AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #61 Del Skrevet 25. august 2022 Brunello skrev (På 24.8.2022 den 18.53): Hadde trodd deg om du sa 100. De fleste er ikke komfortable med 1000. Det er også hjort undersøkelser som viser at jo flere sexualpartnere man har hatt, jo vanskeligere er det å være trofast. Et menneske som har hatt 1000 partnere vil antakelig ikke være trofast. Hjort? Anonymkode: 7d543...2f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #62 Del Skrevet 25. august 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Pleier menn å fortelle kvinner om horekjøp? Det tror jeg ikke. Så skal man da hyre etterforsker for å grave? Å gå inn i et forhold er uansett å ta en sjanse. Man har kun det man faktisk vet og opplever å vurdere. Man vet verken alt om fortiden eller fremtiden. Så ja, jeg har også valgt partner ut fra det jeg hadde mulighet til å vurdere ut fra. Den som var "best på papiret" i utgangspunktet, og hvor jeg hadde god kjennskap til fortid (felles krets) ble likevel ingen god partner. Den som mange mente var å ta en stor sjanse (ble kalt playboy) er derimot en god ektemann for meg. Det er mye man ikke kan vite, og dessuten skapes forhold mye av dynamikken mellom to mennesker. Nevnte "på papiret perfekt" mann, som ikke ble en god partner for meg, han lever i et godt ekteskap nå. Det er ganske mange mennesker som får frem det verste i hverandre, mens andre får frem det beste i hverandre. Jeg, som alle, valgte partner på tillit. Det har gått dårlig, og det har gått bra. Hvordan fremtiden ble var det uansett umulig å vite i starten. Anonymkode: df6ad...33d Kvinnfolk som ligger rundt har ofte blitt preget av det og tatt andre livsvalg som gjør det lettere for menn å se at de er luddere. Anonymkode: dfa4c...2ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. august 2022 #63 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinnfolk som ligger rundt har ofte blitt preget av det og tatt andre livsvalg som gjør det lettere for menn å se at de er luddere. Anonymkode: dfa4c...2ed Som feks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 25. august 2022 #64 Del Skrevet 25. august 2022 Hvem spør om sånt før man blir sammen?😂 og forventer dere isåfall ta man skal sitte å telle igjennom å svare ærlig på det? 😂 da tror jeg dere lurer dere selv altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #65 Del Skrevet 25. august 2022 6 minutter siden, Fru Uperfekt said: Som feks? Ikke faen at jeg forteller dere Anonymkode: dfa4c...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 25. august 2022 #66 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: Så du lyver altså til kvinnene, men forventer et ærlig svar? Hadde en mann spilt slike spill med meg, ville det ha vært en gedigen dealbreaker, og jeg hadde sett på mannen som en taper. Man har for øvrig ikke et "ludrete" fortid ved å ha sex med EN mann, selv om man ikke definerer forholdet som samboerskap eller ekteskap. Anonymkode: fdb03...f3a Forventer? Nei jeg Forventer ikke ærlighet, det jeg forventer er at hun kommer til å prøve å bullshitte dersom hun tror hun vil bli dømt negativt hvis tallet er for høyt. Så derfor gjør jeg det vanskeligere for henne å bare si det som setter henne i best lys ved å ikke være opplagt med hva jeg håper svaret er eller hvordan jeg vil se på henne om svaret er noe annet en jeg håper. Og hvorfor skulle jeg ikke gjøre det? Eneste forskjellen den utgjør er dersom hun har planer om å lyve for meg, så hvorfor skulle jeg hatt dårlig samvittighet for å ha "lurt" henne til å si sannheten istedet for å la henne prøve å lure meg til å tro at hun er en annen type person enn hun er? Nei man er ikke nødvendigvis et ludder bare fordi man har hatt sex før ekteskapet, men om det er snakk om et forhold så har jeg lyst til å unngå kvinner som har casual sex med menn de ikke bryr seg om. Hva er galt med det? Endret 25. august 2022 av Kipling 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #67 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En jeg studerte med fortalte dama hans at han hadde ligget med 10 stk, men hadde egentlig ligget med 100 stk. Fyren var den mest ettertrakteded på skolen og tok faktisk aldri med seg dama ut på byen i hjembyen. For de fleste damene der hadde han vært inni. Dama hans var forøvrig et ludder uten like og han fant seg en han satte barn på like etterpå. Anonymkode: dfa4c...2ed Dama var et ludder uten like og han var? Anonymkode: 2fea6...13c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2022 #68 Del Skrevet 25. august 2022 Så lenge det er mer enn fem så er jeg happy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 25. august 2022 #69 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjort? Anonymkode: 7d543...2f1 G er ved siden av H på tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #70 Del Skrevet 25. august 2022 Brunello skrev (1 minutt siden): G er ved siden av H på tastaturet. Skrivefeil er skrivefeil! Shame on you!!! 😄 Anonymkode: e1a13...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #71 Del Skrevet 25. august 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Dama var et ludder uten like og han var? Anonymkode: 2fea6...13c Nei hun var et ludder uten like. En annen kompis skulle ta heisen etter en fuktig kveld på byen og i heisen var hun og en annen bølle hun hadde rota seg borti nakne. Han tok henne visstnok bakfra og hun begynte å gråte da kompisen min ferska dem. Hater å bruke diagnoser på folk men hun sleit veldig med at hun knulla helt vanvittig mye rundt og var emosjonelt ustabil. Hun var et ludder. Det verste er jo at en eller annen idiot satte barn på henne 😆 Mens kompisen min var kjent som en kjernekar 😆 Sånn går det når man er flink sosialt og er 1.95 med fint hår. Damene faller som fluer, Anonymkode: dfa4c...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 25. august 2022 #72 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pleier menn å fortelle kvinner om horekjøp? Det tror jeg ikke. Så skal man da hyre etterforsker for å grave? Å gå inn i et forhold er uansett å ta en sjanse. Man har kun det man faktisk vet og opplever å vurdere. Man vet verken alt om fortiden eller fremtiden. Så ja, jeg har også valgt partner ut fra det jeg hadde mulighet til å vurdere ut fra. Den som var "best på papiret" i utgangspunktet, og hvor jeg hadde god kjennskap til fortid (felles krets) ble likevel ingen god partner. Den som mange mente var å ta en stor sjanse (ble kalt playboy) er derimot en god ektemann for meg. Det er mye man ikke kan vite, og dessuten skapes forhold mye av dynamikken mellom to mennesker. Nevnte "på papiret perfekt" mann, som ikke ble en god partner for meg, han lever i et godt ekteskap nå. Det er ganske mange mennesker som får frem det verste i hverandre, mens andre får frem det beste i hverandre. Jeg, som alle, valgte partner på tillit. Det har gått dårlig, og det har gått bra. Hvordan fremtiden ble var det uansett umulig å vite i starten. Anonymkode: df6ad...33d Når du fronter at alt av seksuell fortid er uten betydning så er det ikke noe tema uansett. Ja, det er jo selvfølgelig lov å velge partner basert på strutse-metoden. Tillit er jo helt feil bruk av ordet når man gjør 0 % for å finne ut hvem personen man møter faktisk er - holdninger, verdier, fortid som indikator på fremtid osv. Blir samme som de folka som uten noen grunn whatsoever og uten å bruke en kalori av samtale med den andre, bare har "tillit" til at denne mannen/damen de nettopp har møtt er friske - vet de er friske- og så føler de seg lurt hvis det 7 år senere viser seg at den personen ga de hiv. Det er for meg en gåte at en del folk rett og slett tar aktive valg for å øke risikoen mest mulig - om det er sykdommer, om det er utroskap, partnervold osv. Men det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. august 2022 #73 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke faen at jeg forteller dere Anonymkode: dfa4c...2ed Mao du vet ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #74 Del Skrevet 25. august 2022 maks 5. Det er som jeg ble fortalt en gang: En nøkkel som låser opp alle låser det er en "master key", Men en lås som låses opp av alle nøkler er bare en dårlig lås. Anonymkode: f33b6...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #75 Del Skrevet 25. august 2022 19 minutter siden, Fru Uperfekt said: Mao du vet ikke Å jo jeg veit, det er faktisk mange ting en mann kan se etter 😆 Men sekundet jeg forteller det her på forumet så vil det sitte en drøss med damer som prøver å skjule de trekkene. Er sånn dere fungerer de fleste av dere. Anonymkode: dfa4c...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. august 2022 #76 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å jo jeg veit, det er faktisk mange ting en mann kan se etter 😆 Men sekundet jeg forteller det her på forumet så vil det sitte en drøss med damer som prøver å skjule de trekkene. Er sånn dere fungerer de fleste av dere. Anonymkode: dfa4c...2ed Jeg er godt gift men tror fremdeles ikke på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 25. august 2022 #77 Del Skrevet 25. august 2022 Etter å ha lest denne tråden, regner jeg med at dere gutter setter de samme kriteriene for dere selv.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #78 Del Skrevet 25. august 2022 ClausSaus skrev (5 timer siden): Det du beskriver har ingenting med kroppsspråk å gjøre. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinnfolk som ligger rundt har ofte blitt preget av det og tatt andre livsvalg som gjør det lettere for menn å se at de er luddere. Anonymkode: dfa4c...2ed AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å jo jeg veit, det er faktisk mange ting en mann kan se etter 😆 Men sekundet jeg forteller det her på forumet så vil det sitte en drøss med damer som prøver å skjule de trekkene. Er sånn dere fungerer de fleste av dere. Anonymkode: dfa4c...2ed Dette er bare tull og innbilning🙈😂😂 Det morsomste er jo at dere ikke kan forklare det en gang, men bare insistere på at slik er det, for dette kan dere🤦♀️👏😂 Anonymkode: 604dd...41f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #79 Del Skrevet 25. august 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er bare tull og innbilning🙈😂😂 Det morsomste er jo at dere ikke kan forklare det en gang, men bare insistere på at slik er det, for dette kan dere🤦♀️👏😂 Anonymkode: 604dd...41f Kvinners evne til å emosjonelt manipulere menn så de får det de vil ha er ekstremt stor. Men synd det ikke fungerer med meg. Men tro meg når jeg sier det. Tar ikke lange tiden å se hvorvidt en kvinne har tatt gode valg her i livet eller ikke. Er så utrolig mye man kan se etter og ofte ser man iløpet av noen få sekunder hvorvidt hun er noe å satse på. Anonymkode: dfa4c...2ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 26. august 2022 #80 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg har ikke satt noen grense, men 20+ begynner å bli mange. Ville ikke vært veldig komfortabel med det om en dame plutselig sa at det var 50+. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå