Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er bare tull og innbilning🙈😂😂 Det morsomste er jo at dere ikke kan forklare det en gang, men bare insistere på at slik er det, for dette kan dere🤦‍♀️👏😂

Anonymkode: 604dd...41f

Les f.eks noen av bøkene til Joe Navarro, så slipper du å dumme deg ut slik som dette i fremtiden. 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ClausSaus skrev (32 minutter siden):

Les f.eks noen av bøkene til Joe Navarro, så slipper du å dumme deg ut slik som dette i fremtiden. 😏

Hvis jeg hadde møtt en mann som mistrodde det jeg sier basert på tolkning av kroppsspråk han har lest i en bok, hadde det ikke blitt noen flere møter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissIndependent45 skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg hadde møtt en mann som mistrodde det jeg sier basert på tolkning av kroppsspråk han har lest i en bok, hadde det ikke blitt noen flere møter. 

Det hadde det nok ikke, nei… men som sagt, les litt, så forstår du litt mer av hva det er snakk om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at en er mer en nok. Det er vel den personen hun eventuelt gifter seg med. Og da gjelder det å være trofast. Synes ikke det er gammeldags. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ClausSaus said:

Det hadde det nok ikke, nei… men som sagt, les litt, så forstår du litt mer av hva det er snakk om.

Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder bruke tid på disse damene som uansett ikke bryr seg om å få brutt sine antagelser og fordommer.

Anonymkode: dfa4c...2ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder bruke tid på disse damene som uansett ikke bryr seg om å få brutt sine antagelser og fordommer.

Handler mer om at andre leser dette, deriblant menn, og da betyr det kanskje noe å ikke la sludder og vås stå uimotsagt.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ClausSaus said:

Handler mer om at andre leser dette, deriblant menn, og da betyr det kanskje noe å ikke la sludder og vås stå uimotsagt.

Ja jeg holdt på sånn før jeg også. Takk for at du slår et slag for gutta. Det trengs ☺️ Jeg personlig har ikke tålmodigheten til å forholde meg til alt det idiotiske som kommer ut av munnen til det "empatiske" kjønnet. Man går lei av de samme argumentene gang på gang 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (12 minutter siden):

Kongen av antagelser her, ser jeg. Jeg har faktisk lest endel, og sett dokumentarer om emnet. Det gjør ingen til ekspert. Se på høyprofilerte saker, der to såkalte eksperter aldri er enige i hva de "leser". Jeg har ikke noe høyt antall, og ikke lyver jeg om antallet heller dersom jeg blir spurt. Dersom mannen sitter der og kaller meg en løgner fordi han har sett noe som ikke er der, så nei, da blir det ikke flere møter. Kroppsspråk er ikke en eksakt vitenskap, ikke en løgndetektor heller. Så joda, anbefal dette til menn, så får vi flere sutrekopper her inne som ikke skjønner hvorfor ikke de "får seg noe". 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg holdt på sånn før jeg også. Takk for at du slår et slag for gutta. Det trengs ☺️ Jeg personlig har ikke tålmodigheten til å forholde meg til alt det idiotiske som kommer ut av munnen til det "empatiske" kjønnet. Man går lei av de samme argumentene gang på gang 🤣

For det er jo så mange fornuftige mannfolk her inne.... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissIndependent45 said:

Kongen av antagelser her, ser jeg. Jeg har faktisk lest endel, og sett dokumentarer om emnet. Det gjør ingen til ekspert. Se på høyprofilerte saker, der to såkalte eksperter aldri er enige i hva de "leser". Jeg har ikke noe høyt antall, og ikke lyver jeg om antallet heller dersom jeg blir spurt. Dersom mannen sitter der og kaller meg en løgner fordi han har sett noe som ikke er der, så nei, da blir det ikke flere møter. Kroppsspråk er ikke en eksakt vitenskap, ikke en løgndetektor heller. Så joda, anbefal dette til menn, så får vi flere sutrekopper her inne som ikke skjønner hvorfor ikke de "får seg noe". 

Hvorfor bruker du anekdotiske bevis?

Just now, MissIndependent45 said:

For det er jo så mange fornuftige mannfolk her inne.... 

Bare fordi du ikke evner henge med på logikken gjør dem ikke dumme. Nå er det slik at kvinner flest ikke evner skjønne det som er utenfor deres egen virkelighet. Ikke rart du tenker og føler som du gjør.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor bruker du anekdotiske bevis?

Bare fordi du ikke evner henge med på logikken gjør dem ikke dumme. Nå er det slik at kvinner flest ikke evner skjønne det som er utenfor deres egen virkelighet. Ikke rart du tenker og føler som du gjør.

Tror nok du skal ta en lang titt i speilet. Der ser du nemlig den eneste som er enig i den logikken, bortsett fra andre KG-menn. Menn i det virkelige liv, er nemlig ganske så oppegående, i motsetning til de fleste her inne. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissIndependent45 skrev (10 minutter siden):

Akkurat… så hva er de to fundamentale prinsippene for å lese kroppsspråk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wrightandrong skrev (På 25.8.2022 den 3.17):

Så lenge mitt inntrykk av henne er bra til å begynne med, og hun viser seg å være pålitelig i relasjon med meg, bryr deg meg lite hvor mange hun har vært sammen med tidligere. Alle har en fortid, med både oppturer og nedturer. Tenker det ikke er noe poeng å la den stjele for mye fokus. Det er jo fremtiden som teller når alt kommer til alt. 

Det tror jeg er et bra utgangspunkt. Man utvikler seg og vokser som menneske gjennom livet også.

Anonymkode: 32ae6...a9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MissIndependent45 said:

Tror nok du skal ta en lang titt i speilet. Der ser du nemlig den eneste som er enig i den logikken, bortsett fra andre KG-menn. Menn i det virkelige liv, er nemlig ganske så oppegående, i motsetning til de fleste her inne. 

Menn i det virkelige liv har lært seg å lyve til dere og jatte med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ideelle er under 10 og ingen ons. Men norske damer ligger rundt dessverre, så de er ikke lett å finne. 

Anonymkode: cb404...0ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan blir det avslørt? Tror du virkelig at du plutselig blir kontaktet av masse menn som viser deg bilder og andre bevis på at de lå med kona di før dere ble sammen? Og hvis du ønsker å kaste et godt forhold, gjerne med masse kjærlighet, felles barn, gode opplevelser sammen, på båten fordi du plutselig finner ut at kona hadde flere partnere før deg enn det hun sa - da burde du ikke være i et forhold. 

Anonymkode: fdb03...f3a

Det er en fare for at man forsnakker seg, for eksempel i fylla, at en venninne sier det ved en feil osv. Risikosport. 

Du kan også si at man ikke bør være i et forhold om man lyver om dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ville ikke tatt i en sånn type mann med ildtang engang. Om forholdet baseres på antall og fortid har vi bare rett og slett ikke de samme verdiene. En person kan være gull verdt selv om de har ligget litt rundt. Det er så mye annet man kan bekymre seg for.

Anonymkode: 05a67...c06

Hvis du lyver, har vi ulike verdier. Vi har også ulike verdier om du har ligget med 50+.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Ville ikke tatt i en sånn type mann med ildtang engang. Om forholdet baseres på antall og fortid har vi bare rett og slett ikke de samme verdiene. En person kan være gull verdt selv om de har ligget litt rundt. Det er så mye annet man kan bekymre seg for.

Anonymkode: 05a67...c06

Banker avviser folk med dårlig betalingshistorikk. Arbeidsgiveren folk med dårlig CV. Politiet behandler folk med rulleblad annerledes enn de uten rulleblad. Men sekundet man begynner å snakke om seksualitet så skal ikke historikk ha noe å si 🤣🤣🤣

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...