Gå til innhold

Sukk, ut på markedet igjen! Er så lei av å være alene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele vår hadde jeg et godt øye til en kollega, men pga arbeidsplassen gjorde jeg ikke noe med det. Kun litt småflørting/erting i kantina og på messenger (begge veier, sånn som jeg oppfatta det). Fikk vite før sommeren at han skulle bytte avdeling etter ferien, så da jeg kom tilbake etter sommerferie tenkte jeg å sette inn støtet. Han var veldig hjertelig første gang vi møttes etter ferien og jeg var ganske rask med å invitere ham på en kaffe. Han takket straks ja og sa han gledet seg. Kaffe»daten» gikk veldig fint, vi skravlet om alt mulig og hadde fortsatt den noe flørtete tonen (syntest jeg) Jeg sendte melding samme kveld og takket for kaffen og sa jeg håpet vi kunne møtes igjen, kanskje for en ordentlig date.

Da fikk jeg melding tilbake der han beklaget veldig, han trodde det kun var vennskapelig, og han hadde ikke planer om å endre noenting i livet sitt.

Ååååh! Jeg er så lei av å bli misforstått/mislikt/friendzona hele tiden!!

Sånn! Trengte bare å lufte litt, takk for alle som gadd lese 🙄

K 44

Anonymkode: 3d7b2...6a4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️sender deg en klem❤️

Føler også at jeg alltid er den som går etter de mennene som ikke vil ha meg helt på ordentlig, men helt grei å ha mens man venter på noe bedre. Ingen god følelse. 

Anonymkode: 2e1ca...413

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Vitalogy
Skrevet

Jo, det er klart det er kjipt. Men all ære til deg for at du selv tok initiativ. Det kan koste, som her, men uten at noen tar det første steget skjer det i alle fall ikke noe. (Og her, min kjepphest, det er godt det er noen kvinner som faktisk gjør dette.)

"AnonymBruker"; Ja, det høres kjipt, full forståelse. Men kvalitativt blir jo det annerledes enn det TS opplevde her.

Skrevet
Vitalogy skrev (18 minutter siden):

"AnonymBruker"; Ja, det høres kjipt, full forståelse. Men kvalitativt blir jo det annerledes enn det TS opplevde

Huff nei så dumt av meg, da er det bare å beklage. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I hele vår hadde jeg et godt øye til en kollega, men pga arbeidsplassen gjorde jeg ikke noe med det. Kun litt småflørting/erting i kantina og på messenger (begge veier, sånn som jeg oppfatta det). Fikk vite før sommeren at han skulle bytte avdeling etter ferien, så da jeg kom tilbake etter sommerferie tenkte jeg å sette inn støtet. Han var veldig hjertelig første gang vi møttes etter ferien og jeg var ganske rask med å invitere ham på en kaffe. Han takket straks ja og sa han gledet seg. Kaffe»daten» gikk veldig fint, vi skravlet om alt mulig og hadde fortsatt den noe flørtete tonen (syntest jeg) Jeg sendte melding samme kveld og takket for kaffen og sa jeg håpet vi kunne møtes igjen, kanskje for en ordentlig date.

Da fikk jeg melding tilbake der han beklaget veldig, han trodde det kun var vennskapelig, og han hadde ikke planer om å endre noenting i livet sitt.

Ååååh! Jeg er så lei av å bli misforstått/mislikt/friendzona hele tiden!!

Sånn! Trengte bare å lufte litt, takk for alle som gadd lese 🙄

K 44

Du er vel for mandig da. 🙈

Anonymkode: c4994...c06

• Liker 1
Skrevet

Gi deg selv kred for at du turte ta initiativ. Så var det feil mann da, men det kommer flere muligheter.❤️ Selv om jeg skjønner deg godt. Er på samme alder som deg, og det er ikke lett å finne noen. De mennene jeg møter i hverdagen og liker er aldri single.🤪 Og å prøve å finne noen via datingapper er nesten en umulig jobb. Men det er mulig. Har venninner som har klart det. Så gir ikke opp.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 19.36):

❤️sender deg en klem❤️

Føler også at jeg alltid er den som går etter de mennene som ikke vil ha meg helt på ordentlig, men helt grei å ha mens man venter på noe bedre. Ingen god følelse. 

Takk for klem! Den klemmen gjorde faktisk godt ❤️

Vitalogy skrev (På 24.8.2022 den 21.44):

Jo, det er klart det er kjipt. Men all ære til deg for at du selv tok initiativ. Det kan koste, som her, men uten at noen tar det første steget skjer det i alle fall ikke noe. (Og her, min kjepphest, det er godt det er noen kvinner som faktisk gjør dette.)

"AnonymBruker"; Ja, det høres kjipt, full forståelse. Men kvalitativt blir jo det annerledes enn det TS opplevde her.

Takk for dét, jeg er utrolig utålmodig og har ofte tatt initiativ 🤗 Men etter 20 år i forhold er jeg nok noe rusten 😅

AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 22.38):

Du er vel for mandig da. 🙈

Anonymkode: c4994...c06

Garantert! Ikke fysisk da 😉 Men jeg har god kontakt med min indre mann -både snekrer, drikker øl, ser fotball og er nok noe brautende 🙄

Engel skrev (På 25.8.2022 den 8.49):

Gi deg selv kred for at du turte ta initiativ. Så var det feil mann da, men det kommer flere muligheter.❤️ Selv om jeg skjønner deg godt. Er på samme alder som deg, og det er ikke lett å finne noen. De mennene jeg møter i hverdagen og liker er aldri single.🤪 Og å prøve å finne noen via datingapper er nesten en umulig jobb. Men det er mulig. Har venninner som har klart det. Så gir ikke opp.

Tusen takk 🙏

Nei, jeg gir ikke opp! Hans tap at han ikke ville bli kjent med meg, han vet ikke hva han går glipp av 😁

Det dukker nok opp en ny, men nettdating orker jeg ikke! Da går jeg faktisk heller «på byn» 💃🍻

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...