Jr.Garcon Skrevet 24. august 2022 #21 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense? Anonymkode: e24a8...945 Hmm, kommer jo an på alder og delvis når forholdene/ partnerne har vært. Men det som er dealbreakeren er når hun helt åpenbart legger lista ulikt meg selv for hvem hun har sex med og hvem hun innleder et forhold med. Har overhodet ikke noe problem med at hun har hatt flere partnere og flere forhold enn meg, men man må være tålig likt skrudd sammen når det gjelder sex - følelser og relasjoner. Ellers har jeg en kjepphest når det gjelder ny partner og testing. Jeg tar heller en dame med 300 tidligere partnere som tester seg og vet hun er frisk før ubeskyttet sex, enn en dame med 10 partnere som aldri har tatt en hiv test - å der har jeg silt bort mange såkalte vanlige damer som tydeligvis driter i sin egen og andres helse. Noe konkret "tallfesting" er vanskelig , men tja er du 35-40 år og har hatt flere enn 6-7 samboere = uaktuell. Har du jevnt og trutt ons og elskere = uaktuell - dvs. Du går aldri uten sex. Har du mer enn totalt 15-20 tidligere seksualpartnere = uaktuell. Men du er også uaktuell om du "bare" har 9 hvis du har pult 8 av de etter du skilte deg for 2 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #22 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker at det er mer relevant hvor FÅ hun har hatt. Det er uansett ikke naturlig å sette samme terskel for alle. Attraktive jenter av natur har nok hatt mer sex enn brautfæle damer. Så du må forvente at en attraktiv en har hatt flere sexpartnere. Om ei som er helt horribelt har ligget med 50+ så er det nok noe som ikke stemmer helt. Anonymkode: b9c20...b01 Dette stemmer jo ikke nødvendigvis helt. Mindre pene damer er ofte lettere å få med på tilfeldig sex. Den absolutt styggeste jenta fra min ungdomstid var den som hadde flest ligg. Nettop fordi hun var med på alt og gutter i vår omgangskrets visste at de alltid kunne få noe der. Svært pene damer har mulighet til å være mer selektive. Anonymkode: 238dc...635 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yammy Skrevet 24. august 2022 #23 Del Skrevet 24. august 2022 Har det noe å si så lenge hu er trofast i forholdet? Jeg kunne ikke ha brydd meg døyten, og dette kommer fra en mann 36 år som bare har hatt 1 sex partner. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #24 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg har kun vært i faste lange forhold, så det har naturligvis begrenset seg med antall, men en mann som insisterte på å få vite nøyaktig antall fikk nøyaktig ingen flere dater. Jeg lærte å holde kjeft om fortid da kjæreste nr 2 maste enormt om min seksuelle fortid. En mann som er opptatt av det ønsker jeg ikke. DET er ikke min kvalitet som kvinne og person. Anonymkode: df6ad...33d 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #25 Del Skrevet 24. august 2022 Kan damer som er sinte for at menn har preferanser som ikke treffer dem selv vennligst forsvinne? Dere kan vel sutre en annen plass? Dere svarer jo ikke på spørsmålet i tråden Anonymkode: 57590...d63 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #26 Del Skrevet 24. august 2022 Bryr meg ikke så lenge ho er trofast. Må vær lov å kose seg når en er singel. Anonymkode: 1edad...d1c 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #27 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om ei som er helt horribelt har ligget med 50+ så er det nok noe som ikke stemmer helt. Du får huske på at mange av de horrible ligger mye rundt i håp om å få et forhold. Anonymkode: f0665...e14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 25. august 2022 #28 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har kun vært i faste lange forhold, så det har naturligvis begrenset seg med antall, men en mann som insisterte på å få vite nøyaktig antall fikk nøyaktig ingen flere dater. Jeg lærte å holde kjeft om fortid da kjæreste nr 2 maste enormt om min seksuelle fortid. En mann som er opptatt av det ønsker jeg ikke. DET er ikke min kvalitet som kvinne og person. Anonymkode: df6ad...33d Hvis du ønsker å forholde deg til virkeligheten så har det selvfølgelig betydning for din kvalitet som en partner - uten at man trenger å vite detaljer eller nøyaktig antall. Åge har hatt 35+ partnere, inkl. 20 ons, har kjøpt sex av 10 horer, kommer til å smitte deg med hpv som gir deg kreft om 20 år, MEN han har en brodert duk hjemme med "fortid er fortid" og han finner seg ikke i at hans kvalitet som mann og person skal defineres av hans seksuelle fortid. 👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #29 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo helt motsatt! Det er de uattraktive damene som ligger rundt, med attraktive menn de aldri kan få. I et forsøk på å lure dem inn i forhold. Det er vel få som har en absolutt grense for antall partnere. Selv synes jeg mer enn 10 sexpartnere begynner å bli drøyt, men det er ikke en dealbreaker Anonymkode: 57590...d63 Attraktive kvinner gjør det samme bare at de ligger i en annen liga og fordi de kan og kommer unna med det. Jeg har vært stygg hele livet og har hverken ligget rundt eller lurt folk inn i forhold. Anonymkode: 2702e...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrightandrong Skrevet 25. august 2022 #30 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Så lenge mitt inntrykk av henne er bra til å begynne med, og hun viser seg å være pålitelig i relasjon med meg, bryr det meg lite hvor mange hun har vært sammen med tidligere. Alle har en fortid, med både oppturer og nedturer. Tenker det ikke er noe poeng å la den stjele for mye fokus. Det er jo fremtiden som teller når alt kommer til alt. Endret 27. august 2022 av Wrightandrong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. august 2022 #31 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg tror ikke det er så lett å komme opp med noe definitivt antall da det er så mange andre faktorer som spiller inn, og antall i seg selv veldig sjelden vil være nok til å utelukke et forhold med noen en på alle andre måter synes er bra. Som andre er inne på vil nok ofte flere trekke ned, og i økende grad over normalen til et visst punkt. Har en over et visst nivå tror jeg økende antall plutselig blir mindre viktig, i den forstand at 50 og 100 fort havner i samme kategori. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #32 Del Skrevet 25. august 2022 Kipling skrev (17 timer siden): Vanskelig å sette et eksakt tall på det, da det vil komme veldig an på alderen hennes og litt om omstendighetene rundt det. Et tall som vil være veldig høy om hun er 19 vil være helt normalt eller lavt om hun er 35. Men det bør nok være ensifret. Det viktigere poenget er omstendighetene rundt det. Om hun hadde sex med en fyr over 2 år, så er det stor forskjell på om det var et ordentlig forhold med følelser, eller om det var en fuckbuddy greie og hun holdt det til ham fordi hun ikke gadd å dra på byen hele tiden, selv om tallet bare steg med 1 i begge tilfeller. Så det holder ikke med få sexpartnere for deg altså, man må også ha BESTEMT TYPE TIDLIGERE FORHOLD. Hvor detaljert spør du damer du møter om alle eksene deres? Du vet at det ikke er vanlig å grave slik? Anonymkode: fdb03...f3a 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 25. august 2022 #33 Del Skrevet 25. august 2022 For meg har det i utgangspunktet ikke noe å si. Jeg har erfart at kvinner med mange partnere er gode på sex. Det er for meg en fordel. Jeg har selv ligget med "endel" og det er jo bare masse trening jeg tar med meg mot den nye partneren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #34 Del Skrevet 25. august 2022 ClausSaus skrev (15 timer siden): Feil. For det første er det ikke vanskelig å finne ut hvor landet ligger hvis du bare kan lese kroppsspråk. Og for det andre velger folk selv hvilke kriterier man har for at en potensiell partner skal være aktuell. 0 av 2 der, altså. Det tror dere. Jeg har møtt flere slike som deg, som mente at de kunne "lese" på kroppsspråket hvor mange en dame har ligget med. Mange tok meg for å være player og "ligge rundt"-jente, bare fordi jeg var jovial, likte å kle meg i hæler og korte skjørt, og var flink til å sminke meg. Realiteten var at jeg hadde NULL. Nå som jeg er mer voksen og "slækk" på sminken og klesstilen, tror folk at jeg har vært en skikkelig nerdete, grå mus hele livet, med veldig få partnere. Jeg har hatt femten. Så det du tror at du ser, stemmer ikke bestandig. Anonymkode: fdb03...f3a 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 25. august 2022 #35 Del Skrevet 25. august 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense? Anonymkode: e24a8...945 Er det virkelig noen som spør om det? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 25. august 2022 #36 Del Skrevet 25. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Så det holder ikke med få sexpartnere for deg altså, man må også ha BESTEMT TYPE TIDLIGERE FORHOLD. Hvor detaljert spør du damer du møter om alle eksene deres? Du vet at det ikke er vanlig å grave slik? Anonymkode: fdb03...f3a Jeg syns det er en turnoff når kvinner har en luddrete fortid hvis jeg dater henne med et forhold i sikte. Så hvis hun har en historikk med å ha et så casual forhold til sex at hun kan ha det uten noen følelser involvert, så er jeg mindre interessert i å være i et forpliktet forhold med henne. Selvsagt mye værre om den casual sexen er med 30 ulike menn hun har truffet på byen, men jeg syns fortsatt at det er et rødt flagg om hun har hatt mye casual sex selv om det var med bare en mann. Ikke i nærheten av like ille, men det er ikke positivt akkurat at hun har så lite igjen av pairbonding mekanismen at hun kan ha sex med den samme mannen i årevis uten at det er noe mer enn fysisk tilfredsstillelse. Det sier noe om hvordan hun er som person og hva slags verdier hun har. Pleier ikke å stille mange detaljerte spørsmål, men det kommer litt an på hva slags vibe jeg får av henne. Hvis man spør sånn "i forbifarten" og later som om man syns det er helt normalt og ok så avslører folk ofte overraskende mye. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus51 Skrevet 25. august 2022 #37 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg har selv hatt 50-60 partnere, og ville vel synes det var rart om hun hadde hatt flere enn det. Over 50 er egentlig altfor mange. hun jeg bor med har hatt knapt 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #38 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg vil ikke vite hvor mange hun har vært med. Så det spiller egentlig ingen rolle om det hun er jomfru eller har vært eskorte. Jeg vil ikke vite. Anonymkode: 941ac...104 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #39 Del Skrevet 25. august 2022 Aldri spurt om engang. Alder har uansett en del å si. Men, hadde nok reagert litt om det hadde vært mye høyrisiko atferd. Ikke prevensjon etc. Greit å tenke litt… Anonymkode: fc9a1...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #40 Del Skrevet 25. august 2022 Kipling skrev (1 time siden): Jeg syns det er en turnoff når kvinner har en luddrete fortid hvis jeg dater henne med et forhold i sikte. Så hvis hun har en historikk med å ha et så casual forhold til sex at hun kan ha det uten noen følelser involvert, så er jeg mindre interessert i å være i et forpliktet forhold med henne. Selvsagt mye værre om den casual sexen er med 30 ulike menn hun har truffet på byen, men jeg syns fortsatt at det er et rødt flagg om hun har hatt mye casual sex selv om det var med bare en mann. Ikke i nærheten av like ille, men det er ikke positivt akkurat at hun har så lite igjen av pairbonding mekanismen at hun kan ha sex med den samme mannen i årevis uten at det er noe mer enn fysisk tilfredsstillelse. Det sier noe om hvordan hun er som person og hva slags verdier hun har. Pleier ikke å stille mange detaljerte spørsmål, men det kommer litt an på hva slags vibe jeg får av henne. Hvis man spør sånn "i forbifarten" og later som om man syns det er helt normalt og ok så avslører folk ofte overraskende mye. Så du lyver altså til kvinnene, men forventer et ærlig svar? Hadde en mann spilt slike spill med meg, ville det ha vært en gedigen dealbreaker, og jeg hadde sett på mannen som en taper. Man har for øvrig ikke et "ludrete" fortid ved å ha sex med EN mann, selv om man ikke definerer forholdet som samboerskap eller ekteskap. Anonymkode: fdb03...f3a 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå