Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

"claussaus halve bygda" burde fungere fint. Gjerne Google.

Eller du kan bare følge litt med fremover.

Ta gjerne en kikk på "Er det greit å spørre…"-tråden som ligger høyt på forsiden i øyeblikket:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1662718-å-spørre-noen-rett-ut-hvor-mange-sexpartnere-de-har-hatt/#comments

Merk deg at det altså ikke bare er galt å ikke ville ha en dame som "alle andre" har fått tømme seg i. Neida:

Hvis du i deg hele tatt er frekk nok til å ville vite, før du forplikter deg, så et det visstnok allerede noe alvorlig galt med deg.

Og du lurer på… hva, egentlig?

Spørsmålet i tråden er jo: er det greit …? Noen mener ja og noen mener nei.

Jeg merker meg at du omtaler kvinner med mange sexpartnere som noen som "alle andre får tømme seg i" Jeg er helt med på at alle har lov til å mene noe om hvor mange sexpartnere de ønsker for seg selv og at det er lov å ikke ønske en partner som har et veldig ulikt forhold til sex enn deg selv. Jeg for eksempel har liten respekt for menn som omtaler andre mennesker som noe man tømmer seg i, da det for meg er er helt uakseptabel måte å omtale andre mennesker på.

Jeg forstår at vi har ulike oppfatninger av groteske beskyldninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene1982 skrev (7 minutter siden):

Spørsmålet i tråden er jo: er det greit …? Noen mener ja og noen mener nei.

Jeg merker meg at du omtaler kvinner med mange sexpartnere som noen som "alle andre får tømme seg i" Jeg er helt med på at alle har lov til å mene noe om hvor mange sexpartnere de ønsker for seg selv og at det er lov å ikke ønske en partner som har et veldig ulikt forhold til sex enn deg selv. Jeg for eksempel har liten respekt for menn som omtaler andre mennesker som noe man tømmer seg i, da det for meg er er helt uakseptabel måte å omtale andre mennesker på.

Jeg forstår at vi har ulike oppfatninger av groteske beskyldninger.

Hvis du hadde spurt karene som har vært involvert i disse utvekslingene av kroppsvæsker om hvordan de faktisk ser tilbake på det hele… såpass langt ned i ølglasset at sannheten kommer frem… tror du at du da ville få høre om en dypt og meningsfull deling av en intim stund?

Jeg kaller det å "tømme seg" fordi det faktisk er det disse gutta gjør. Det finnes en grunn for uttrykket "tøm og røm".

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Hvis du hadde spurt karene som har vært involvert i disse utvekslingene av kroppsvæsker om hvordan de faktisk ser tilbake på det hele… såpass langt ned i ølglasset at sannheten kommer frem… tror du at du da ville få høre om en dypt og meningsfull deling av en intim stund?

Jeg kaller det å "tømme seg" fordi det faktisk er det disse gutta gjør.

Jeg ser den. Men for meg er ikke det noe som er spesielt tiltrekkende. Jeg liker å ha sex med menn som har respekt for meg og andre kvinner. At de har hatt et ONS eller to som ikke var blomster og dype samtaler? Selvsagt greit, men om de omtaler sexpartnere i ettertid som høl de har dumpet sperm i, sier det minst like mye om dem som "tømmestasjonen" etter min mening. Har jeg da for høye forventninger som avviser slike menn og får kritikk for det, tåler jeg det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (11 minutter siden):

Jeg ser den. Men for meg er ikke det noe som er spesielt tiltrekkende. Jeg liker å ha sex med menn som har respekt for meg og andre kvinner. At de har hatt et ONS eller to som ikke var blomster og dype samtaler? Selvsagt greit, men om de omtaler sexpartnere i ettertid som høl de har dumpet sperm i, sier det minst like mye om dem som "tømmestasjonen" etter min mening. Har jeg da for høye forventninger som avviser slike menn og får kritikk for det, tåler jeg det.

For min del er det helt uproblematisk om en dame har hatt et ONS eller to. Jeg har selv hatt et i ung alder – men det ble med dette ene, for det der ble rett og slett for enkelt og tomt.

Som jeg pleier å si:

Snittet for antall sexpartnere i løpet av livet har ihvertfall tidligere lagt rundt 7 for kvinner. Vel, det er forskjell på 7 og 70.

Og ingen ender opp med 70 navn på CV’en fordi de har "gått på en smell eller to i løpet av livet".

Da snakker vi faktisk om noe annet.

Og det der er ikke kompatibelt med undertegnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (19 minutter siden):

Nettopp. En del av oss er heller ikke tiltrukket av menn som drikker seg dritings og har masse ONS. Deres mening om kvinner generelt er derfor fryktelig uinteressante.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (7 minutter siden):

For min del er det helt uproblematisk om en dame har hatt et ONS eller to. Jeg har selv hatt et i ung alder – men det ble med dette ene, for det der ble rett og slett for enkelt og tomt.

Som jeg pleier å si:

Snittet for antall sexpartnere i løpet av livet har ihvertfall tidligere lagt rundt 7 for kvinner. Vel, det er forskjell på 7 og 70.

Og ingen ender opp med 70 navn på CV’en fordi de har "gått på en smell eller to i løpet av livet".

Da snakker vi faktisk om noe annet.

Og det der er ikke kompatibelt med undertegnede.

Helt enig. Det er lov å ha preferanser. Jeg er heller ikke ute etter en mann som stadig trenger bekreftelse fra nye kvinner, og mulig jeg er forutintatt, men er han på 70, tenker jeg at han har vanskelig for å etablere relasjoner, som ikke er tiltrekkende for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
ClausSaus skrev (55 minutter siden):

tror du at du da ville få høre om en dypt og meningsfull deling av en intim stund?

Problemet ditt med en slik diskusjon er at du er i utakt med svært mange andre. Kanskje det er et generasjonsfenomen.

Det er ikke sånn at alle ser på sex utelukkende som noe hellig, dypt og meningsfullt.

Mange ser på sex som noe deilig og gøy man kan ha, uten en «dypere» relasjon en rent seksuelt. Samtidig kan seksualitet for den samme personen være meningsfullt og «dyp» når man er i et forpliktende forhold med en man elsker.

Utakten gjør seg gjeldende fordi du mener det er fornedrende med et slikt ukomplisert syn på sex, samtidig som du er endimensjonal. Du mangler den delen hvor man kan ha sex bare fordi det er gøy og deilig, uten noen videre emosjonell og «dypere» binding til den man har sex med.

Du vil egentlig knulle jomfru Maria. 

Det er ikke feil eller gærnt med å være deg og dine holdninger. Det er bare meget spesielt.

Anonymkode: b7d2c...78e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (19 timer siden):

Er det sånn at veldig mange norske menn er aseksuelle? Siden de drømmer om en dame som egentlig ikke liker sex?

Det er flere aseksuelle en du tror, det er mange av dem. De vil ikke ha sex for enhver pris. Og mange synes det er motbydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 minutter siden):

Det er flere aseksuelle en du tror, det er mange av dem. De vil ikke ha sex for enhver pris. Og mange synes det er motbydelig. 

Men da kan de være helt ærlige om det fra begynnelsen, og ikke lure kvinner med normal libido inn i sexløse forhold. Like barn leker best. Men de fleste menn har faktisk seksuelle drifter, og ønsker en partner som liker regelmessig sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Problemet ditt med en slik diskusjon er at du er i utakt med svært mange andre. Kanskje det er et generasjonsfenomen.

Det er ikke sånn at alle ser på sex utelukkende som noe hellig, dypt og meningsfullt.

Mange ser på sex som noe deilig og gøy man kan ha, uten en «dypere» relasjon en rent seksuelt. Samtidig kan seksualitet for den samme personen være meningsfullt og «dyp» når man er i et forpliktende forhold med en man elsker.

Utakten gjør seg gjeldende fordi du mener det er fornedrende med et slikt ukomplisert syn på sex, samtidig som du er endimensjonal. Du mangler den delen hvor man kan ha sex bare fordi det er gøy og deilig, uten noen videre emosjonell og «dypere» binding til den man har sex med.

Du vil egentlig knulle jomfru Maria. 

Det er ikke feil eller gærnt med å være deg og dine holdninger. Det er bare meget spesielt.

Anonymkode: b7d2c...78e

Det forekommer at unge menn i dagens samfunn shamer kvinner og jenter for å ha hatt mange partnere da. Stempler de som «ikke konemateriale» og div. Så tankegangen er fortsatt gjeldende.

Anonymkode: b97db...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ItchyBitchySpider skrev (7 timer siden):

Men da kan de være helt ærlige om det fra begynnelsen, og ikke lure kvinner med normal libido inn i sexløse forhold. Like barn leker best. Men de fleste menn har faktisk seksuelle drifter, og ønsker en partner som liker regelmessig sex. 

Det tviler jeg sterkt på. Folk flest ønsker mindre sex. 

Anonymkode: 6d34b...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis kvinnen er ca 40, så er over 20 for mange

Anonymkode: 9df14...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lå med over 20 fra jeg var 17 til jeg var 24.

fra jeg var 25 til 45 har jeg hatt sex med 1. 

hvorfor akkurat 20 stk og 40 år?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis hun har vært singel til hun er 40 og debuterte som 16 åring er det under en mann i året. Så at 21 skulle bli slutty er noe søkt..

Anonymkode: 5ffec...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...