AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #421 Del Skrevet 7. mars 2023 Ca 10 ved 30 år. Ca. 15 ved 40 år. Yngre enn 30 og eldre enn 40 er uansett ikke aktuelt for meg. Anonymkode: 3a0df...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. mars 2023 #422 Del Skrevet 8. mars 2023 De fleste menn ønsker seg en kvinne som er trofast og som ikke puler andre menn. Altså ikke promiskuøs, det er det ingen menn som ønsker. Og at de liker å ha lite sex, det er drømmedama for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #423 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.24): Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense? Anonymkode: e24a8...945 For det første så er premisset likt for både menn og kvinner. Altså du finner ikke en oppegående mann som påstår at det er ok at han puler 50 stk, mens damer bare kan ha hatt 3 partnere (selv om noen gale damer påstår det er et vanlig fenomen). Det er ikke noe nøyaktig tall, men en normal mann ønsker en normal dame. En dame som har et normalt forhold til sex, intimitet og hvem hun deler sex med. Husker du f.eks. ikke navnet på de du har pult og påstår at "alle" har kjønnsherpes so relax, så vil du bli dumpet. Men du vil selvfølgelig fortsatt kunne finne deg en mann av samme ulla. En som heller ikke husker hva faen de han har pult heter og som også påstår at "alle" har kjønnsherpes. På samme måte som at en normal mann ikke vil bry seg om at du som 17 åring hadde 4 ons hvis du nå som 30 åring det siste tiåret ikke har flydd rundt og pult hver annen tinderdate eller fremmed mann på byen. Men igjen så vil du selvfølgelig kunne finne deg en mann som er av samme ulla, som selv f.eks. akkurat har pult person nr.100 på tinder. Anonymkode: 58dcd...1e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. mars 2023 #424 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg har ikke satt noen grense, men tenker at 20+ begynner å bli mange for de som er i passende alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 9. mars 2023 #425 Del Skrevet 9. mars 2023 jaeols skrev (15 timer siden): De fleste menn ønsker seg en kvinne som er trofast og som ikke puler andre menn. Altså ikke promiskuøs, det er det ingen menn som ønsker. Og at de liker å ha lite sex, det er drømmedama for mange. Same dude.Ingen liker å tro at de er i monogamt forhold, mens partneren har en annen idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #426 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.34): Jeg er interessert i konkrete tall fra så mange forskjellige menn som mulig, jeg er ikke interessert i kvinners meninger for akkurat denne tråden. TS Anonymkode: e24a8...945 Dette er ikke min mening, men eksen lagte ihvertfall et helvete og klikket da jeg røpte at jeg hadde ligget med rundt 25 stk. Det var ikke grunnen til at det ble slutt, men han slet lenge med det. Han mente at en respektabel dame burde ha ligget med godt under 10 stk før rundt 35 årsalderen. Og han mente dette var noe gutta snakket om og og var enige i. Anonymkode: ea931...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #427 Del Skrevet 9. mars 2023 Så få som mulig. Tiltrekningsstyrken er omvendt proporsjonal med antall partnere Anonymkode: db2b5...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #428 Del Skrevet 9. mars 2023 Har selvfølgelig ikke noe konkret svar på det. Noe så teit😂 Aner ikke hvor mange tidligere partnere samboeren min har en gang. Noe så uinteressant 😆 Anonymkode: b7d2c...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 9. mars 2023 #429 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har selvfølgelig ikke noe konkret svar på det. Noe så teit😂 Aner ikke hvor mange tidligere partnere samboeren min har en gang. Noe så uinteressant 😆 Anonymkode: b7d2c...78e En på Gjøvik hadde hatt 1 partner og synes det var for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mars 2023 #430 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 8.09): Jeg har i stor grad det samme ønsket om å finne ei rolig, intelligent og pen jente å bygge noe sammen med. Det har jeg hatt hele tyveårene uten å finne det, mest fordi jentene ikke var interesserte. Har de sex med mann etter mann så fremstår de litt for ukritiske etter min smak. Har sett mange jentevenner velge å date kjekkaser og bli såret gang på gang, mens det for oss gutta er åpenbart at det ville skje. Det får mange jenter til å fremstå svært enkle? Som om det å få en superkjekk type er det viktigste i livene deres. Uansett er faktum at de valgte å ikke date eller ha sex med meg, og valgte heller andre. Jeg velger da heller yngre jenter hvor jeg kan være en form for førstevalg. Da slipper jeg å være den hun velger etter mange år med mislykket jakt på andre menn enn meg selv. Er jo også svært mange i tidlig tjueårene som vil på date hvis jeg først spør de. Anonymkode: b6284...d40 Så det er du som mann vil ha en "rolig, intelligent og PEN(!)" jente, er helt greit, men damene skal ikke kunne ønske seg en kjekk mann? Hvorfor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mars 2023 #431 Del Skrevet 10. mars 2023 ClausSaus skrev (På 5.3.2023 den 8.40): Pump and dump er ikke hevn og bitterhet. Jeg tror ikke du helt forstår hvordan menn fungerer. `Menn som bruker uttrykket "pump og dump" er bitre og mindre intelligente, etter mitt syn. Jeg er for øvrig gift med en kjekk mann, som ikke har drevet på sånn. Nettopp fordi han har verdighet og moral i behold, og fordi han ikke ser på jenter som kjøttstykker. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mars 2023 #432 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 1.55): For det første så er premisset likt for både menn og kvinner. Altså du finner ikke en oppegående mann som påstår at det er ok at han puler 50 stk, mens damer bare kan ha hatt 3 partnere (selv om noen gale damer påstår det er et vanlig fenomen). Det er ikke noe nøyaktig tall, men en normal mann ønsker en normal dame. En dame som har et normalt forhold til sex, intimitet og hvem hun deler sex med. Husker du f.eks. ikke navnet på de du har pult og påstår at "alle" har kjønnsherpes so relax, så vil du bli dumpet. Men du vil selvfølgelig fortsatt kunne finne deg en mann av samme ulla. En som heller ikke husker hva faen de han har pult heter og som også påstår at "alle" har kjønnsherpes. På samme måte som at en normal mann ikke vil bry seg om at du som 17 åring hadde 4 ons hvis du nå som 30 åring det siste tiåret ikke har flydd rundt og pult hver annen tinderdate eller fremmed mann på byen. Men igjen så vil du selvfølgelig kunne finne deg en mann som er av samme ulla, som selv f.eks. akkurat har pult person nr.100 på tinder. Anonymkode: 58dcd...1e7 Eksen min var slik. Han hadde en god del partnere selv, men slet med at jeg hadde fem stykker før ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mars 2023 #433 Del Skrevet 10. mars 2023 jaeols skrev (På 8.3.2023 den 11.10): De fleste menn ønsker seg en kvinne som er trofast og som ikke puler andre menn. Altså ikke promiskuøs, det er det ingen menn som ønsker. Og at de liker å ha lite sex, det er drømmedama for mange. Er det sånn at veldig mange norske menn er aseksuelle? Siden de drømmer om en dame som egentlig ikke liker sex? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mars 2023 #434 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 7.3.2023 den 17.59): Det blir helt feil, hun bør avstå fra sex. Da holder hun seg frisk. Anonymkode: 6d34b...111 Sex er bra for helsa, både for kvinner og menn. Å gå mange år uten sex er usunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 10. mars 2023 #435 Del Skrevet 10. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 7.3.2023 den 20.26): Det er ganske mange menn som bryr seg. Det er lett for en kvinne å si at det er usikkerhet osv. og i mange tilfeller kan det helt sikkert være grunnen. Men det kan også være dårlige erfaringer. Eksempelvis at en har vært utsatt for utroskap. At en promiskuøs, flørtende kvinne har lettere for å ty til andre menn enn en kvinne med mer tradisjonelle verdier er også et argument. Kort oppsummert. Det handler ikke om antallet partnere i seg selv, men potensielle holdninger, verdier (og traumer) som følger med. Når det er sagt så kan jo også inneha disse holdningene. De ønsker jo som oftest ikke en "fuckboy" i en langvarig, seriøs relasjon. Det er en ærlig sak. Anonymkode: 35ea2...758 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Men problemet er ikke menn som selv har hatt svært få og ønsker en partner med svært få. Problemet er de som har hatt seg med halve bygda, og forventer tilnærmet en jomfru. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 10. mars 2023 #436 Del Skrevet 10. mars 2023 ItchyBitchySpider skrev (7 timer siden): Men problemet er ikke menn som selv har hatt svært få og ønsker en partner med svært få. Problemet er de som har hatt seg med halve bygda, og forventer tilnærmet en jomfru. Ååå… la meg forsikre deg om at også vi som har avstått fra å knulle halve bygda blir bombardert med de mest groteske beskyldninger hvis vi i tillegg våger å takke nei til damer som har det. Og det kan ikke være mye under halvparten av min samlede tilstedeværelse her på KG som dokumenterer nettopp dette fenomenet. Mulig at akkurat du ser på det slik, men "problemet" i sin helhet er på ingen måte begrenset til fuckbois som ønsker seg en jomfru. Virkelig på ingen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. mars 2023 #437 Del Skrevet 10. mars 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Ååå… la meg forsikre deg om at også vi som har avstått fra å knulle halve bygda blir bombardert med de mest groteske beskyldninger hvis vi i tillegg våger å takke nei til damer som har det. Og det kan ikke være mye under halvparten av min samlede tilstedeværelse her på KG som dokumenterer nettopp dette fenomenet. Mulig at akkurat du ser på det slik, men "problemet" i sin helhet er på ingen måte begrenset til fuckbois som ønsker seg en jomfru. Virkelig på ingen måte. Beskyldninger fra hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 10. mars 2023 #438 Del Skrevet 10. mars 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Beskyldninger fra hvem? Bare å bruke søkefunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. mars 2023 #439 Del Skrevet 10. mars 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Bare å bruke søkefunksjonen. Hva skal jeg søke på? Menn som takker nei til sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 10. mars 2023 #440 Del Skrevet 10. mars 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Hva skal jeg søke på? Menn som takker nei til sex? "claussaus halve bygda" burde fungere fint. Gjerne Google. Eller du kan bare følge litt med fremover. Ta gjerne en kikk på "Er det greit å spørre…"-tråden som ligger høyt på forsiden i øyeblikket: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1662718-å-spørre-noen-rett-ut-hvor-mange-sexpartnere-de-har-hatt/#comments Merk deg at det altså ikke bare er galt å ikke ville ha en dame som "alle andre" har fått tømme seg i. Neida: Hvis du i deg hele tatt er frekk nok til å ville vite, før du forplikter deg, så et det visstnok allerede noe alvorlig galt med deg. Og du lurer på… hva, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå