Tossitinthetrash Skrevet 25. august 2022 #81 Del Skrevet 25. august 2022 Det er jo mange som ikke innser at de blir behandlet med psykisk vold, før de får en vekkelse. Høres ut som det er det som har skjedd her. Synes hun nevner ganske mange ting som er tegn på psykisk vold. Og hva hun har sagt i avisa kan jo tas med en klype salt. Det var gjerne før hun visste hun kom til å gå ut med det selv også. 25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 25. august 2022 #82 Del Skrevet 25. august 2022 3 hours ago, godfisk said: Jo, det kan de nok. Særlig hvis han har gått rundt og sagt til folk at hun både var psykisk syk og kreftsyk. Det er et lovbrudd å lyve sånn om folk, og sånt hender det at også norske kjendiser kommer i media for. Jeg tror bare avisene satser på at hvis de er skikkelig heldige, så får de en hel føljetong om dette - intervjuer med flere ekskjærester, med Viking-Fabio selv, og så til slutt en serie med intervjuer med kjendiser som har møtt ham i diverse realitykonsepter, som forteller om sine reaksjoner, der de enten ikke kan tro at han kan være sånn, eller forteller at de alltid har hatt en mistanke. Dette kan være en gullgruve for VG. Nei, de kan ikke det. Hvordan skal de bevise med dokumentasjon at han har gjort dette? Om han har begått et lovbrudd og blir anmeldt, så kan de skrive om anmeldelsen. Inntil da kan de ikke skrive noe, for det vil være brudd på Vær Varsom Plakaten og han kan anmelde dem for brudd på privatlivets fred. Det du skildrer over der vil heller ikke bli satt på trykk. Det vil fortsatt bare være ord mot ord. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlehøna Skrevet 25. august 2022 #83 Del Skrevet 25. august 2022 Henikka skrev (14 minutter siden): Noen av bevisene er vel rett å slett at andre ekser av han bekrefter historien hennes? At de har opplevd ham på samme måte? Jeg tenker også at hun har andre bevis som hun holder tilbake, men som kan brukes om hun trenger det. Sånn tolket jeg det... Søt hevn... enig! Når hun først skulle gå offentlig med dette, er jo uka før SVD premiere perfekt! Men hva er det de andre beviser da? At han har vært utro? Løyet? Ført henne og svigers bak lyset? Jeg skjønner jo at det er trist, og at hun syns han er en dritt. Han har jo oppført seg som en dritt mot de det gjelder. Men å gi han diagnoser uten å samtidig bevise det, er vel ikke helt greit det heller. Ikke minst stusser jeg på at hun som lege setter diagnose på folk offentlig….det er mildt sagt uetisk og uproft. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 25. august 2022 #84 Del Skrevet 25. august 2022 Skravlehøna skrev (3 minutter siden): Men hva er det de andre beviser da? At han har vært utro? Løyet? Ført henne og svigers bak lyset? Jeg skjønner jo at det er trist, og at hun syns han er en dritt. Han har jo oppført seg som en dritt mot de det gjelder. Men å gi han diagnoser uten å samtidig bevise det, er vel ikke helt greit det heller. Ikke minst stusser jeg på at hun som lege setter diagnose på folk offentlig….det er mildt sagt uetisk og uproft. Der sa du det: hun er jo lege, og kan kanskje med rette sette den diagnosen? Neida, jeg vet ikke:). Vi får følge med å se:) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #85 Del Skrevet 25. august 2022 Klappe skrev (54 minutter siden): Minner meg om hun store nordnorske muskeldamen med blond lang flette i førstegangstjenesten Nei nei, hun var jo maskulin 😆😆😆 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 25. august 2022 #86 Del Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, Skravlehøna said: Men hva er det de andre beviser da? At han har vært utro? Løyet? Ført henne og svigers bak lyset? Jeg skjønner jo at det er trist, og at hun syns han er en dritt. Han har jo oppført seg som en dritt mot de det gjelder. Men å gi han diagnoser uten å samtidig bevise det, er vel ikke helt greit det heller. Ikke minst stusser jeg på at hun som lege setter diagnose på folk offentlig….det er mildt sagt uetisk og uproft. Enig med deg i det. At to bedratte kvinner støtter hverandre, beviser ikke noe som helst. Jeg er enig i at om man skal se på indisiene, så kan det virke som det er noe der. Samtidig har jeg opplevd at noen jeg kjenner ble hengt ut på SoMe for noe som ikke var sant, bare fordi de det gjaldt skulle hevne seg. Som person står man da litt maktesløs, for alle trodde på dem det gjaldt og det er fortsatt folk som tror at denne personen har gjort noe galt. Vedkommende blir aldri kvitt ryktene. Derfor har jeg blitt skeptisk når det kun er en side som presenteres. Det er synd at man skal være mistenksom, men jeg har ikke forutsetning for å vite hva som er sant og har skjedd her, og da velger jeg også å ikke hoppe på lynsjetoget. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 25. august 2022 #87 Del Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, Henikka said: Der sa du det: hun er jo lege, og kan kanskje med rette sette den diagnosen? Neida, jeg vet ikke:). Vi får følge med å se:) En av tingene man lærer når man studerer medisin, og også psykologi, er at man ikke skal sette diagnoser på folk i offentligheten. Det strider mot eden man tar på studiet. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 25. august 2022 #88 Del Skrevet 25. august 2022 Carrie_S skrev (2 minutter siden): En av tingene man lærer når man studerer medisin, og også psykologi, er at man ikke skal sette diagnoser på folk i offentligheten. Det strider mot eden man tar på studiet. Det var en spøk. Trodde det kom frem av måten jeg formulerte meg på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. august 2022 #89 Del Skrevet 25. august 2022 Skravlehøna skrev (42 minutter siden): Skal si denne dama får sin søte hevn. Jeg syns innleggene hennes oser av det sinnet man nok har når man oppdager at mannen har vært utro. Hun skriver at hun har levd i 2 år i det hun trodde var et godt forhold. Så blir alt snudd på hodet idet hun oppdager den massive utroskapen hans med dertil lureri. Slik jeg tolker det, er det her den psykiske mishandlingen og narsissismen kommer inn. For i 2 år har hun jo vært i det hun trodde var et lykkelig forhold. Og det er nettopp HER jeg får kaffen i halsen. For joda, om han har vært så utro som han påstår, så er jo det en fæl oppførsel, men det er et langt steg fra å være en utro gjøk til å være narsissistisk og utøve psykisk mishandling. Rett og slett drøye påstander som hun tar offentlig. Og reagerer også på at hun skriver at hun har masse bevis, men velger å ikke legge det frem? Hvorfor ikke? Slike bevis kunne underbygget alle påstandene hennes, og styrket hennes troverdighet. Nå fremstår hun for meg som en forsmådd kvinne som overdramatiserer et svik fra sin partner. Jeg må si meg enig med deg... Å jeg liker ikke når noen henger ut andre på den måten hun gjør. Blir som før i tiden da de tok livet av folk på torget for spott og spe. Dette burde de kunne klare å løse seg Imellom fremfor og dra hele Norge inn i det.. å hvorfor skal vi dømme han når vi bare hører hennes versjon? Ingen her som vet om det hun sier er sant 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 25. august 2022 #90 Del Skrevet 25. august 2022 Just now, Henikka said: Det var en spøk. Trodde det kom frem av måten jeg formulerte meg på. Beklager, jeg leste litt fort og tok den ikke 🙂 Lang dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 25. august 2022 #91 Del Skrevet 25. august 2022 Just now, elskersommer said: Jeg må si meg enig med deg... Å jeg liker ikke når noen henger ut andre på den måten hun gjør. Blir som før i tiden da de tok livet av folk på torget for spott og spe. Dette burde de kunne klare å løse seg Imellom fremfor og dra hele Norge inn i det.. å hvorfor skal vi dømme han når vi bare hører hennes versjon? Ingen her som vet om det hun sier er sant Synes det er fint at folk er edruelige og saklige i kommentarene her inne. På jodel har det vært nærmest lynsjestemning. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 25. august 2022 #92 Del Skrevet 25. august 2022 Carrie_S skrev (Akkurat nå): Beklager, jeg leste litt fort og tok den ikke 🙂 Lang dag. ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. august 2022 #93 Del Skrevet 26. august 2022 Luvinesta skrev (9 timer siden): Viking-Fabio 🤣 Det er en fornærmelse ovenfor vikingene (og Fabio også for den sak skyld) Det er ingenting viking over den fyren. Han poserer jo verre enn influenser-babes på Instagram, så ille at man skulle trodd at det var en parodi (og håper virkelig det er det innimellom). Som hetero jente så tenner jeg på menn, ikke "thirsty" feminine wannabe-babes i manneform 😅 Det blir for mye rumpe for min smak altså 🙈 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. august 2022 #94 Del Skrevet 26. august 2022 elskersommer skrev (8 timer siden): Jeg må si meg enig med deg... Å jeg liker ikke når noen henger ut andre på den måten hun gjør. Blir som før i tiden da de tok livet av folk på torget for spott og spe. Dette burde de kunne klare å løse seg Imellom fremfor og dra hele Norge inn i det.. å hvorfor skal vi dømme han når vi bare hører hennes versjon? Ingen her som vet om det hun sier er sant Er helt enig. Hun skrev til og med i det ene innlegget at hun ikke var ute etter en offentlig dom. Hvis ikke hun var det, hvorfor skulle hun legge historien ut på insta? Hun var vel redd for at han skulle komme henne i forkjøpet og spre løgner om hva som hadde skjedd, men nå blir det jo bare enda mer drama og det er dette hun blir husket for. På instaen hennes er det kun bilder av henne, hva skal man kalle det da? Når hun spiller kun på kropp og utseende? Og blir sammen med en som er kjent for å gjøre det samme? Det er synd at man har så mye behov for bekreftelse på utseendet sitt når man har tatt en lang utdannelse og har andre ting å vise til (og tjene penger på). Synes også folk kan holde seg for god til å dele bilder av Lasse på KG for at andre skal kommentere og le av det. På skolen kalte vi sånt for mobbing. Det gjelder uansett om fyren har gjort noe dumt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. august 2022 #95 Del Skrevet 26. august 2022 Jordbærkake34532 skrev (13 timer siden): En fyr som driver med psykisk vold har ingen ting å gjøre på et familieprogram. Bør ikke personlige feider med sinte eksdamer holdes utenfor? Hvis han er så grusom som damene skal ha det til, får de få ham dømt i en rett, da. Først da, med en rettskraftig dom i rettsvesenet, kan vi begynne og snakke om å utestenge personen fra tv-programmer etc. Foreløbig har ikke det skjedd. Ja, han høres ut som en ganske lumpen fyr, men det er det mange som er, men som likevel figurerer i media og på tv hele tiden. Ser ingen grunn til at akkurat Lasse skal "utestenges". 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. august 2022 #96 Del Skrevet 26. august 2022 Tough cookie skrev (2 timer siden): Det blir for mye rumpe for min smak altså 🙈 Han er åpenbart innmari fornøyd med rumpa si, ettersom han systematisk legger ut bilder der den er i fokus. Han er litt sånn Sophie Elise med penis. 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 26. august 2022 #97 Del Skrevet 26. august 2022 Elsker at dette kommer frem i lyset. Uansett hvem det hender med er dette noe som MÅ snakkes om. Jeg har selv opplevd psykisk vold og for de som opplever det er det mye mer ødeleggende enn fysisk vold. Jeg har opplevd begge deler, og det fysiske var ingenting i forhold. Jeg blir heller slått enn å bli psykisk mishandlet - snakket ned, isolert fra sosial kontakt, seksuelt ydmykt, tvunget til sex, ødeleggelse av selvfølelse, begrensninger på hvem jeg får være med av mine venner, verdiløshet, utestengelse og ignorering, ødeleggelse av mitt omdømme. Alt dette er MYE verre enn fysisk vold og MÅ komme på dagsorden. Det MÅ snakkes ihjel. Jeg håper med hele meg at det her blir en jævla stor greie, for jeg har fått store deler av livet mitt ødelagt av en slik jævel. 27 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. august 2022 #98 Del Skrevet 26. august 2022 Salibali skrev (13 minutter siden): Elsker at dette kommer frem i lyset. Uansett hvem det hender med er dette noe som MÅ snakkes om. Jeg har selv opplevd psykisk vold og for de som opplever det er det mye mer ødeleggende enn fysisk vold. Jeg har opplevd begge deler, og det fysiske var ingenting i forhold. Jeg blir heller slått enn å bli psykisk mishandlet - snakket ned, isolert fra sosial kontakt, seksuelt ydmykt, tvunget til sex, ødeleggelse av selvfølelse, begrensninger på hvem jeg får være med av mine venner, verdiløshet, utestengelse og ignorering, ødeleggelse av mitt omdømme. Alt dette er MYE verre enn fysisk vold og MÅ komme på dagsorden. Det MÅ snakkes ihjel. Jeg håper med hele meg at det her blir en jævla stor greie, for jeg har fått store deler av livet mitt ødelagt av en slik jævel. Du antar at eksen til Lasse har akkurat samme opplevelse som deg og at hun snakker 100% sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 26. august 2022 #99 Del Skrevet 26. august 2022 jentekvinne skrev (9 minutter siden): Du antar at eksen til Lasse har akkurat samme opplevelse som deg og at hun snakker 100% sant. Jeg velger å tro at ingen lyver om noe slikt. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 26. august 2022 #100 Del Skrevet 26. august 2022 Salibali skrev (3 minutter siden): Jeg velger å tro at ingen lyver om noe slikt. Jo folk lyver om slikt, dessverre, derfor kan man ikke støtte alle som kommer ut med sånne ting, vi har bare en side av denne saken. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå