Gå til innhold

Tinder - må man ha gull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nylig medlem på tinder, men har 0 erfaring med sånne sider. Det kommer stadig opp at noen har likt meg, men jeg kan ikke se hvem. Må man betale for å se noe som helst der? 

Anonymkode: a3745...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke betal. Ser man bra ut matcher man med andre vakre mennesker. Så er det nedover i hylla med oss andre!

Anonymkode: 434b6...159

Skrevet

Er helt unødvendig å betale,  de du matcher med får du jo snakke med uansett 👍

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg har hatt det i perioder for å se hvem som har likt meg. Bare fordi jeg var nysgjerrig på det og for å se om jeg på den måten kunne utvide horisonten litt, men det er ikke noe man må ha. Det er også litt dyrt så jeg ville ikke hatt det permanent mens man er på Tinder.

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Vet ikke om du identifiserer deg som "mann", "kvinne" eller de andre tingene som er blitt viktig idag:

Jeg som mann, ikke den kjekkeste, måtte betale for høyeste abb. som lønte seg for oss dødelige.

Skrevet
AprilRyan skrev (14 minutter siden):

Det er også litt dyrt så jeg ville ikke hatt det permanent mens man er på Tinder

Nei, det spørs vel. Er du på Tinder permanent, for å få deg noe i blant,  eller er du der for å aktivt finne noen å slette Tinder med? 

Månedspris for årsabonnement er jo ikke så hinsides.  

Anonymkode: d396e...3ca

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det spørs vel. Er du på Tinder permanent, for å få deg noe i blant,  eller er du der for å aktivt finne noen å slette Tinder med? 

Månedspris for årsabonnement er jo ikke så hinsides.  

Anonymkode: d396e...3ca

Jeg er ikke på Tinder, men har hatt det før. Var der for å finne noe seriøst, men fungerte dårlig for meg.

Skrevet

hele Tinder er en forbanna søppelplass uansett. Bortkastede penger.   

Anonymkode: 3c245...4db

• Hjerte 2
Skrevet

Trenger ikke Tinder Gull. 

Jeg har fått flere matcher der, og nå dater jeg en som jeg matchet med uten Tinder Gull. 

Anonymkode: 82be3...98f

• Liker 1
Skrevet

Menn ja, kvinner nei. Ikke kast vekk pengene dine på tinder.  Det er rigget for å tyne deg og at du forblir singel.

Anonymkode: 24bda...4d0

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Menn ja, kvinner nei. Ikke kast vekk pengene dine på tinder.  Det er rigget for å tyne deg og at du forblir singel.

Anonymkode: 24bda...4d0

Om man tror at man skal få seg kjæreste på Tinder har man jo uans bomma fatalt. Det er jo dere som blir lurt evt lurer dere selv. Tinder egner seg til å raskt og effektivt avtale møter med andre man finner attraktiv. Hovedgeskjeften er at man møtes for sex. Da det er hele vitsen. Attraktive folk klarer å finne seg forhold uans på et eller annet vis. 

Er man desp etter kjærligheten passer nok match.com langt bedre. Der er alle der av samme grunn. Desperate etter noen å dele livet med, og tror det skal få de til å føle seg bedre med seg selv.

Anonymkode: 4bcfa...62e

Skrevet

Om du er mann; ja, det kan lønne seg ift prostitusjon

Anonymkode: 305ba...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...