umAxa Skrevet 25. august 2022 #41 Del Skrevet 25. august 2022 Lite hensikt med å spørre direkte, fordi det sier mye om deg som spør, og det er mest sannsynligvis ikke så bra. Det er bedre å bare observere og lese litt mellom linjene for å se om hun er av den mer seriøse monogame typen, eller en såkalt "fri sjel". 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #42 Del Skrevet 25. august 2022 Mann 36 her. Har null behov for å spørre partnere om hvor mange de har ligget med. Anonymkode: 44225...cef 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #43 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense? Anonymkode: e24a8...945 Det blir veldig rart å spørre om et spesifikt antall. Det er av allmenn oppfattelse at kvinner trekker ned antallet av menn de har ligget med. Noen regner ikke med et ligg om det ikke har kommet for dem, at det har vært et dårlig ons osv. Tror det lureste en mann gjør er å la være og spørre. Anonymkode: 35ea2...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #44 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan damer som er sinte for at menn har preferanser som ikke treffer dem selv vennligst forsvinne? Dere kan vel sutre en annen plass? Dere svarer jo ikke på spørsmålet i tråden Anonymkode: 57590...d63 Det er kanskje endel måteholdne damer som er redd for å bli valgt delvis på grunnlag av måteholdet. Plutselig sitter de der med en mann som er mer primitiv enn de trodde. Anonymkode: f4878...79c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #45 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg bare lurer på hvorfor antall sexpartnere er viktig? Er det fordi noen tenker at dersom ei dame har hatt 30 one night stands så har hun hatt mer sex enn ei dame som har hatt samme partner i 3 år? For det vil i alle tilfeller ikke stemme Anonymkode: fae98...500 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #46 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er kanskje endel måteholdne damer som er redd for å bli valgt delvis på grunnlag av måteholdet. Plutselig sitter de der med en mann som er mer primitiv enn de trodde. Anonymkode: f4878...79c Signerer på denne. Jeg har ligget med to menn i mitt liv, og har vært i et forhold med begge. Jeg ville aldri i livet ha vært sammen med en mann som syntes at det var et viktig kriterium. Anonymkode: e26c3...b19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #47 Del Skrevet 25. august 2022 Herregud, hvem går rundt å vet antall sexpartnere? Må være de med få i så fall. Jeg har ikke peil på eksakt tall, men tipper rundt 20-30. Anonymkode: 01b59...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. august 2022 #48 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bare lurer på hvorfor antall sexpartnere er viktig? Er det fordi noen tenker at dersom ei dame har hatt 30 one night stands så har hun hatt mer sex enn ei dame som har hatt samme partner i 3 år? For det vil i alle tilfeller ikke stemme Anonymkode: fae98...500 Dette er en litt rar misforståelse jeg har sett her flere ganger, men aldri har hørt uttrykk for i virkeligheten. Det handler nok mer om at en synes det er uattraktivt/ekkelt med mange partnere og at en mener det ofte sier noe om eksklusivitet, forhold til sex og egen kropp. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. august 2022 #49 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herregud, hvem går rundt å vet antall sexpartnere? Må være de med få i så fall. Jeg har ikke peil på eksakt tall, men tipper rundt 20-30. Anonymkode: 01b59...486 Flertallet, antagelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 25. august 2022 #50 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det tror dere. Jeg har møtt flere slike som deg, som mente at de kunne "lese" på kroppsspråket hvor mange en dame har ligget med. Mange tok meg for å være player og "ligge rundt"-jente, bare fordi jeg var jovial, likte å kle meg i hæler og korte skjørt, og var flink til å sminke meg. Realiteten var at jeg hadde NULL. Nå som jeg er mer voksen og "slækk" på sminken og klesstilen, tror folk at jeg har vært en skikkelig nerdete, grå mus hele livet, med veldig få partnere. Jeg har hatt femten. Så det du tror at du ser, stemmer ikke bestandig. Anonymkode: fdb03...f3a Det du beskriver har ingenting med kroppsspråk å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #51 Del Skrevet 25. august 2022 Vel, jeg har aldri sagt sannheten til noen. Ikke at mannen min har spurt heller. ..og det er jo ikke sånn at jeg er skikkelig løs-tøs osv. Men det var vel noen år der i yngre dager der det ble litt ulike menn, og jeg festet en del. La oss si at du fra du er 17-23 ligger med 4-5 stk i snitt per år, så er det ca 25. Så var det den uka der du var ute hver dag og lå med to ulike... jajaj... jeg sier det bare. Men hallo. Slik tier man om. Jeg har ærlig talt ikke telt over. DVS, jeg gjorde vel det da jeg var ung og fikk litt angst og skam. Nå husker jeg ikke antallet og ler litt av det. Men jeg ville som sagt aldri fortalt mannen min om det. nånei...Han skal bli skånt for det 😄 Anonymkode: 88eca...82b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #52 Del Skrevet 25. august 2022 Er dette virkelig noe voksne mennesker spør hverandre om? Anonymkode: 2fea6...13c 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #53 Del Skrevet 25. august 2022 ClausSaus skrev (1 time siden): Det du beskriver har ingenting med kroppsspråk å gjøre. Ok, hvilket kroppsspråk har ei dame med 50 partnere kontra ei med 15? Fortell gjerne, for jeg lurer virkelig. Anonymkode: fdb03...f3a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. august 2022 #54 Del Skrevet 25. august 2022 herzeleid skrev (1 time siden): Dette er en litt rar misforståelse jeg har sett her flere ganger, men aldri har hørt uttrykk for i virkeligheten. Det handler nok mer om at en synes det er uattraktivt/ekkelt med mange partnere og at en mener det ofte sier noe om eksklusivitet, forhold til sex og egen kropp. Enig i dette. Det handler ikke om hvor mye sex man har hatt (folk som har hatt mye sex er jo ofte bedre i senga enn de som har hatt lite), men om at man er ukritisk med hvem man slipper innpå seg, at man er risikovillig, og kanskje også har dårlig selvbilde (noen kvinner bruker tilfeldig sex som en form for selvskading). Det går jo ikke an å sette en absolutt grense (og det er vel ofte heller ikke noe poeng i å spørre), men jeg forstår godt at man ikke ønsker en partner som har ligget med 50 stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #55 Del Skrevet 25. august 2022 Jr.Garcon skrev (17 timer siden): Hvis du ønsker å forholde deg til virkeligheten så har det selvfølgelig betydning for din kvalitet som en partner - uten at man trenger å vite detaljer eller nøyaktig antall. Åge har hatt 35+ partnere, inkl. 20 ons, har kjøpt sex av 10 horer, kommer til å smitte deg med hpv som gir deg kreft om 20 år, MEN han har en brodert duk hjemme med "fortid er fortid" og han finner seg ikke i at hans kvalitet som mann og person skal defineres av hans seksuelle fortid. 👍 Åge hadde neppe fortalt meg om verken horer eller hpv, og jeg hadde antagelig ikke definert hans kvaliteter ut fra det. Fordi jeg ikke visste om det. Ikke hadde jeg gravd i hans seksuelle fortid heller. Hpv kan man få av en eneste partner. Det er derfor man helst skal være jomfru når man tar vaksinen. Om jeg hadde fått vite at en mann hadde utført voldtekt/overgrep i sin seksuelle fortid hadde det sagt meg altfor mye om hans kvaliteter, men antallet hadde hatt lite å si for at jeg da hadde rygget unna. Anonymkode: df6ad...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 25. august 2022 #56 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Åge hadde neppe fortalt meg om verken horer eller hpv, og jeg hadde antagelig ikke definert hans kvaliteter ut fra det. Fordi jeg ikke visste om det. Ikke hadde jeg gravd i hans seksuelle fortid heller. Hpv kan man få av en eneste partner. Det er derfor man helst skal være jomfru når man tar vaksinen. Om jeg hadde fått vite at en mann hadde utført voldtekt/overgrep i sin seksuelle fortid hadde det sagt meg altfor mye om hans kvaliteter, men antallet hadde hatt lite å si for at jeg da hadde rygget unna. Anonymkode: df6ad...33d Du gjør som strutsen når du velger partner du da, det høres smart ut! Endret 25. august 2022 av Jr.Garcon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 25. august 2022 #57 Del Skrevet 25. august 2022 For å svare på spørsmålet til trådstarter.. 36 år gammel fyr her. Jeg har ikke noe konkret tall som er for mange, har ikke tenkt så mye på det. Faktisk så føler jeg meg ganske chill der, har i grunn ikke et problem med at ei dame har hatt mange partnere slik i utgangspunktet. Tenker ikke at hun er horete eller ludder liksom, folk får leve sine liv slik de vil, det skal ikke jeg blande meg borti. Jeg hadde nok aldri spurt om noe slikt, det føles litt snodig. Men nå er jeg en fyr som har hatt veldig få partnere i livet mitt. Om jeg hadde hatt interesse for ei, og jeg på ett eller annet vis hadde fått visst at hun hadde hatt mange partnere (tja, si 40-50..?), så må jeg nok innrømme at jeg hadde kjent litt prestasjonsangsten trenge seg på, lol! Og jeg hadde nok kommet til å tenkt at om hun hadde hatt veldig mange før, hvorfor skulle hun slå seg til ro med meg? Og da tenkt at et seriøst forhold med dette mennesket kanskje ikke er så lurt å satse på. Og dermed kobla følelser litt ut, og fått litt problemer med å knyte så alt for sterke bånd, og tenkt at dette forholdet får bli som det blir, så jeg ikke blir skuffa om det tar slutt. Hadde tatt meg god tid og sett an værtfall. Hm, nå mens jeg skriver dette, så har jeg kommet fram til at det kommer litt an på tror jeg. Tror det hadde gått greit om hun var over 30 og hadde hatt en del ons tidlig i 20åra kanskje. Skjønner litt at det kanskje er gøy å feste og knulle rundt i den alderen. Om hun hele tida fram til nåværende tidspunkt stadig hadde en ny type som hun liksom var sammen med, så hadde jeg nok blitt litt skeptisk til om dette er noe jeg vil satse på at skal vare livet ut. Hadde tenkt at jeg var neste i rekka, og at om 6 måneder tar det slutt, for da finner hun en ny. Litt usikker på hva du mener med partnere i grunn. Hvis det er snakk om sexpartnere, så tenker jeg egt ikke at det er sykt om ei på 30 år har hatt 50 ons. Hadde hun hatt 50 kjærester, så hadde det vert mye. Hadde følt meg mest komfortabel om hun hadde få, under 10 sexpartnere, 1-3 skikkelige kjærester. Fankern, så langt svar det blei da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #58 Del Skrevet 25. august 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Så du lyver altså til kvinnene, men forventer et ærlig svar? Hadde en mann spilt slike spill med meg, ville det ha vært en gedigen dealbreaker, og jeg hadde sett på mannen som en taper. Man har for øvrig ikke et "ludrete" fortid ved å ha sex med EN mann, selv om man ikke definerer forholdet som samboerskap eller ekteskap. Anonymkode: fdb03...f3a En jeg studerte med fortalte dama hans at han hadde ligget med 10 stk, men hadde egentlig ligget med 100 stk. Fyren var den mest ettertrakteded på skolen og tok faktisk aldri med seg dama ut på byen i hjembyen. For de fleste damene der hadde han vært inni. Dama hans var forøvrig et ludder uten like og han fant seg en han satte barn på like etterpå. Anonymkode: dfa4c...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #59 Del Skrevet 25. august 2022 Jr.Garcon skrev (34 minutter siden): Du gjør som strutsen når du velger partner du da, det høres smart ut! Pleier menn å fortelle kvinner om horekjøp? Det tror jeg ikke. Så skal man da hyre etterforsker for å grave? Å gå inn i et forhold er uansett å ta en sjanse. Man har kun det man faktisk vet og opplever å vurdere. Man vet verken alt om fortiden eller fremtiden. Så ja, jeg har også valgt partner ut fra det jeg hadde mulighet til å vurdere ut fra. Den som var "best på papiret" i utgangspunktet, og hvor jeg hadde god kjennskap til fortid (felles krets) ble likevel ingen god partner. Den som mange mente var å ta en stor sjanse (ble kalt playboy) er derimot en god ektemann for meg. Det er mye man ikke kan vite, og dessuten skapes forhold mye av dynamikken mellom to mennesker. Nevnte "på papiret perfekt" mann, som ikke ble en god partner for meg, han lever i et godt ekteskap nå. Det er ganske mange mennesker som får frem det verste i hverandre, mens andre får frem det beste i hverandre. Jeg, som alle, valgte partner på tillit. Det har gått dårlig, og det har gått bra. Hvordan fremtiden ble var det uansett umulig å vite i starten. Anonymkode: df6ad...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #60 Del Skrevet 25. august 2022 Beklager, kvinne her, men ærlig talt; kvinner er ikke endimensjonale. Meg selv: i et fast forhold med min første sexpartner i 13 år. Deretter en periode som singel hvor jeg slår ut håret, dater og treffer interessante menn. En av disse mennene er jeg (trofast) gift med i dag, på femte året. Den korte perioden jeg var litt vill, definerer meg virkelig ikke. Anonymkode: 0cdaa...007 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå