Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

umAxa skrev (1 time siden):

Helt riktig og det var det jeg sa i starten; en vil alltid være èn for mye, om menn var ærlig og åpen om sine meninger og slike meninger har ikke menn råd til å ha, fordi kulturen vi har er den vestlige i en post-feministisk syn på hvordan ting skal være: Man skal ikke nekte kvinners seksuelle fremgang, og det sier seg selv å gå mot strømmen vil gjøre en upopulær. Fra en dating perspektiv er det nok av motbakker for den gjennomsnittlige mann og det hjelper han svært lite å stikke en kjepp i egne hjul med å ha meninger som oppfattes som kontroversielt 🤷‍♂️

Men hvorfor vil dere ha jomfruer, samtidig som dere ønsker å pule rundt selv? 

Anonymkode: fdb03...f3a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umAxa skrev (1 time siden):

Helt riktig og det var det jeg sa i starten; en vil alltid være èn for mye, om menn var ærlig og åpen om sine meninger og slike meninger har ikke menn råd til å ha, fordi kulturen vi har er den vestlige i en post-feministisk syn på hvordan ting skal være: Man skal ikke nekte kvinners seksuelle fremgang, og det sier seg selv å gå mot strømmen vil gjøre en upopulær. Fra en dating perspektiv er det nok av motbakker for den gjennomsnittlige mann og det hjelper han svært lite å stikke en kjepp i egne hjul med å ha meninger som oppfattes som kontroversielt 🤷‍♂️

Hvorfor snakker du om alle menn og oppfordrer til å ikke ta det de faktisk sier på alvor? Det kan jo faktisk hende at en mann liker å møte en dame som er god i senga og aksepterer den betydning erfaringen har for en slik egenskap. Ærlig talt. Nå må dere snart lære dere å snakke for dere selv. Dette er en mannegreie, å snakke for hele sitt kjønn.

Anonymkode: 1edad...d1c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (På 24.8.2022 den 18.59):

Men snittet for kvinner har ihvertfall frem til omtrent våre dager lagt på rundt 7 seksualpartnere i løpet av livet.

Jøss, hvor kommer dette tallet fra? Link?

Anonymkode: 71d37...eab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (På 29.8.2022 den 16.48):

Feil. Det holder å f.eks bare droppe et utsagn på riktig tidspunkt om hvor ekkelt er å ligge rundt, og så følge nøye med på om hun begynner å blunke hyppigere, svelge oftere, bryter øyenkontakten, blir stivere i blikket, tar seg til ansiktet, plasserer armene foran overkroppen, vender føttene bort fra deg, osv.

Rett og slett telle antall tegn på plutselig ubehag.

Blir antallet vesentlig har du svaret ditt.

Jeg hadde reagert negativt på et slikt utsagn selv om jeg ikke har lagt rundt. 

Anonymkode: df6ad...33d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (3 timer siden):

Det er bare så hinsides på trynet å ha ulike regler for menn og kvinner, og den liberale og likestilte linja vant heldigvis da temaet for alvor var oppe til debatt i Norge rundt 1890. Takk og lov! Skjønner forøvrig ikke at det kan være så vrient for en mann å finne en noen å pule på med mindre dere ser ut som trippeltroll og oppførerer dere bare helt uspiselig? Dere hevder jo sjøl at dere ikke er så nøye når det bare kommer til sex, og det har jeg forsåvidt selv observert sånn fra sidelinja.

Bare tull og henger ikke på greip det dere sier, og dere skal selvfølgelig ikke kontrollere kvinners liv med æreskodekser fra 1860.

Anonymkode: 8ab04...9a9

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.29):

Altså, for å si det sånn, så har jeg aldri vært helt ærlig på antall når jeg en sjelden gang har blitt spurt. Det er jo ingen som kan finne bevis for noe der uansett.  Jeg er dame da, som du sikkert skjønner 😄 ellers tror jeg at det ikke er et tema ofte. Jeg bryr meg ikke om min mann har hatt 1000 damer før meg, så lenge han er trofast mot meg.

Anonymkode: fdbf2...57a

Har litt vanskelig for å tro på dette. De fleste personer hadde blitt kvalm av tanken på om en partner hadde ligget med 1000 personer. Det sier litt om kast og bruk mentaliteten til personen. Hadde aldri villet hatt en partner som har ligget mye rundt. Det kommer nederst på listen min.

Anonymkode: 695e1...4dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare tull og henger ikke på greip det dere sier, og dere skal selvfølgelig ikke kontrollere kvinners liv med æreskodekser fra 1860.

Nå stilte TS menn et spørsmål om menns preferanser og har fått et svar. Da virker det rart å dukke opp i en slik tråd å klage på at TS får svar på det hun lurer på, for så å legge ut om noe ingen har spurt om.
Opprett heller en egen tråd om du skal lufte frustrasjon over at også menn har preferanser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (27 minutter siden):

Nå stilte TS menn et spørsmål om menns preferanser og har fått et svar. Da virker det rart å dukke opp i en slik tråd å klage på at TS får svar på det hun lurer på, for så å legge ut om noe ingen har spurt om.
Opprett heller en egen tråd om du skal lufte frustrasjon over at også menn har preferanser. 

Menn har delt sine preferanser, det er flere svar. De har vært sprikende. Ts har ikke fått et enstemmig svar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn har delt sine preferanser, det er flere svar. De har vært sprikende. Ts har ikke fått et enstemmig svar.

Selvfølgelig ikke, men det er et svar vedkommende virker å henge seg særlig opp i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (9 timer siden):

Dette er altså ikke "preferanser", men krav. Stor forskjell på disse to tingene. Preferanser kan for eksempel være utseende, personlighet, politisk syn, religion/ikke religion, livsstil og så videre. Sexlivet til damer dere ikke kjenner er privat anliggende som dere ikke har noe med. Det hadde tatt seg ut hvis damer begynte å forvente at mennene er jomfruer. Dere hadde ledd slike damer i ansiktet og fortsatt å pule rundt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig ikke, men det er et svar vedkommende virker å henge seg særlig opp i. 

Nei, det er heller svar til din påstand om at "MENN har preferanser". Det blir mer riktig å si at NOEN menn har slike preferanser, men enkelte av dere synes å snakke for alle mannfolk i hele verden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over ti synes jeg blir for mye. Kanskje over fem også egentlig.

Anonymkode: bb4b5...27b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er bare så hinsides på trynet å ha ulike regler for menn og kvinner, og den liberale og likestilte linja vant heldigvis da temaet for alvor var oppe til debatt i Norge rundt 1890. Takk og lov! Skjønner forøvrig ikke at det kan være så vrient for en mann å finne en noen å pule på med mindre dere ser ut som trippeltroll og oppførerer dere bare helt uspiselig? Dere hevder jo sjøl at dere ikke er så nøye når det bare kommer til sex, og det har jeg forsåvidt selv observert sånn fra sidelinja.

Det som slår meg, er at de fleste som stiller slike krav her på forumet, er single. Jeg gjetter at de har kun teoretisk kunnskap om omgang med damer, forhold og så videre. Og i deres hode fremstår dette og dette som riktig. Det blir som å lære seg svømmeteknikker på land og tro at de også fungerer i vann.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Over ti synes jeg blir for mye. Kanskje over fem også egentlig.

Hvor mange har du hatt selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mange har du hatt selv?

jeg har hatt 14 sexpartnere. Og forstår at noen synes det er for mange.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette er altså ikke "preferanser", men krav. Stor forskjell på disse to tingene. Preferanser kan for eksempel være utseende, personlighet, politisk syn, religion/ikke religion, livsstil og så videre. Sexlivet til damer dere ikke kjenner er privat anliggende som dere ikke har noe med. Det hadde tatt seg ut hvis damer begynte å forvente at mennene er jomfruer. Dere hadde ledd slike damer i ansiktet og fortsatt å pule rundt.

Det er nok stort sett preferanser og tross alt noe TS etterspør tilbakemelding på. Litt rart å reagere sånn på at TS da får svar.

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, det er heller svar til din påstand om at "MENN har preferanser". Det blir mer riktig å si at NOEN menn har slike preferanser, men enkelte av dere synes å snakke for alle mannfolk i hele verden. 

Du ser kanskje selv at de to påstandene ikke er gjensidig utelukkende? At menn har preferanser medfører ikke at alle har de samme preferansene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det som slår meg, er at de fleste som stiller slike krav her på forumet, er single. Jeg gjetter at de har kun teoretisk kunnskap om omgang med damer, forhold og så videre. Og i deres hode fremstår dette og dette som riktig. Det blir som å lære seg svømmeteknikker på land og tro at de også fungerer i vann.

Det tror jeg også, de er liksom ekte inceler. Minner om tilstanden i Norge før 1880, menn som lå med prostituerte i hytt og pine, og ville ha en halvparten så gammel jomfru når de skulle gifte seg. Forskjellen var jo at damer på den tida ikke hadde penger, så de ble nærmest solgt.

Forkastelig incelsynspunkt, skikkelige tapere. Ironisk nok ville ingen normale damer rørt en fyr med sånne synspunkter i virkelighetens verden, så er er vel henvist til visdomsord fra mannsfæren.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

jeg har hatt 14 sexpartnere. Og forstår at noen synes det er for mange.

Og samtidig forventer du at partneren du finner helst har under 5. Hvorfor skal en person med veldig få partnere ha interesse i deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det tror jeg også, de er liksom ekte inceler. Minner om tilstanden i Norge før 1880, menn som lå med prostituerte i hytt og pine, og ville ha en halvparten så gammel jomfru når de skulle gifte seg. Forskjellen var jo at damer på den tida ikke hadde penger, så de ble nærmest solgt.

Forkastelig incelsynspunkt, skikkelige tapere. Ironisk nok ville ingen normale damer rørt en fyr med sånne synspunkter i virkelighetens verden, så er er vel henvist til visdomsord fra mannsfæren.

Ikke nødvendigvis incels, overhodet ikke. Kanskje heller de som ikke ønsker varige relasjoner, prioriterer festing/karriere/alenetid nå som de enda kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke nødvendigvis incels, overhodet ikke. Kanskje heller de som ikke ønsker varige relasjoner, prioriterer festing/karriere/alenetid nå som de enda kan. 

Men hvorfor syter de da over at damer gjør det på samme måten, prioriterer festing og tjo og hei? Hva trenger de liksom disse jomfruene til? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...