Gjest jentekvinne Skrevet 26. august 2022 #101 Del Skrevet 26. august 2022 Gull vaffel skrev (6 minutter siden): Jo folk lyver om slikt, dessverre, derfor kan man ikke støtte alle som kommer ut med sånne ting, vi har bare en side av denne saken. Akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 26. august 2022 #102 Del Skrevet 26. august 2022 Gull vaffel skrev (22 minutter siden): Jo folk lyver om slikt, dessverre, derfor kan man ikke støtte alle som kommer ut med sånne ting, vi har bare en side av denne saken. Nå er det jo flere av hans ekser som står fram og støtter denne eksen med at de har opplevd det samme med Lasse, noe som underbygger hva slags person han er. Ser også at han sletter alle kommentarer på insta som nevner Synne eller som setter spørsmålstegn ved det hun skriver, så han er nok redd for at sannheten skal komme fram! Kommentarfeltet hos Vg og Dagblad nå skrudd av fordi det var så mange som kommenterte om oppførselen hans. Kommentarene er også nå slettet av mediene fordi de må. Håper likevel flest mulig får med seg hvordan han er og hvertfall ikke stemmer på han på lørdag ..! 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. august 2022 #103 Del Skrevet 26. august 2022 Kleinhetsnivået til tross, han er ikke verre enn andre influensere som vrikker og deiger seg foran kamera, er bare så uvant når det er en mann, og en "barsk" en sådan. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 26. august 2022 #104 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg leste en gang i et blad, husker ikke om det var Se og Hør eller noe annet, at Lasse blei mobbet mye i oppveksten fordi at han ikke var så kjekke. Skal ikke spekulere mye her, men det kan være at mobbingen førte til omfattende traumer og eksponeringsbehov, og behov for mange kjærester for å bevise at man er "hot" og elsket. For meg virker det som om han nyter oppmerksomhet BÅDE fra menn og kvinner. Liksom se på meg, jeg ef så hot, absolutt alle vil ha meg. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 26. august 2022 #105 Del Skrevet 26. august 2022 Tough cookie skrev (5 timer siden): Det blir for mye rumpe for min smak altså 🙈 Helt enig! Som venninnen min pleier å si:» du blir ikke sammen med en fyr med større rompe enn deg selv» 😆 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. august 2022 #106 Del Skrevet 26. august 2022 Altså, at noen finner denne fyren tiltrekkende og kjekk er langt over min fattegrense. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 26. august 2022 #107 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg har vært gift med en narcissist i mange år og kom meg vekk i fra han. Og snakker åpent om det og mener at det skal snakkes om, men å henge ut slik på Instagram 🙄 kanskje ikke så bra, det er MIN mening. Uavhengig av hva som har skjedd så er det alltid 2 sider som flere skriver. Egentlig 3 er det vel noen som mener 🙄 hans, hennes og sannheten. Har ikke noe med at man ikke tror på henne ❤️ det blir hele settingen 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 26. august 2022 #108 Del Skrevet 26. august 2022 Storesøster skrev (15 timer siden): Du får stå for det du skriver. Først setter du dem opp mot hverandre «ukjent vs kjent» deretter rakker du ned på ex-dama ved å trekke frem IG kontoen hennes. Innlegget ditt som helhet forstås dermed som pro-Matberg og negativitet mot henne. Det er altså du som må ta ansvar for dine formuleringer. Jeg står 100% for hva jeg skriver. At du velger å trekke ut løsrevne setninger og basere din argumentasjon på et haltende premiss er ikke bare ditt problem, men også mitt da jeg må forsvare stråmenn fremfor egne meninger. Sette de opp mot hverandre som "ukjent vs kjent"? Skjønner i hvilken verden dette er et argument som gir mening. Jeg uttaler meg om i hvilken grad jeg har kjennskap til disse karakterene. I det ene tilfellet er det et TV-show, i det andre en Instagram-konto. Og i begge tilfeller har jeg understreket at jeg ikke kjenner noen av dem privat, ergo har jeg ei heller konkludert med noe annet enn at observasjonene jeg har gjort er helt overfladiske. I motsetningen til en del andre hevder jeg ikke å sitte på sannheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 26. august 2022 #109 Del Skrevet 26. august 2022 Sharp75! skrev (34 minutter siden): Jeg har vært gift med en narcissist i mange år og kom meg vekk i fra han. Og snakker åpent om det og mener at det skal snakkes om, men å henge ut slik på Instagram 🙄 kanskje ikke så bra, det er MIN mening. Uavhengig av hva som har skjedd så er det alltid 2 sider som flere skriver. Egentlig 3 er det vel noen som mener 🙄 hans, hennes og sannheten. Har ikke noe med at man ikke tror på henne ❤️ det blir hele settingen Jeg tenker det er veldig bra at hun når ut og advarer andre damer. Så får de neste eventuelt velge selv om de ønsker å involvere seg med han eller ikke, men da vet de hvertfall hva de går til. Jeg hadde satt veldig pris på å få en advarsel før jeg hadde involvert meg med en slik person 13 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 26. august 2022 #110 Del Skrevet 26. august 2022 Nå vil ikke jeg være frk. Pekefinger/Jeg visste det og alt det der, men har faktisk hatt litt på følelsen at det har vært noe falsk ved ham. Dessverre så viser det kanskje seg at det er rett. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 26. august 2022 #111 Del Skrevet 26. august 2022 Salibali skrev (4 timer siden): Jeg velger å tro at ingen lyver om noe slikt. Oi, det er rimelig spesielt å velge å tro noe sånt. Selvfølgelig lyver folk om å bli psykisk mishandlet. Folk lyver jo også om å bli voldtatt, fysisk mishandlet og noen går til og med så langt at de lyver om at barna deres er utsatt for vold og/eller overgrep av ekser. Mange blir mer eller mindre gal når det handler om brudd eller om de har vært med på noe de angrer på i ettertid. I noen tilfeller har de oppdiktede historiene blitt til sannhet for vedkommende også, så de lyver ikke nødvendigvis bevisst. Men derfor er det så viktig å være kritisk til ting som blir sagt av den ene parten. Kate Upton skrev (44 minutter siden): Nå vil ikke jeg være frk. Pekefinger/Jeg visste det og alt det der, men har faktisk hatt litt på følelsen at det har vært noe falsk ved ham. Dessverre så viser det kanskje seg at det er rett. Joda, jeg er enig med deg der. Som influensere flest ønsker han å vise en perfekt side av seg selv i sosiale medier, tv og intervju. Så det er klart at han sånn sett er falsk. De færreste viser den helt ekte siden av seg selv offentlig, uavhengig av om man er influenser eller ikke, så sånn sett vil han jo virke falsk for oss som kun «kjenner» han gjennom tv og sosiale medier. Smos1 skrev (54 minutter siden): Jeg tenker det er veldig bra at hun når ut og advarer andre damer. Så får de neste eventuelt velge selv om de ønsker å involvere seg med han eller ikke, men da vet de hvertfall hva de går til. Jeg hadde satt veldig pris på å få en advarsel før jeg hadde involvert meg med en slik person Om du ønsker å involvere deg med en som blir forgudet av damer verden over, lever av å vise frem utseendet sitt, kroppen sin og posere på bilder, bør det ikke komme som noen overraskelse at han også har noen narsissistiske trekk og er relativt selvopptatt og selvbevisst. Det er nok noe enklere å være utro også, når deilige damer omtrent kaster seg over deg. For kjendisfaktoren teller mye den også, og gjør han bare enda mer populær i visse miljø. Men man kan ikke tro på at alt eksen(e) hans skriver er sant, og dømme han ene og alene ut i fra det. Så det at man vet hva man går til, stemmer ikke. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. august 2022 #112 Del Skrevet 26. august 2022 Salibali skrev (5 timer siden): Elsker at dette kommer frem i lyset. Uansett hvem det hender med er dette noe som MÅ snakkes om. Jeg har selv opplevd psykisk vold og for de som opplever det er det mye mer ødeleggende enn fysisk vold. Jeg har opplevd begge deler, og det fysiske var ingenting i forhold. Jeg blir heller slått enn å bli psykisk mishandlet - snakket ned, isolert fra sosial kontakt, seksuelt ydmykt, tvunget til sex, ødeleggelse av selvfølelse, begrensninger på hvem jeg får være med av mine venner, verdiløshet, utestengelse og ignorering, ødeleggelse av mitt omdømme. Alt dette er MYE verre enn fysisk vold og MÅ komme på dagsorden. Det MÅ snakkes ihjel. Jeg håper med hele meg at det her blir en jævla stor greie, for jeg har fått store deler av livet mitt ødelagt av en slik jævel. Å da vet du med 100% sikkerhet at det hun sier er sant? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. august 2022 #113 Del Skrevet 26. august 2022 Smos1 skrev (4 timer siden): Nå er det jo flere av hans ekser som står fram og støtter denne eksen med at de har opplevd det samme med Lasse, noe som underbygger hva slags person han er. Hvor er dette kommet frem? Har de stått frem via sine egne IG kontoer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 26. august 2022 #114 Del Skrevet 26. august 2022 Syns det er rart dette ikke har blitt tatt opp i media i forhold til kommende Skal vi danse-sesong 🤔🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 26. august 2022 #115 Del Skrevet 26. august 2022 elskersommer skrev (6 minutter siden): Hvor er dette kommet frem? Har de stått frem via sine egne IG kontoer Ja, det stemmer 👍 I tillegg til S**ne har I*a bekreftet på sin instagram. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. august 2022 #116 Del Skrevet 26. august 2022 Vinterjenta skrev (10 minutter siden): Syns det er rart dette ikke har blitt tatt opp i media i forhold til kommende Skal vi danse-sesong 🤔🤔 Synes ikke det er rart i det hele tatt. Skal de skrive at ekskjærestene har diagnosert han? Avisene må også trå varsomt i henhold til Vær Varsom. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 26. august 2022 #117 Del Skrevet 26. august 2022 elskersommer skrev (19 minutter siden): Hvor er dette kommet frem? Har de stått frem via sine egne IG kontoer Ja, de har lagt det ut på sine egne insta-storyer på egne profiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjarnearne12 Skrevet 26. august 2022 #118 Del Skrevet 26. august 2022 En kvinne som snakker ned sin eks. Så originalt. Greit nok at han ikke er perfekt, men noe må hun ha gjort også for at det gikk skeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. august 2022 #119 Del Skrevet 26. august 2022 bjarnearne12 skrev (1 minutt siden): En kvinne som snakker ned sin eks. Så originalt. Greit nok at han ikke er perfekt, men noe må hun ha gjort også for at det gikk skeis. Nei, det blir for enkelt å skylde på henne. Ingenting hun har gjort kan forklare hvorfor han lyger på henne en kreftdiagnose for å dekke over utroskap. Ikke ok, gutteklubben grei. 35 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjarnearne12 Skrevet 26. august 2022 #120 Del Skrevet 26. august 2022 1 minutt siden, FreezeandFawn said: Nei, det blir for enkelt å skylde på henne. Ingenting hun har gjort kan forklare hvorfor han lyger på henne en kreftdiagnose for å dekke over utroskap. Ikke ok, gutteklubben grei. Har da aldri sagt at han ikke har gjort det hun påstår. Men at det skal være så ensidig fra henne gjør at jeg velger å ikke tro på henne 100%. Men igjen, kvinner og ansvarsfraskrivelse 🤣 Hønegjengen er langt mektigere og farligere enn gutteklubben grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå