Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra. Fint at dere har det godt. Men hvis du er så fornøyd, hvorfor misnøye med at andre kvinner ikke følger denne oppskriften?

Anonymkode: 1edad...d1c

Hva får deg til å tro at jeg bryr meg filla om hvilken oppskrift kvinner jeg ikke er interessert i følger?

Les spørsmålet vi diskuterer en gang til…

Og ja – jeg har lov til å ha mine preferanser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Hva får deg til å tro at jeg bryr meg filla om hvilken oppskrift kvinner jeg ikke er interessert i følger?

Les spørsmålet vi diskuterer en gang til…

Og ja – jeg har lov til å ha mine preferanser.

Det er ingen som har forbudt deg noe som helst. Slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (23 minutter siden):

Helt greit det.

Men jeg ønsker ikke å dele livet med en slik dame.

Kan det virkelig være så komplisert?

Har jeg bragt på banen et av universets store mysterier her? At også menn kan ha enkelte krav til kurven de skal legge alle eggene sine i?

Hadde du levd i sølibat i fem år for å la være å ha sex utenfor forhold? 

Anonymkode: fdb03...f3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 22.01):

Kvinnfolk som ligger rundt har ofte blitt preget av det og tatt andre livsvalg som gjør det lettere for menn å se at de er luddere.

Anonymkode: dfa4c...2ed

Hva mener du med «ludder» i denne sammenhengen? Det betyr jo egentlig en prostituert. Eller tenker du på kvinner som har sex ofte? Da er det vel de som er i faste forhold, som gjerne har sex mange ganger i UKA! 

Kan umulig være henne som har sex en gang annet hvert år du mener? Hun har riktignok hatt sex med et tosifret antall sånn rundt førtiårsdagen da…

Anonymkode: f72cc...31f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ingen som har forbudt deg noe som helst. Slapp av.

Jeg er helt avslappet. Det er ikke jeg som utgjør koret av protester på at jeg ikke ville hatt en dame som halve bygda har fått tømme seg i… 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du levd i sølibat i fem år for å la være å ha sex utenfor forhold? 

Hvorfor skulle jeg leve i sølibat? Hvorfor skulle jeg ikke ha sex med hun jeg er sammen med i de 5 årene?

Åja, du trodde jeg skulle være singel…? 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med «ludder» i denne sammenhengen? Det betyr jo egentlig en prostituert. Eller tenker du på kvinner som har sex ofte? Da er det vel de som er i faste forhold, som gjerne har sex mange ganger i UKA! 

Kan umulig være henne som har sex en gang annet hvert år du mener? Hun har riktignok hatt sex med et tosifret antall sånn rundt førtiårsdagen da…

Bare tosifret? Da har hun litt å ta igjen... 😂

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/reality-tv-star-slept-700-27846351

Anonymkode: ff285...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er så søtt hvordan enkelte menn forventer at dama skal klare seg uten sex i årevis og ha det fint, for så å bli et vilt dyr i senga og ha lyst hver dag når hun blir sammen med den rette. Sexlyst er ikke en bryter det går an å skru av og på. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (43 minutter siden):

Kan det virkelig være vanskelig å krølle hjernen sin rundt det enkle faktum at vi vil ha en dame som synes at sex hører hjemme i et forhold med en mann som betyr noe for henne…?

Det trodde jeg egentlig ikke at det var. Men kanskje det krever en smule intellekt, eller noe sånt?

Man kan jo synes at sex hører hjemme i forhold alt man orker, men det kan også bety at man aldri får oppleve å ha sex. 

Mange har sex med en mann som betyr mye for dem, og som tilsynelatende bryr seg om dem, men så er det bare spill. Hørt om players? De spiller skuespill for å få dama på kroken, hun tror hun er midt i en virvelvind av en romanse, og så blir hun ghostet…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle jeg leve i sølibat? Hvorfor skulle jeg ikke ha sex med hun jeg er sammen med i de 5 årene?

Åja, du trodde jeg skulle være singel…? 😏

Du er jo singel. For øvrig var det et hypotetisk spørsmål. Hvis du ikke hadde funnet den rette i løpet av fem år, ville du ha avstått fra tilfeldig sex?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så søtt hvordan enkelte menn forventer at dama skal klare seg uten sex i årevis og ha det fint, for så å bli et vilt dyr i senga og ha lyst hver dag når hun blir sammen med den rette. Sexlyst er ikke en bryter det går an å skru av og på. 

Haha, ja, men heldigvis er det jo bare idioter som tror dette, og dem vil vi vel ikke ha uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo synes at sex hører hjemme i forhold alt man orker, men det kan også bety at man aldri får oppleve å ha sex. 

Mange har sex med en mann som betyr mye for dem, og som tilsynelatende bryr seg om dem, men så er det bare spill. Hørt om players? De spiller skuespill for å få dama på kroken, hun tror hun er midt i en virvelvind av en romanse, og så blir hun ghostet…

Nettopp. Disse mennene bruker damer og lyver for dem, for så å kritisere damer for at de har hatt sex med noen som viste seg å ikke ønske forhold. Rart det der 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil ha en erfaren jomfru.

Anonymkode: ff285...5e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.29):

Altså, for å si det sånn, så har jeg aldri vært helt ærlig på antall når jeg en sjelden gang har blitt spurt. Det er jo ingen som kan finne bevis for noe der uansett.  Jeg er dame da, som du sikkert skjønner 😄 ellers tror jeg at det ikke er et tema ofte. Jeg bryr meg ikke om min mann har hatt 1000 damer før meg, så lenge han er trofast mot meg.

Anonymkode: fdbf2...57a

Du har jo helt rett, ingen kan vite hvor mange partnere noen har hatt. De fleste lyger på dette her uansett. Det viktigste er her og nå, hva er du som person akkurat i dag. Begynne å legge ut om det er 2 eller 20 er jo helt meningsløst egentlig. De aller fleste er ikke ærlige på akkurat dette. For meg er minst mulig det rette svaret ovenfor en partner, men jeg har jo ingen garanti for at det er rett. Selv snakker jeg aldri om dette i min fortid. Jeg har veldig få, men en partner kan aldri vite om jeg bløffer eller ikke. Det hun ser i dag er det hun får, ikke det som skjedde for 20 år siden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (7 minutter siden):

Jeg er helt avslappet. Det er ikke jeg som utgjør koret av protester på at jeg ikke ville hatt en dame som halve bygda har fått tømme seg i… 😏

Trodde du sa du var smart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

… igjen… og igjen… og igjen… og igjen…

10 ganger… 20 ganger… 30 ganger…

😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (37 minutter siden):

Helt greit det.

Men jeg ønsker ikke å dele livet med en slik dame.

Kan det virkelig være så komplisert?

Har jeg bragt på banen et av universets store mysterier her? At også menn kan ha enkelte krav til kurven de skal legge alle eggene sine i?

Det er damene som har egg, ikke du.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er damene som har egg, ikke du.

Jah… og du er ikke den skarpeste kniven i skuffen, siden du jo ikke er en kniv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (15 minutter siden):

Vi er vel en del kvinner som ikke vil ha en mann som oppfatter sex som å «tømme seg i» oss 😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...