AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #341 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 13.16): Skjer jo med alle tråder. Så jeg vil heller si: lite interessant. Intet nytt under solen. Anonymkode: 1edad...d1c Det skjer nok i alle tråder, ikke noe nytt. Anonymkode: 6d34b...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #342 Del Skrevet 7. september 2022 0. Mer enn det er ekkelt Anonymkode: 79701...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 7. september 2022 #343 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 0. Mer enn det er ekkelt Anonymkode: 79701...15a Hva er ekkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #344 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 0. Mer enn det er ekkelt Anonymkode: 79701...15a Hva med kyssing og hva om hun har hatt forskjellige sex leketoy inni seg? Anonymkode: 2702e...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 7. september 2022 #345 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med kyssing og hva om hun har hatt forskjellige sex leketoy inni seg? Anonymkode: 2702e...056 Sexleketøy, hva er galt med det? Hun er vel sprengkåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #346 Del Skrevet 7. september 2022 jaeols skrev (25 minutter siden): Sexleketøy, hva er galt med det? Hun er vel sprengkåt. jeg spør fyren fordi argumentet er ofte at kvinner blir videre av forskejllige peniser. det er jo ikke sant Anonymkode: 2702e...056 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 8. september 2022 #347 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg spør fyren fordi argumentet er ofte at kvinner blir videre av forskejllige peniser. det er jo ikke sant Anonymkode: 2702e...056 Blir de ikke det da? Jo flere partnere hun har jo videre blir vagina, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #348 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 20.19): Er dette virkelig noe voksne mennesker spør hverandre om? Anonymkode: 2fea6...13c Jeg er mann på 46 og fått det spørsmålet dame på 44. Tallet mitt er lavt (6) siden jeg har vært i forhold , mer eller mindre siden 18 år. Gift i 25år og 3 barn , snart voksne. Blei faktisk litt usikker på om denne dama vurderte meg som uaktuell med få partnere og kanskje vurderte min attraktivitet utfra fra tall. Altså hadde mitt tall vært 50 så var jeg et catch?? Les: populær. Mange damer hadde satt sitt godgkjentstempel og derfor var jeg en bra mann. Høres kanskje rart ut men mye av det hun ellers sa sirklet litt rundt det. Var jeg regnet som en populær mann blant andre damer?? Uansett var jeg litt vag rundt det der.... Anonymkode: 0806c...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #349 Del Skrevet 8. september 2022 I min ungdom ville jeg nok vært mer bastant rundt antall enn idag. Siden jeg i dag er 46år er fokuset mitt et annet. Jeg ville, gitt valget, heller blitt sammen med en trofast eks prostituert med ukjent antall partnere en dame med 4 partner med utroskap i bagasjen. Heller et forhold basert på åpnet, tillit, og trofasthet enn ei dame som man ikke kan stole på med få partnere. Har blitt utsatt for utroskap og løgn av ei godt utdannet dame med gode verdier, høy utdannelse , pen i tøyet og vel ansett. Med kun 2 partnere før meg. På papiret var hun et godt valg, men manglende grenser og bekreftelsesbehov førte henne ut i sitasjoner som eskalerte uten evne til å stanse å før hun sugde en annen manns pikk på dass. Så fine damer med master og høy anseelse er fullstendig uaktuell for fast forhold når de ikke har respekt for seg selv engang og driver med utroskap. Anonymkode: 0806c...11c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. september 2022 #350 Del Skrevet 8. september 2022 jaeols skrev (2 timer siden): Blir de ikke det da? Jo flere partnere hun har jo videre blir vagina, nei. da skulle den blitt videre av å ha sex med samme mann mange ganger også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 8. september 2022 #351 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 0. Mer enn det er ekkelt Anonymkode: 79701...15a Hvor mange har du hatt selv da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 8. september 2022 #352 Del Skrevet 8. september 2022 Maleficenta skrev (3 timer siden): nei. da skulle den blitt videre av å ha sex med samme mann mange ganger også Nettopp. Det er så idiotisk at jeg begynner å lure på hvor dumme menn som påstår dette, egentlig er. Hvis man har seg med to forskjellige personer per år i femten år, "sliter" man ut kjønnsorganet mye mindre enn hvis man har seg med mannen sin daglig i samme periode. I tillegg er vagina elastisk, og den utvider seg ikke permanent. Ellers hadde vi alle sammen gått rundt med omkrets på 35 cm etter å ha født barn 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #353 Del Skrevet 8. september 2022 Det er ingen oppegående folk som ønsker en mann eller dame som har pult 10-30 + stk. og aldri har testet seg for annet enn klamydia. Grattis med hpv eller hiv takket være Ronny som hun pulte for 7 år siden som hadde vært horekunde. Anonymkode: 58dcd...1e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. september 2022 #354 Del Skrevet 9. september 2022 ItchyBitchySpider skrev (På 8.9.2022 den 14.17): Nettopp. Det er så idiotisk at jeg begynner å lure på hvor dumme menn som påstår dette, egentlig er. Hvis man har seg med to forskjellige personer per år i femten år, "sliter" man ut kjønnsorganet mye mindre enn hvis man har seg med mannen sin daglig i samme periode. I tillegg er vagina elastisk, og den utvider seg ikke permanent. Ellers hadde vi alle sammen gått rundt med omkrets på 35 cm etter å ha født barn 😄 kanskje de tror slik som Durek Verret sier at man får avtrykk på vagina av å ha sex med mange forskjellige 🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #355 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg har hatt en og det var en for mye! Anonymkode: 6d34b...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 11. september 2022 #356 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 23.12): jeg spør fyren fordi argumentet er ofte at kvinner blir videre av forskejllige peniser. det er jo ikke sant Anonymkode: 2702e...056 ItchyBitchySpider skrev (På 8.9.2022 den 14.17): Nettopp. Det er så idiotisk at jeg begynner å lure på hvor dumme menn som påstår dette, egentlig er. Hvis man har seg med to forskjellige personer per år i femten år, "sliter" man ut kjønnsorganet mye mindre enn hvis man har seg med mannen sin daglig i samme periode. I tillegg er vagina elastisk, og den utvider seg ikke permanent. Ellers hadde vi alle sammen gått rundt med omkrets på 35 cm etter å ha født barn 😄 Er det? Jeg kan oppriktig talt ikke komme på særlig mange eksempler på at menn oppgir det som grunn til at de ønsker mindre "løssluppne" kvinner. Faktisk virker det å være en grunn kvinner argumenterer mot oftere enn menn oppgir den, snurrig nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #357 Del Skrevet 11. september 2022 Kipling skrev (På 24.8.2022 den 17.55): Vanskelig å sette et eksakt tall på det, da det vil komme veldig an på alderen hennes og litt om omstendighetene rundt det. Et tall som vil være veldig høy om hun er 19 vil være helt normalt eller lavt om hun er 35. Men det bør nok være ensifret. Det viktigere poenget er omstendighetene rundt det. Om hun hadde sex med en fyr over 2 år, så er det stor forskjell på om det var et ordentlig forhold med følelser, eller om det var en fuckbuddy greie og hun holdt det til ham fordi hun ikke gadd å dra på byen hele tiden, selv om tallet bare steg med 1 i begge tilfeller. (Nå er dette 18 sider siden, men jeg er nysgjerrig…). På hvilken måte er det viktig poenget i eksempelet ditt viktig, hva er din preferanse og hvorfor? Hvis kvinnen i ditt liv har hatt én sexpartner i to år, en hun ikke var i seriøst forhold til, - fordi hun ikke ville ha ONS fra byen, fordi hun ønsket å ha jevnlig sex, fordi han ikke var mannen i hennes liv, men en ok kar. Er det positivt eller negativt når hun så møter deg og vil satse på deg? 0 hadde vært bedre, men 2 ONS’s ville vært verre? Hvis hun har vært i et seriøst forhold i to år med en hun elsket og ville satse på, hatt masse sex med ham, er det positivt eller negativt når hun så blir sammen med deg? Han første var valgt bort fra starten av for annet enn sex, han her er vel mer en konkurrent? Du sier forskjellen er viktig for deg? Anonymkode: 5c02e...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #358 Del Skrevet 11. september 2022 herzeleid skrev (1 time siden): Er det? Jeg kan oppriktig talt ikke komme på særlig mange eksempler på at menn oppgir det som grunn til at de ønsker mindre "løssluppne" kvinner. Faktisk virker det å være en grunn kvinner argumenterer mot oftere enn menn oppgir den, snurrig nok. Det er likevel menn den type argumenter kommer fra. Mulig vi kvinner drar det frem også ovenfor menn som ikke bruker slike argumenter, men det er virkelig ikke noe vi kvinner har funnet på. Anonymkode: df6ad...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. september 2022 #359 Del Skrevet 11. september 2022 herzeleid skrev (2 timer siden): Er det? Jeg kan oppriktig talt ikke komme på særlig mange eksempler på at menn oppgir det som grunn til at de ønsker mindre "løssluppne" kvinner. Faktisk virker det å være en grunn kvinner argumenterer mot oftere enn menn oppgir den, snurrig nok. Du har aldri hørt uttrykket "utpult"? Hva trodde du det betydde, egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 11. september 2022 #360 Del Skrevet 11. september 2022 ItchyBitchySpider skrev (37 minutter siden): Du har aldri hørt uttrykket "utpult"? Hva trodde du det betydde, egentlig? Jeg tror det er veldig få som tenker på diameteren på underlivet når en bruker det uttrykket. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er likevel menn den type argumenter kommer fra. Det er mulig. Har som sagt til gode å høre/se det brukt fra andre enn kvinner ut over i rent humoristiske sammenhenger så mulig det også her er et tilfelle av kvinner som forteller hverandre hva menn mener, mer enn at menn faktisk mener dette. Sitat Mulig vi kvinner drar det frem også ovenfor menn som ikke bruker slike argumenter, men det er virkelig ikke noe vi kvinner har funnet på. Anonymkode: df6ad...33d Eventuelt at en tolker noe på en måte det ikke nødvendigvis er dekning for, som illustrert av brukeren over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå