Gå til innhold

Jeg klarer ikke komme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke komme når jeg og typen har samleie. Med eksen min kom jeg hver gang, men ikke nå. Tror aldri jeg har opplevd det med han jeg er med nå. Men jeg har likevel lyst til å ha samleie med han å tenner jo på han fordeom, det bare plager meg litt at jeg aldri klarer å oppnå å komme. Noen ideer hvordan vi kan piffe opp sexlivet litt?

Anonymkode: 444a8...262

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer ikke komme når jeg og typen har samleie. Med eksen min kom jeg hver gang, men ikke nå. Tror aldri jeg har opplevd det med han jeg er med nå. Men jeg har likevel lyst til å ha samleie med han å tenner jo på han fordeom, det bare plager meg litt at jeg aldri klarer å oppnå å komme. Noen ideer hvordan vi kan piffe opp sexlivet litt?

Anonymkode: 444a8...262

Vel, du har jo ansvar for din egen orgasme. Du er kanskje litt usikker enda. Be han ta deg bakfra, mens du koser med klitoris. Eller veiled ham når han slikker deg. Kommunikasjon er veldig viktig. 

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør han/du da konkret?

Skrevet

Er det en sperre der, eller er det bare fysisk annerledes?  Onaner deg selv til en orgasme mens han ser på, så kanskje det løsner. 

Anonymkode: a0e1e...ade

Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...