Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Feil. Det holder å f.eks bare droppe et utsagn på riktig tidspunkt om hvor ekkelt er å ligge rundt, og så følge nøye med på om hun begynner å blunke hyppigere, svelge oftere, bryter øyenkontakten, blir stivere i blikket, tar seg til ansiktet, plasserer armene foran overkroppen, vender føttene bort fra deg, osv.

Rett og slett telle antall tegn på plutselig ubehag.

Blir antallet vesentlig har du svaret ditt.

Så de som har blitt veldig fornuftige i voksenlivet vil ifølge deg rødme for noe de gjorde for 20 år siden? 

Anonymkode: fdb03...f3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ClausSaus skrev (40 minutter siden):

Feil. Det holder å f.eks bare droppe et utsagn på riktig tidspunkt om hvor ekkelt er å ligge rundt, og så følge nøye med på om hun begynner å blunke hyppigere, svelge oftere, bryter øyenkontakten, blir stivere i blikket, tar seg til ansiktet, plasserer armene foran overkroppen, vender føttene bort fra deg, osv.

Rett og slett telle antall tegn på plutselig ubehag.

Blir antallet vesentlig har du svaret ditt.

Jeg har ikke ligget med mange men det utsagnet ditt hadde gjort meg kvalm. Ville ikke ha datet en sånn fyr. 
Så mulig jeg hadde flakket med blikket for å finne nærmeste utgang. 

Anonymkode: 2fea6...13c

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så i stedet for å bli kjent med dama, driver mannen spill på spill på spill for å avsløre hennes antall. Som det eneste viktige i livet. Akkurat. 

"Det eneste viktige i livet", der altså…

Men jo, det betyr noe – spesielt om hun lyver til meg.

Tror forøvrig kanskje at hvis litt flere kvinner hadde gjort jobben litt grundigere i forkant, så ville litt færre historier handlet om ham som «viste seg å være en drittsekk etter at vi fikk barn»… 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så de som har blitt veldig fornuftige i voksenlivet vil ifølge deg rødme for noe de gjorde for 20 år siden? 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har ikke ligget med mange men det utsagnet ditt hadde gjort meg kvalm. Ville ikke ha datet en sånn fyr. 
Så mulig jeg hadde flakket med blikket for å finne nærmeste utgang. 

Anonymkode: 2fea6...13c

Vel… i så fall ingen skade skjedd? 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg kvinne og har skrevet i tråden tidligere, men vil bare tilføye at det for meg ville vært mer urovekkende med en partner som har hatt 15 kjærester enn 15 sexpartnere og et langvarig forhold. Å ha ONS og ff som singel sier ikke noe om hvordan en person er i forhold, men hvordan de er som singel. Og sex som singel må mange av oss ha. Og dere vil ha en dame med høy sexlyst og, men bare så lenge hun er i sølibat og seksuelt frustrert mens hun venter på den rette 😄

Anonymkode: ff324...072

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå er jeg kvinne og har skrevet i tråden tidligere, men vil bare tilføye at det for meg ville vært mer urovekkende med en partner som har hatt 15 kjærester enn 15 sexpartnere og et langvarig forhold. Å ha ONS og ff som singel sier ikke noe om hvordan en person er i forhold, men hvordan de er som singel. Og sex som singel må mange av oss ha. Og dere vil ha en dame med høy sexlyst og, men bare så lenge hun er i sølibat og seksuelt frustrert mens hun venter på den rette 😄

Kan det virkelig være vanskelig å krølle hjernen sin rundt det enkle faktum at vi vil ha en dame som synes at sex hører hjemme i et forhold med en mann som betyr noe for henne…?

Det trodde jeg egentlig ikke at det var. Men kanskje det krever en smule intellekt, eller noe sånt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (23 minutter siden):

"Det eneste viktige i livet", der altså…

Men jo, det betyr noe – spesielt om hun lyver til meg.

Tror forøvrig kanskje at hvis litt flere kvinner hadde gjort jobben litt grundigere i forkant, så ville litt færre historier handlet om ham som «viste seg å være en drittsekk etter at vi fikk barn»… 😏

Jeg lyver sjelden til folk, men jeg lyver hvis de stiller spørsmål om personlige anliggender som ikke vedrører dem. Jeg gjør det uten dårlig samvittighet, fordi jeg mener DE starter hele seansen med å krysse over mine personlige grenser. Ingen har noe med hvor mange jeg har ligget med. Om jeg sier at "de vil jeg ikke svare på", så blir jo det også galt og tolkes da dithen som at jeg har hatt så mange sexpartnere at jeg ikke engang kan si det. Men jeg ville synes det var idioti å få dette spørsmålet og skulle stotre frem svaret, uansett om det bare var 3 personer. Man skal ikke trenge å stå til rette for det. Som en sa over her, det er mange som har hatt en vill periode tidlig i livet og som har lært av det og er en helt annen person som voksen.

Jeg mener at jeg selv er en god nok menneskekjenner til at jeg kan danne meg et inntrykk av en mann og mannens interesse og engasjement i meg, uten å måtte spørre han direkte hvor mange sexpartnere han har hatt. Det synes jeg er så frekt og invaderende at jeg aldri ville fått meg til det, og jeg ville følt meg som en crazy bitch hvis jeg spurte enn mann om det. Men jeg bryr meg heller ikke da. Er mye viktigere hvordan han behandler meg og kjemien oss imellom. Heldigvis.

Anonymkode: 32ae6...a9e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lyver sjelden til folk, men jeg lyver hvis de stiller spørsmål om personlige anliggender som ikke vedrører dem. Jeg gjør det uten dårlig samvittighet, fordi jeg mener DE starter hele seansen med å krysse over mine personlige grenser. Ingen har noe med hvor mange jeg har ligget med. Om jeg sier at "de vil jeg ikke svare på", så blir jo det også galt og tolkes da dithen som at jeg har hatt så mange sexpartnere at jeg ikke engang kan si det. Men jeg ville synes det var idioti å få dette spørsmålet og skulle stotre frem svaret, uansett om det bare var 3 personer. Man skal ikke trenge å stå til rette for det. Som en sa over her, det er mange som har hatt en vill periode tidlig i livet og som har lært av det og er en helt annen person som voksen.

Jeg mener at jeg selv er en god nok menneskekjenner til at jeg kan danne meg et inntrykk av en mann og mannens interesse og engasjement i meg, uten å måtte spørre han direkte hvor mange sexpartnere han har hatt. Det synes jeg er så frekt og invaderende at jeg aldri ville fått meg til det, og jeg ville følt meg som en crazy bitch hvis jeg spurte enn mann om det. Men jeg bryr meg heller ikke da. Er mye viktigere hvordan han behandler meg og kjemien oss imellom. Heldigvis.

Anonymkode: 32ae6...a9e

Det var jo en fin holdning til ærlighet ovenfor den du potensielt skal dele livet med…

Ta med deg den holdningen inn i et forhold med noen andre enn meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 timer siden):

Nei… men dere skjønner jo ikke hva det er snakk om.

Hvis en mann er smart (og sosialt intelligent) sørger han nøye for å observere dama han har møtt. Få med seg alt, og ta mentale notater, på leting etter trekk som motsier hverandre.

Over tid snakker vi om dusinvis av ting, små og store. I tillegg kan man etterhvert fremprovosere reaksjoner bevisst, og se nøye på hvordan hun reagerer og hvordan dette passer med slik hun har fremstilt seg.

Alle klarer å juge, men ingen klarer å leve fullt opp til løgnene i alle sammenhenger. Adferdsanalyse avslører lett løgn over tid.

Og ja: Damer lyver. Mye. Det er derfor slikt er nødvendig.

Jeeezøøøøs.

Anonymkode: 1edad...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ClausSaus said:

Kan det virkelig være vanskelig å krølle hjernen sin rundt det enkle faktum at vi vil ha en dame som synes at sex hører hjemme i et forhold med en mann som betyr noe for henne…?

Det trodde jeg egentlig ikke at det var. Men kanskje det krever en smule intellekt, eller noe sånt?

Er det så vanskelig å krølle hjernen rundt at ikke alle kvinner ønsker å være seksuelt frustrert og fortrenge naturlige lyster og behov fordi man er singel og ikke har møtt den rette enda? Hva om man er singel i 5 år og ikke har møtt den rette liksom. Så er det klaging herfra til månen om dama egentlig klarer seg fint uten sex og

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det så vanskelig å krølle hjernen rundt at ikke alle kvinner ønsker å være seksuelt frustrert og fortrenge naturlige lyster og behov fordi man er singel og ikke har møtt den rette enda? Hva om man er singel i 5 år og ikke har møtt den rette liksom. Så er det klaging herfra til månen om dama egentlig klarer seg fint uten sex og

Helt greit det.

Men jeg ønsker ikke å dele livet med en slik dame.

Kan det virkelig være så komplisert?

Har jeg bragt på banen et av universets store mysterier her? At også menn kan ha enkelte krav til kurven de skal legge alle eggene sine i?

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, ClausSaus said:

Helt greit det.

Men jeg ønsker ikke å dele livet med en slik dame.

Har jeg bragt på banen en av universets store mysterier her? At også menn kan ha enkelte krav til kurven de skal legge alle eggene sine i?

Bare sliter med å få det til å gå opp hvordan dere skal ha en dame med høy sexlyst som også fint kan avstå sex i 5 år

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Helt greit det.

Men jeg ønsker ikke å dele livet med en av dem.

nei, men det kan jo være en indikator på at du kanskje bør endre atferd når til og med damer som ikke har ligget med mange sier at det du skriver og gjør når du dater, er noe tilbakestående? Eller vil du ha ei dame som klapper i henda og er med deg på å rante over folk som har sex med flere eller på en annen måte enn det du mener er ok? Med den atferden der så skyver du jo potensielt vekk damer som ikke har ligget med mange, men som ikke er like dømmesyke som deg.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare sliter med å få det til å gå opp hvordan dere skal ha en dame med høy sexlyst som også fint kan avstå sex i 5 år

Stakkars typen hennes i den perioden, i så fall… men da er vi gjerne inne på et annet trekk som heller ikke er særlig attraktivt. 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Stakkars typen hennes i den perioden, i så fall… men da er vi gjerne inne på et annet trekk som heller ikke er særlig attraktivt. 😏

Og selv har du det anstendige sexlivet du krever av din kvinne, formoder jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

nei, men det kan jo være en indikator på at du kanskje bør endre atferd når til og med damer som ikke har ligget med mange sier at det du skriver og gjør når du dater, er noe tilbakestående? Eller vil du ha ei dame som klapper i henda og er med deg på å rante over folk som har sex med flere eller på en annen måte enn det du mener er ok? Med den atferden der så skyver du jo potensielt vekk damer som ikke har ligget med mange, men som ikke er like dømmesyke som deg.

Jeg har ikke hatt problemer med å få meg dame siden langt tilbake i tenårene en gang. Da snakker vi tre tiår inn i fortiden.

Hva en og annen anonym kverulant på KG måtte hevde bryr meg dypt opp en viss plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og selv har du det anstendige sexlivet du krever av din kvinne, formoder jeg?

Helt fornøyd med sexlivet vårt, ja. 🙂

Og i den grad jeg "krever" noe, så er hun helt enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Helt fornøyd med sexlivet vårt, ja. 🙂

Og i den grad jeg "krever" noe, så er hun helt enig.

Så bra. Fint at dere har det godt. Men hvis du er så fornøyd, hvorfor misnøye med at andre kvinner ikke følger denne oppskriften?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...