Gå til innhold

Lasselom/Lasse Matberg

Gjest Sunfl0wer

Anbefalte innlegg

Vinterjenta skrev (45 minutter siden):

Syns det er rart dette ikke har blitt tatt opp i media i forhold til kommende Skal vi danse-sesong 

🤔🤔

Det er skrevet at det er slutt mellom dem. Husker ikke om det var Dagbladet eller VG, men det sto i en av de avisene. 

Men det er jo sjeldent media skriver om grunnen til at det ble slutt mellom kjendiser, så hvorfor skulle de gjøre det i dette tilfellet? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager går enkelte av dere og innbiller dere at dere vet hvordan han er pga. hvordan og når han har smilt? Og hva får dere til å tro at eksen/eksene til Lasse nødvendigvis er den/de som forteller sannheten? Synes det kom veldig beleilig rett før han skal være med i Skal vi danse. 

Jeg kjenner ikke fyren, og aner ikke hvordan han er, men ikke søren om et innlegg på insta eller masse drittkasting om ham på KG skulle fått meg til ikke å stemme på ham om han er den jeg synes er flinkest. (Det vet jeg jo ikke enda heller)

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer ikke meg et sekund at han hadde denne oppførselen ovenfor dama. Jeg er fra samme bygd som han, og allerede i ungdomskolen hadde han utrotendenser. Så han kommer ALDRI til å slutte å være utro, må være dum den neste dama som blir sammen med han. Så bra hun advarer andre kvinner! Han drev også å mobbet en som var homofil, så han er visst homofob i tillegg.

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (6 timer siden):

Kleinhetsnivået til tross, han er ikke verre enn andre influensere som vrikker og deiger seg foran kamera, er bare så uvant når det er en mann, og en "barsk" en sådan. 

Må si meg enig.. å nå.et jeg den type dame som digger den kroppen.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (4 timer siden):

Altså, at noen finner denne fyren tiltrekkende og kjekk er langt over min fattegrense.

Jeg gjør😊 han er dritsexy. Innrømmer gjerne det😘

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjenta skrev (2 timer siden):

Syns det er rart dette ikke har blitt tatt opp i media i forhold til kommende Skal vi danse-sesong 

🤔🤔

Står i flere aviser.. men kun at de har gjort det slutt. Ingen har skrevet noe om hennes sin IG innlegg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki- skrev (15 minutter siden):

Hvorfor i alle dager går enkelte av dere og innbiller dere at dere vet hvordan han er pga. hvordan og når han har smilt? Og hva får dere til å tro at eksen/eksene til Lasse nødvendigvis er den/de som forteller sannheten? Synes det kom veldig beleilig rett før han skal være med i Skal vi danse. 

Jeg kjenner ikke fyren, og aner ikke hvordan han er, men ikke søren om et innlegg på insta eller masse drittkasting om ham på KG skulle fått meg til ikke å stemme på ham om han er den jeg synes er flinkest. (Det vet jeg jo ikke enda heller)

Det som er rart er hvor mange som plutselig sier " å ja det har jeg sett hele tiden" 

Jeg hører ikke på en kvinnes IG innlegg. Hater når mennesker går den veien for å sverte en annen mest mulig. Å vil påstå at det er en damegreie. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (På 24.8.2022 den 16.29):

Tro om dette får noen konsekvenser for hans deltakelse i Skal vi danse? 🤷‍♀️

Hvorfor skulle det fått konsekvenser for Skal vi danse-deltagelsen hans?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Anki- skrev (23 minutter siden):

Hvorfor skulle det fått konsekvenser for Skal vi danse-deltagelsen hans?

Fordi hvis det stemmer at det var psykisk mishandling inne i bildet så tar det seg dårlig ut rett og slett. Utroskap er en ting,men hvis alt stemmer som hun sier så handler dette om en skikkelig møkka person som ikke burde få oppmerksomheten i ett program som blir sett av ekstremt mange hver lørdag. Blir nok ingen konsekvenser annet enn at han da evt ikke blir stemt så langt i konkurrasen av seerne. Men sikkert mange som ikke har fått det med seg og han har mange som synes han er digg så kan fort være han kommer langt. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salibali skrev (8 timer siden):

Elsker at dette kommer frem i lyset. Uansett hvem det hender med er dette noe som MÅ snakkes om. Jeg har selv opplevd psykisk vold og for de som opplever det er det mye mer ødeleggende enn fysisk vold. Jeg har opplevd begge deler, og det fysiske var ingenting i forhold. Jeg blir heller slått enn å bli psykisk mishandlet - snakket ned, isolert fra sosial kontakt, seksuelt ydmykt, tvunget til sex, ødeleggelse av selvfølelse, begrensninger på hvem jeg får være med av mine venner, verdiløshet, utestengelse og ignorering, ødeleggelse av mitt omdømme. Alt dette er MYE verre enn fysisk vold og MÅ komme på dagsorden. Det MÅ snakkes ihjel. 

Jeg håper med hele meg at det her blir en jævla stor greie, for jeg har fått store deler av livet mitt ødelagt av en slik jævel. 

Virkelig leit at dette har skjedd deg. Har forøvrig vært i et sånt forhold jeg også. Men dette handler absolutt ikke om deg eller meg. Jeg mener det er skikkelig skummelt å lage slutninger basert på egne erfaringer som faktisk er urelevant i denne saken. 
Tenk om du og de andre her som svartmaler Lasse tar feil. Det er det en ganske god mulighet for. Hvordan tror du det oppleves at fremmede folk setter fæle diagnoser og karakteristika på en? Det er helt forferdelig å lese hva enkelte her skriver og antar. Herregud, fyren har vært utro, med alt hva det måtte innebære. Jeg forsvarer ikke det. Men det er regelrett lynsjestemning her inne. TENK OVER hva du og andre her skriver og omtaler - det er et menneske bak temaet vi diskuterer. 
Edit: du har skrevet om deg selv, jeg ser det. Men folk er så hevngjerrige her inne og kaller et annet menneske alt mulig, og det syns jeg er horribelt. Men altså ikke myntet direkte på deg.

Endret av Skravlehøna
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (34 minutter siden):

Fordi hvis det stemmer at det var psykisk mishandling inne i bildet så tar det seg dårlig ut rett og slett. Utroskap er en ting,men hvis alt stemmer som hun sier så handler dette om en skikkelig møkka person som ikke burde få oppmerksomheten i ett program som blir sett av ekstremt mange hver lørdag. Blir nok ingen konsekvenser annet enn at han da evt ikke blir stemt så langt i konkurrasen av seerne. Men sikkert mange som ikke har fått det med seg og han har mange som synes han er digg så kan fort være han kommer langt. 🤷‍♀️

En ting tror jeg kan vedde en hundrings på å det er at han kommer til å få stemmer.. tro meg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
elskersommer skrev (5 minutter siden):

En ting tror jeg kan vedde en hundrings på å det er at han kommer til å få stemmer.. tro meg

Han får nok uten tvil det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsykt å sverte han slik på sosiale medier. Uansett om han har ligget med tusen andre kvinner, så er det noe som tilhører privatlivet. Jeg har også blitt bedratt. Gjorde så vondt, at jeg trodde smerten aldri skulle slippe taket. Men hadde da 0 interesse av å utbasunere det til andre enn mine nærmeste venner. 

Fatter ikke denne trangen til å publisere slike ting, for å liksom "advare" andre mot han. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunfl0wer
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Helt sinnsykt å sverte han slik på sosiale medier. Uansett om han har ligget med tusen andre kvinner, så er det noe som tilhører privatlivet. Jeg har også blitt bedratt. Gjorde så vondt, at jeg trodde smerten aldri skulle slippe taket. Men hadde da 0 interesse av å utbasunere det til andre enn mine nærmeste venner. 

Fatter ikke denne trangen til å publisere slike ting, for å liksom "advare" andre mot han. 

Handler om mer enn bare utroskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (22 minutter siden):

Handler om mer enn bare utroskap. 

Har uansett ingenting å gjøre i offentligheten. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Har uansett ingenting å gjøre i offentligheten. 

Blir fort sånn med folk som velger å leve i offentligheten desverre. Og OM alt det eksen beskriver stemmer,så er det greit at folk blir advart mot en mann som åpenbart drar en del damer pga utseende sitt og kan fort utnytte akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Blir fort sånn med folk som velger å leve i offentligheten desverre. Og OM alt det eksen beskriver stemmer,så er det greit at folk blir advart mot en mann som åpenbart drar en del damer pga utseende sitt og kan fort utnytte akkurat det. 

Er det virkelig et slikt samfunn du ønsker å ha? At folk kan henge ut ekskjæreste (eller andre, for den saks skyld) til spott og spe på sosiale medier? Helt uavhengig om ryktene er sanne eller ikke, så er det ikke noe vi andre trenger å vite. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Er det virkelig et slikt samfunn du ønsker å ha? At folk kan henge ut ekskjæreste (eller andre, for den saks skyld) til spott og spe på sosiale medier? Helt uavhengig om ryktene er sanne eller ikke, så er det ikke noe vi andre trenger å vite. 

Ønsker ett samfunn der folk ikke kan holde på slik uten at det får noen form for konsekvenser. Om det er riktig å blottlegge det til alle er det delte meninger om. Jeg synes andre burde få vite slikt om det er så ille som hun og flere sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissIndependent45 skrev (På 24.8.2022 den 18.14):

Det ser vi jo gjentatte ganger med kjente menn. Nå skal det sies at disse damene neppe er spesielt smarte i utgangspunktet. 

Hvorfor mener du de ikke er spesielt smarte? Har de ikke rett til å bli godt behandlet slik alle i et forhold har?

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (2 minutter siden):

Ønsker ett samfunn der folk ikke kan holde på slik uten at det får noen form for konsekvenser. Om det er riktig å blottlegge det til alle er det delte meninger om. Jeg synes andre burde få vite slikt om det er så ille som hun og flere sier. 

Hvis han har gjort noe straffbart mot henne, så får hun jo anmelde han. 

Jeg vet knapt hvem denne figuren er. Og denne ekskjæresten vet jeg ingenting om. Men jeg syns faktisk hun fremstår som veldig forsmådd og bitter. Tror ikke hankommer verst ut av dette, for å si det sånn. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...