Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. 

Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense?

Anonymkode: e24a8...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det er mer relevant hvor FÅ hun har hatt. Det er uansett ikke naturlig å sette samme terskel for alle. Attraktive jenter av natur har nok hatt mer sex enn brautfæle damer. Så du må forvente at en attraktiv en har hatt flere sexpartnere. Om ei som er helt horribelt har ligget med 50+ så er det nok noe som ikke stemmer helt.

Anonymkode: b9c20...b01

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense?

Altså, for å si det sånn, så har jeg aldri vært helt ærlig på antall når jeg en sjelden gang har blitt spurt. Det er jo ingen som kan finne bevis for noe der uansett.  Jeg er dame da, som du sikkert skjønner 😄 ellers tror jeg at det ikke er et tema ofte. Jeg bryr meg ikke om min mann har hatt 1000 damer før meg, så lenge han er trofast mot meg.

Anonymkode: fdbf2...57a

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel en grense på ingen fordi da må en jo gjøre den første gangen ekstra bra om dette skulle være tilfelle, men ellers synes jeg det er et tall. Hvordan hun oppfører seg har mye mer å si. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i konkrete tall fra så mange forskjellige menn som mulig, jeg er ikke interessert i kvinners meninger for akkurat denne tråden. TS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez... Jeg bryr meg kanskje om forholdserfaring, og livsstil,  men akkurat seksualpartnere vil jeg aldri spørre etter. M53

Anonymkode: 69e42...6ae

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Attraktive jenter av natur har nok hatt mer sex enn brautfæle damer.

Det er jo helt motsatt! Det er de uattraktive damene som ligger rundt, med attraktive menn de aldri kan få. I et forsøk på å lure dem inn i forhold.

Det er vel få som har en absolutt grense for antall partnere. Selv synes jeg mer enn 10 sexpartnere begynner å bli drøyt, men det er ikke en dealbreaker

Anonymkode: 57590...d63

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å sette et eksakt tall på det, da det vil komme veldig an på alderen hennes og litt om omstendighetene rundt det. Et tall som vil være veldig høy om hun er 19 vil være helt normalt eller lavt om hun er 35.

Men det bør nok være ensifret.

Det viktigere poenget er omstendighetene rundt det. Om hun hadde sex med en fyr over 2 år, så er det stor forskjell på om det var et ordentlig forhold med følelser, eller om det var en fuckbuddy greie og hun holdt det til ham fordi hun ikke gadd å dra på byen hele tiden, selv om tallet bare steg med 1 i begge tilfeller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 10-20 og oppover så begynner jeg bli skeptisk. Virker dessverre ut til å være vanlig rundt min alder. M28.

Anonymkode: b6284...d40

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker helt ærlig ikke hvor mange jeg har hatt. Skulle en mann bry seg om noe slikt da går han fett bort.

Anonymkode: ff285...5e1

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt 40 ca, men er 42 år... Og det meste skjedde i min ungdom 😂 

Men har samme mann nå på 10 året, og han godtok ( han vet ikke nøyaktig) det. Selv hadde han hatt 6 stk... 

Anonymkode: da549...344

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesifikt antall, men jeg synes ONS og den slags er veldig usjarmerende. Har man sex i forhold blir sjelden tallet så voldsomt høyt. At kvinner har hatt noen flere partnere må man bare akseptere, for så lenge det skal så enormt mye mindre til å ende opp i den situasjonen og at sjansen for å bli lurt er så mye større er det å forvente. Alle kvinner jeg har data har hatt mange flere (seriøse) partnere enn meg selv.

Anonymkode: c4825...5e1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo helt motsatt! Det er de uattraktive damene som ligger rundt, med attraktive menn de aldri kan få. I et forsøk på å lure dem inn i forhold.

Det er vel få som har en absolutt grense for antall partnere. Selv synes jeg mer enn 10 sexpartnere begynner å bli drøyt, men det er ikke en dealbreaker

Anonymkode: 57590...d63

Er det ikke litt gammeldags?

Jeg har hatt et gjennomsnitt på 1,4 sexpartnere PR ÅR i mine aktive år. Er det mye? EN ny partner i året? Men det er to-sifret til sammen.

Anonymkode: 3a260...193

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig. For det er ikke tallet som hadde brydd meg, men heller årsaken til forholdene. 5 forhold med menn som har vært noe seriøsitet med er vesentlig bedre enn 5 ONS på 1 mnd f.eks. men det er bare meg da

Anonymkode: 6cd74...77d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for å si det sånn, så har jeg aldri vært helt ærlig på antall når jeg en sjelden gang har blitt spurt. Det er jo ingen som kan finne bevis for noe der uansett.  Jeg er dame da, som du sikkert skjønner 😄 ellers tror jeg at det ikke er et tema ofte. Jeg bryr meg ikke om min mann har hatt 1000 damer før meg, så lenge han er trofast mot meg.

Anonymkode: fdbf2...57a

Hadde trodd deg om du sa 100. De fleste er ikke komfortable med 1000.

Det er også hjort undersøkelser som viser at jo flere sexualpartnere man har hatt, jo vanskeligere er det å være trofast. Et menneske som har hatt 1000 partnere vil antakelig ikke være trofast.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bestemt grense. Men snittet for kvinner har ihvertfall frem til omtrent våre dager lagt på rundt 7 seksualpartnere i løpet av livet.

Så… ikke over gjennomsnittet, kanskje?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fransine skrev (9 minutter siden):

Haha hun kan jo bare lyve på antall da 😅

Hvor mange hun har hatt FØR deg har du absolutt ingenting med.

Feil.

For det første er det ikke vanskelig å finne ut hvor landet ligger hvis du bare kan lese kroppsspråk.

Og for det andre velger folk selv hvilke kriterier man har for at en potensiell partner skal være aktuell.

0 av 2 der, altså.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen absolutt grense og det hadde egentlig ikke spilt noen rolle uansett, for jeg ville aldri spurt. Om hun vil fortelle det uoppfordret er det helt greit, men egentlig ikke noe jeg trenger å vite.

Kanskje 100 før jeg ville vurdert å heve øyenbrynene? Ikke sikkert jeg ville brydd meg da heller om alt annet stemte. Det er fortid og har egentlig lite å si.

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Feil.

For det første er det ikke vanskelig å finne ut hvor landet ligger hvis du bare kan lese kroppsspråk.

Og for det andre velger folk selv hvilke kriterier man har for at en potensiell partner skal være aktuell.

0 av 2 der, altså.

Øøø - hadde du noe seriøst å bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...