Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er rart at menn velger å forbli i ekteskap med jomfruer og få barn med dem. Altså alle damene her sier at menn vil ha en som er erfaren. Hvorfor velger da menn å bli med jomfruelige kvinner så lenge? Er det noen som kan forklare meg dette?

Anonymkode: 0d43a...636

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det er rart at menn velger å forbli i ekteskap med jomfruer og få barn med dem. Altså alle damene her sier at menn vil ha en som er erfaren. Hvorfor velger da menn å bli med jomfruelige kvinner så lenge? Er det noen som kan forklare meg dette?

Jeg visste ærlig talt ikke at menn "velger å forbli i ekteskap med jomfruer og få barn med dem". Har faktisk aldri hørt en mann, verken venn, date eller familie, si at de leter etter en jomfru eller helst ville hatt det. Jeg tror heller ikke at menn foretrekker kvinner som har hatt veldig mange partnere, det går vel en individuell grense for alle der, hva vi synes er for mange, og det gjelder nok begge kjønn. Jeg er kvinne og jeg ville ikke synes det var stas med en mann som hadde hatt 700 sexpartnere, det er ingen høydare for meg. Samtidig så er det ikke styrende for meg, det er andre faktorer som spiller inn og som tross alt er viktigere for et godt samliv.

Anonymkode: 32ae6...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det velger de nå slettes ikke? For kvinner er det null problem å finne noen å få barn med, så det er ikke rare komplimentet. Menn går uansett ikke så ofte, de bedrar heller konene (og legitimerer det med..feil ved konene). Antar komforten ved kone er så pass høy.

Anonymkode: 8ab04...9a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg visste ærlig talt ikke at menn "velger å forbli i ekteskap med jomfruer og få barn med dem". Har faktisk aldri hørt en mann, verken venn, date eller familie, si at de leter etter en jomfru eller helst ville hatt det. Jeg tror heller ikke at menn foretrekker kvinner som har hatt veldig mange partnere, det går vel en individuell grense for alle der, hva vi synes er for mange, og det gjelder nok begge kjønn. Jeg er kvinne og jeg ville ikke synes det var stas med en mann som hadde hatt 700 sexpartnere, det er ingen høydare for meg. Samtidig så er det ikke styrende for meg, det er andre faktorer som spiller inn og som tross alt er viktigere for et godt samliv.

Anekdotisk bevis

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Det velger de nå slettes ikke? For kvinner er det null problem å finne noen å få barn med, så det er ikke rare komplimentet. Menn går uansett ikke så ofte, de bedrar heller konene (og legitimerer det med..feil ved konene). Antar komforten ved kone er så pass høy.

Har du fulgt med på trådene i kvinneguiden og i media? Hvilken verden lever du i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Anekdotisk bevis

Har du fulgt med på trådene i kvinneguiden og i media? Hvilken verden lever du i? 

Har nå virkelig ikke sett noe til det? Disse mennene som blir hos jomfrukonene sine? Synes tvert om det kan se ut som de langvarige og lykkelige ekteskapene gjerne er mellom en mann og en kvinne som gjerne har et barn eller to fra før? Mulig ekteskapet fra mannens side er vellykka hvis aldersforskjellen er stor nok til at hun blir fastboende sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en superdeilig mannemannen og med tanke på hvor deilig jeg som mann er BLUNK BLUNK så ser jeg ingen grunn til at kvinner skal holde seg unna disse godsakene! Vi menn er for godt til å være sant. Herlighet, et under at damer klarer å styre seg, for å være helt ærlig. Synes vi skal berømme kvinner for at de ikke har hatt 5000 partnere. Det hadde de nemlig hatt om de var like løsaktige som oss menn som svinser med kuken hit og dit, sender kukbilder til alle verdens kvinner i håp om å få et lite napp. Landegrenser og etnisitet spiller ingen rolle, vi drar dit kvinnen er. Bare se på meg, har forvillet meg inn på kvinneguiden - av alle steder … 🥰

peace’n luv 2 everybody 

Anonymkode: 79666...e3a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en superdeilig mannemannen og med tanke på hvor deilig jeg som mann er BLUNK BLUNK så ser jeg ingen grunn til at kvinner skal holde seg unna disse godsakene! Vi menn er for godt til å være sant. Herlighet, et under at damer klarer å styre seg, for å være helt ærlig. Synes vi skal berømme kvinner for at de ikke har hatt 5000 partnere. Det hadde de nemlig hatt om de var like løsaktige som oss menn som svinser med kuken hit og dit, sender kukbilder til alle verdens kvinner i håp om å få et lite napp. Landegrenser og etnisitet spiller ingen rolle, vi drar dit kvinnen er. Bare se på meg, har forvillet meg inn på kvinneguiden - av alle steder … 🥰

peace’n luv 2 everybody 

Og gjeldssanering, uføretrygd eller tungspsykiatri spiller INGEN rolle, jeg gleder hvilken som helst kvinne i hvilken som helst situasjon🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og gjeldssanering, uføretrygd eller tungspsykiatri spiller INGEN rolle, jeg gleder hvilken som helst kvinne i hvilken som helst situasjon🥰

Spesielt, men hvis du liker det så. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

oss menn som svinser med kuken hit og dit, sender kukbilder til alle verdens kvinner i håp om å få et lite napp.

Du må slutte å sende bilder av penisen din til fremmede kvinner. Det er seksuell trakassering og ulovlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (11 minutter siden):

Du må slutte å sende bilder av penisen din til fremmede kvinner. Det er seksuell trakassering og ulovlig. 

!!! NEVEEEERRRR - kvinner er innerst inne veldig takknemlig for kukebilder og de tør bare ikke å innrømme det.... !!! De leker fisefine!!! Men jeg vet jo selvfølgelig at de har lyst på meg, jeg har jo lyst på meg liksom!!!! Da må jo damer ha lyst på meg og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anekdotisk bevis

Anektdotisk bevis? Var ikke ment som noe bevis. Bare et innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

!!! NEVEEEERRRR - kvinner er innerst inne veldig takknemlig for kukebilder og de tør bare ikke å innrømme det.... !!! De leker fisefine!!! Men jeg vet jo selvfølgelig at de har lyst på meg, jeg har jo lyst på meg liksom!!!! Da må jo damer ha lyst på meg og....

🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Less'is'more
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Sovet med 700 menn? ..da har hun et godt sovehjerte😅

🤭🤭🤭hun er god i sengen, hun kan sooove i timesvis😬😂

Endret av Less'is'more
Justering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Less'is'more skrev (9 timer siden):

🤭🤭🤭hun er god i sengen, hun kan sooove i timesvis😬😂

Haha, jo men sex er jo såå søvndyssende😅 God morgen forresten.. har du sovet godt?🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Less'is'more
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Haha, jo men sex er jo såå søvndyssende😅 God morgen forresten.. har du sovet godt?🤭

God morgen😚💫 -tusen takk for omtanken, har muligens hatt litt tankespinn i det siste🤭🙈 -har du sovet godt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Less'is'more skrev (3 timer siden):

God morgen😚💫 -tusen takk for omtanken, har muligens hatt litt tankespinn i det siste🤭🙈 -har du sovet godt? 

Jo takk, jeg sover vanligvis veldig godt.. og de gangene jeg ikke får sove, bruker jeg kroppens medisinskap og finner frem litt dopamin og endorfiner.. da sovner jeg lykkelig og med en deilig følelse🙈

Jeg er veldig flink på tankespinn og hjelper deg gjerne😘 og jeg tror hun med sine 700, har mere tankespinn enn deg😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at jeg ikke tiltrekkes folk om jeg vet de har hatt mange partnere 🤷🏼‍♀️

Bryr meg i utgangspunktet ikke. Er ikke et bevisst valg. Jeg blir bare ikke tiltrukket og ser ikke på dem som aktuelle for en seksuell relasjon.

Anonymkode: b7d2c...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.24):

Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. 

Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense?

Anonymkode: e24a8...945

Under 10 er å foretrekke.
10 - 15 partnere er OK. 
15 - 20 partnere er et uromoment. 
20 + partnere er en NO DEAL fra meg. 

Nærmiljøet har også noe å si. Bor man på en liten, intim plass der alle kjenner alle, så har det noe å si for antallet. Det er uaktuelt å ta inn en kvinne i livet som har en eks-partner uansett hvor jeg går. Så på slike plasser reduseres listen min noen hakk. 

Anonymkode: 0e03f...8c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker (som mann) at uansett kjønn går det en grense et eller annet sted mellom "konstruktiv utforskink av sex og forhold" og "selvdestruktiv atferd". Klart det går fort i svingene i perioder, og så har man forhåpentligvis noen lengre forhold her og der. 
Body count er uansett veldig misvisende. 
La oss si du har vært seksuelt aktiv siden du var 16, og nå er 30 - og du har ligget med 25 stykker. Ikke så ille... Men, så viser det seg at du var i to forhold som til sammen varte 12 år. Det vil si at du i løpet av to år pulte 23 stykker. Det høres selvdestruktiv ut for meg! Men det ville ikke vært selvdestrukivt fordelt jevnt på de åra.

Det går andre veien også. Om noen hadde sex for første gang da de var 16, og nå er 30, og kun har pult to-tre selv om de IKKE har vært i lange forhold... Da tenker jeg at noe ikke stemmer. Det er helt legitimt å være aseksuell, men da er jo dette en legning som bør kommuniseres. Om man ikke er aseksuell, bør man ha en sunn mengde sex, enten i forhold eller ellers, men man må passe på seg selv underveis. Man skal være grei med seg selv og ikke bruke sex eller andre mennesker for å cope med issues. 

Anonymkode: 635e4...228

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...