AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #381 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvilken far hadde du? Anonymkode: 6d34b...111 Jeg hadde en tradisjonell far, og en frustrert mor. Heldigvis er mannen annerledes. Anonymkode: fdb03...f3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #382 Del Skrevet 16. september 2022 Under 10 iallefall. Kan ikke være sammen med en som har feks ONS, for da har vi ikke samme syn på sex. Om hun har hatt noen kjærester før meg er en annen sak. Anonymkode: d59c4...981 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #383 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg liker fortid er fortid damer. Har selv pult over 100 damer så det passer meg bra at så mange damer ikke bryr seg. Anonymkode: 58dcd...1e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #384 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg liker fortid er fortid damer. Har selv pult over 100 damer så det passer meg bra at så mange damer ikke bryr seg. Anonymkode: 58dcd...1e7 Du skryter og har aldri ligget med noen kvinne. Du må ta deg sammen! Du vet ikke hva å pule er! Anonymkode: 6d34b...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 16. september 2022 #385 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker fortid er fortid damer. Har selv pult over 100 damer så det passer meg bra at så mange damer ikke bryr seg. Anonymkode: 58dcd...1e7 Hva betyr det du skriver? Fortid damer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 5. mars 2023 #386 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 20.16): Dette stemmer jo ikke nødvendigvis helt. Mindre pene damer er ofte lettere å få med på tilfeldig sex. Den absolutt styggeste jenta fra min ungdomstid var den som hadde flest ligg. Nettop fordi hun var med på alt og gutter i vår omgangskrets visste at de alltid kunne få noe der. Svært pene damer har mulighet til å være mer selektive. Anonymkode: 238dc...635 😅😅 dette er jo helt hinsides forbi fornuft 😉 jeg tilhører denne kategorien, min bestevenn var derimot en 9 eller 10 av 10 og jeg kan love deg - hvor enn vi var ALLE så på henne og ingen så på meg. Løftet ikke et øyelokk i min retning engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #387 Del Skrevet 5. mars 2023 Sofie Maria skrev (15 minutter siden): 😅😅 dette er jo helt hinsides forbi fornuft 😉 jeg tilhører denne kategorien, min bestevenn var derimot en 9 eller 10 av 10 og jeg kan love deg - hvor enn vi var ALLE så på henne og ingen så på meg. Løftet ikke et øyelokk i min retning engang. Jeg ser du ler så du blir svett. Jeg er gammel og sur, men synes ikke dette er morsomt. hele primisset er jo at alle syntes dama var stygg men "hun ble med på ting". Jeg tenker alltid at mine relasjoner reflektere meg selv, og om jeg har ligget med en person som jeg samtidig snakket nedsettende om, da jeg regnet med at han egentlig ikke hadde lyst, men jeg gav faen, hadde jeg skammet meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 5. mars 2023 #388 Del Skrevet 5. mars 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg ser du ler så du blir svett. Jeg er gammel og sur, men synes ikke dette er morsomt. hele primisset er jo at alle syntes dama var stygg men "hun ble med på ting". Jeg tenker alltid at mine relasjoner reflektere meg selv, og om jeg har ligget med en person som jeg samtidig snakket nedsettende om, da jeg regnet med at han egentlig ikke hadde lyst, men jeg gav faen, hadde jeg skammet meg. Datt litt av lasset nå .. Ja, jeg må smile litt for antagelsen om at «støgge» jenter får action er bare ikke tilfelle - hvertfall ikke om de har en venn som er 10 slik jg hadde 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #389 Del Skrevet 5. mars 2023 Sofie Maria skrev (1 minutt siden): Datt litt av lasset nå .. Ja, jeg må smile litt for antagelsen om at «støgge» jenter får action er bare ikke tilfelle - hvertfall ikke om de har en venn som er 10 slik jg hadde 😉 Jeg håper jo at det er løgn og skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 5. mars 2023 #390 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) Helene1982 skrev (11 minutter siden): Jeg håper jo at det er løgn og skryt. jeg skjønner ikke? 🙂 Hva er løyn og skryt? Fakta at jeg var den støgge, mens venninne min var ca 10 🤷♀️? Også fakta at ingen gutter gjorde noe forsøk eller så på meg 2 ganger ! Nå gjorde jg ingen moves eller forsøk jeg heller pga blyghet, men poenget her at den « støgge» alltid får ligg er jo bare tull. Endret 5. mars 2023 av Sofie Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #391 Del Skrevet 5. mars 2023 Sofie Maria skrev (19 minutter siden): jeg skjønner ikke? 🙂 Hva er løyn og skryt? Fakta at jeg var den støgge, mens venninne min var ca 10 🤷♀️? Også fakta at ingen gutter gjorde noe forsøk eller så på meg 2 ganger ! Nå gjorde jg ingen moves eller forsøk jeg heller pga blyghet, men poenget her at den « støgge» alltid får ligg er jo bare tull. Ikke deg, men historien du siterte på. beklager at jeg var unøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #392 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 12.35): Mange drømmer om å være husmor å ha en mann som er "sjefen" i heimen, det er ikke uvanlig. Anonymkode: 6d34b...111 Ja mange drømmer om en usikker mann som forkuserer på fortid i stedet for person. lol Endret 5. mars 2023 av Helene1982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #393 Del Skrevet 5. mars 2023 Min nr 1 grunn til at jeg ikke har dame er deres seksuelle fortid. Jeg er akkurat fylt 30 og merker at jeg har mye, mye mer hell med damene enn for 5-10 år siden, trolig pga bedre stil, bedre trent kropp og svært høy lønn, men jeg orker ikke å date den type jenter som lå rundt med mange forskjellige tidligere og som ikke ville date meg. Da dumper jeg de heller noen måneder inn i prosessen når det gradvis kommer frem. Føler det er noe veldig fornærmende at de nå skal velge meg etterhvert som en stabil fyr som kan gi de den familien og boligen de ønsker seg, mens jeg ikke var bra nok tidligere. Nærmer det seg ~15 partnere så blir de fort uaktuelle for meg. Anonymkode: b6284...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #394 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min nr 1 grunn til at jeg ikke har dame er deres seksuelle fortid. Jeg er akkurat fylt 30 og merker at jeg har mye, mye mer hell med damene enn for 5-10 år siden, trolig pga bedre stil, bedre trent kropp og svært høy lønn, men jeg orker ikke å date den type jenter som lå rundt med mange forskjellige tidligere og som ikke ville date meg. Da dumper jeg de heller noen måneder inn i prosessen når det gradvis kommer frem. Føler det er noe veldig fornærmende at de nå skal velge meg etterhvert som en stabil fyr som kan gi de den familien og boligen de ønsker seg, mens jeg ikke var bra nok tidligere. Nærmer det seg ~15 partnere så blir de fort uaktuelle for meg. Anonymkode: b6284...d40 Du gjør dem en tjeneste. Bitter er heller ikke sexy over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 #395 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Min nr 1 grunn til at jeg ikke har dame er deres seksuelle fortid. Jeg er akkurat fylt 30 og merker at jeg har mye, mye mer hell med damene enn for 5-10 år siden, trolig pga bedre stil, bedre trent kropp og svært høy lønn, men jeg orker ikke å date den type jenter som lå rundt med mange forskjellige tidligere og som ikke ville date meg. Da dumper jeg de heller noen måneder inn i prosessen når det gradvis kommer frem. Føler det er noe veldig fornærmende at de nå skal velge meg etterhvert som en stabil fyr som kan gi de den familien og boligen de ønsker seg, mens jeg ikke var bra nok tidligere. Nærmer det seg ~15 partnere så blir de fort uaktuelle for meg. Anonymkode: b6284...d40 Akkurat dette er jo faktisk veldig forståelig. Hvis damer avviste deg i 20-årene for å heller ligge med andre menn, men så kommer krypende og vil at du skal avstå fra andre for dem når du har rundet 30 og endelig har gått fra larve til sommerfugl… hvorfor skulle du da være interessert i dem? Helt naturlig om du synes at slike damer kan reise og ryke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #396 Del Skrevet 5. mars 2023 1 minutt siden, ClausSaus said: Akkurat dette er jo faktisk veldig forståelig. Hvis damer avviste deg i 20-årene for å heller ligge med andre menn, men så kommer krypende og vil at du skal avstå fra andre for dem når du har rundet 30 og endelig har gått fra larve til sommerfugl… hvorfor skulle du da være interessert i dem? Helt naturlig om du synes at slike damer kan reise og ryke. Jeg tenker også at det er forståelig. Likevel kan du se at det første svaret kom fra en kvinne som ikke mener det samme. Mange velger å ikke forsøke å forstå den tanken jeg har om temaet. Løsningen for min del er å date jenter i starten/første halvdel av tyveårene, da er de ikke like familiefokuserte og dater meg heller for hvem jeg er enn hva jeg kan tilby. Anonymkode: b6284...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 #397 Del Skrevet 5. mars 2023 Helene1982 skrev (27 minutter siden): Du gjør dem en tjeneste. Bitter er heller ikke sexy over tid. Å ikke ville ha noen idag som tidligere ikke ville ha deg har ingenting med "bitterhet" å gjøre. Og det forstår du like godt som alle andre. Spar deg de billige hersketeknikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #398 Del Skrevet 5. mars 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Å ikke ville ha noen idag som tidligere ikke ville ha deg har ingenting med "bitterhet" å gjøre. Og det forstår du like godt som alle andre. Spar deg de billige hersketeknikkene. Det å bruke tid på kvinner du ikke liker fordi du er bitter for hvordan de behandlet deg i fortiden er bittert. Jeg liker en god hevn som alle andre, men motivet er bitterhet. Du kan ikke både si: "det forstår du like godt som alle andre"" og "spar deg for hersketeknikker" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 #399 Del Skrevet 5. mars 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Det å bruke tid på kvinner du ikke liker fordi du er bitter for hvordan de behandlet deg i fortiden er bittert. Jeg liker en god hevn som alle andre, men motivet er bitterhet. Du kan ikke både si: "det forstår du like godt som alle andre"" og "spar deg for hersketeknikker" Ut fra hvilken definisjon av "bitterhet" er dette bitterhet? Er det "hevn" å ikke ville ha noen…? Og jo: Disse to utsagnene er fullt ut kompatible. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 5. mars 2023 #400 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Min nr 1 grunn til at jeg ikke har dame er deres seksuelle fortid. Jeg er akkurat fylt 30 og merker at jeg har mye, mye mer hell med damene enn for 5-10 år siden, trolig pga bedre stil, bedre trent kropp og svært høy lønn, men jeg orker ikke å date den type jenter som lå rundt med mange forskjellige tidligere og som ikke ville date meg. Da dumper jeg de heller noen måneder inn i prosessen når det gradvis kommer frem. Føler det er noe veldig fornærmende at de nå skal velge meg etterhvert som en stabil fyr som kan gi de den familien og boligen de ønsker seg, mens jeg ikke var bra nok tidligere. Nærmer det seg ~15 partnere så blir de fort uaktuelle for meg. Anonymkode: b6284...d40 De møtte ikke deg tidligere, gjorde de? Folk er på ulikt sted i livet, til ulik tid, har du de akkurat samme ønskene om livstil som du hadde gjennom hele 20 årenene nå? Noen vil ha noe seriøst forhold, å har det gøy til de finner det også. Eller har sex med mann etter mann, men så blir det ikke noe forhold av det, selv om de selv forelsker seg eller ser potensialet i en del av dem. Eller bare ønsker sex da, så forhold senere. Når du ligger med dem, blir jo du også et av tallene som gjør at det stiger for dem. Å det stiger for deg å, håper du finner noen før du selv har oversteget 15 å blir nødt til å gjøre degselv uaktuell som partner Månder.. Kan du ikke bare spørre før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå