etter møte? Anonymkode: de3d5...51d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #15 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): men det kan hennde det bare er jeg som var helt gal. det tror jeg også, hørtes litt voldsomt ut. hvorfor i allverden er du så forelsket i han? bare fordi han smilte? han gjør ingenting. du sa ikke hvor gamle dere var heller? Anonymkode: b3ed1...11d
Snok1 Skrevet 26. august 2022 #16 Skrevet 26. august 2022 Bare legg han til som venn. Fortell at du savner å snakke med ham og invitér ham på en kaffe et hyggelig sted. Du har ingenting å tape! 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #17 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): det tror jeg også, hørtes litt voldsomt ut. hvorfor i allverden er du så forelsket i han? bare fordi han smilte? han gjør ingenting. du sa ikke hvor gamle dere var heller? Anonymkode: b3ed1...11d Nei, fordi jeg liker måten perosnligheten hans kommer frem på. Jeg liker måten han snakker på, måten han er på, måten han holder all fokus på meg. Og følte bare en connection mellom oss. At den var der. At han også likte meg. men er redd det bare er jeg som følte den connection Anonymkode: de3d5...51d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #18 Skrevet 26. august 2022 Snok1 skrev (6 timer siden): Bare legg han til som venn. Fortell at du savner å snakke med ham og invitér ham på en kaffe et hyggelig sted. Du har ingenting å tape! Wow så søt å si «jeg savner å snakke med deg» da forstår han at jeg ennå tenker på han fordi jeg følte noe. Anonymkode: de3d5...51d 1
Snok1 Skrevet 26. august 2022 #19 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Wow så søt å si «jeg savner å snakke med deg» da forstår han at jeg ennå tenker på han fordi jeg følte noe. Anonymkode: de3d5...51d Det er jo sant?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #20 Skrevet 26. august 2022 Høres ut som en dame i 50 årene som tror du fikk muligheten romantisk med en ung innvandrer i matbutikken de jobbet Anonymkode: 07379...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå